Clerfayt Vloženo 20. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 Kupuj palivo bez aditivace a aditivuj VIFem. A víc neřeš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 před 54 minutami, motosman napsal: Pawouku co v tom SM píšou o testu aditiv do benálu? (Tak nějak) Má smysl ho kupovat, nebo je to bla, bla, bla. O aditivech do benzínu nic. Nepleteš si to se Shell V-Power Diesel? Tak také skoro nic, test ještě není ukončen. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 20. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 Asi jo. Zahlédl jsem upoutávku na ty oleje a tohle. Tak to se nebudu honit ;-)Díky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 No bez tak je to cim dal drazsi ten VIF Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 Musíš vychytat nějakou akci a koupit do zásoby, no. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 20. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 před 2 hodinami, Petrrr napsal: Wolfe co mas? To nevíš? Vlk a jeho vozový park jsou legendy tady na fóru:-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 20. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 (editace) před 2 hodinami, Petrrr napsal: Wolfe co mas? V garáži mám zaparkovanou O1 1,8 T a jsem stále první majitel a čekám pomalu na její veteránský věk. Je ale super a lepší motor se asi tězko najde široko daleko. Prostě od roku 1999 bez problémů s ním. Dále Sorento 2,5 Crdi a jako první majitel vím že je to spolehlivý auto a již 9 let přináší jen radost. Je to jeden s posledních pravých offroadů a nechám si ho do rozpadnutí, protože EU takové auta již zahubila. Dále mám Pajero 3,2 DiD a taky offroad a je to taky auto který dělá radost a zvládne veškeré moje požadavky. To je souhrn mého současného vozového parku v osobácích. Jako následovník v budoucnu je ve výběru pouze benzín a to jen nový Jeep Grand Cherokee, Mercedes GLS, nebo Ford F 150 Raptor - ten ale až na třetím místě. Základní požadavek, minimálně šestiválec, automat 9 - 10 kvaltů a tažná síla 3500 kg včetně permanentního pokonu 4x4. Editováno: 20. Listopad 2017, autor: wolfspitz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 před 4 hodinami, beuticek napsal: No moje taky! A moje? NO samozřejmě že Škoda! 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 Vyckam casu a ony Vas ty Skody prejdou. Jo to si ty ten vychvalovatel Hnojdé. Uz mi to doslo.Pajero to je jasne. Poctiva offroadova technika. Zebrinovy ram a poradny motor. Dnes taky existuji jeste posledni mohykani v evropske distribuci Lancruiser 150 nebo i 200. Hilux co by pickap ale tam uz motory nic moc. Pak jedine dovoz Tundra, RAM nebo ten Raptor. Tam byt zarucene poradne motory ovsem ne vzdy poradna antikorozni ochrana. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Nový Raptor má celohliníkovou kastli a rám z vysokopevnostní oceli. Na ten by stačil nástřik Tlumex plastu a vnitřek vystříkat voskem Teroson. Takto jsem to udělal u Soriho a i dnes po všech zimách je rám zcela bez koroze. V našich končinách je to nutnost, nikde jine se tak nesolí jako ve střední Evropě. Tato péče se vyplatí náramě i když toto dnes málokdo provádí a řidiči jsou jen uživatelé aut a ta jsou na úrovni spotřební techniky. Právě sleduji starší Německý seriál Auf Achse a je tam krásně vidět jak v Turecku, Řecku, Alžíru, Nigerii, Jižní Americe, Brazilii, Argentině, Mexiku a i Francii, Španělsku drží i stará auta a jsou bez koroze. Viděl jsem již 74 dílů a je to docela zajímavé, jen pouze v Němčině a na You tube je vše k nalezení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 No a já dnes chci jed do práce a co se nestalo, zadní parkovací čidlo, dlouhej tón i bez překážky, za chvíli nic, za chvíli zase, to samé po příjezdu do práce. A tady mi někdo chce něco povídat o bezvadnosti Šáde, to chci pak vidět u těch 4-5ti letých aut s těma adaptivníma tempomatama a asistentama až nevím kde, když neumí ani posrane parkovací radarové čidlo co se vyrábí už nevím jak dlouho aby to něco vydrželo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Tak ho utři a klepni do něj. Nebo odházej sníh a zbav ledu. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Jo, jsem ho utřel prstem a pak dostal pěstí, na chvíli naskočil. Jsem ho resucitoval a pak dle nálady, chvíli šel, chvíli ne. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 To už ti dělá ta škodovka schválně, protože o ní tak nehezky mluvíš. To máš za trest 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Pokud EU prosadí svoje bludy o povinném vybavování aut, viz předchozí strana , tak auta budou vhodná jen po dobu záruky. Dráty jako nítě, množství spojů a konektorů včetně čidel a to když se pak provozuje ve slané lázni během zimního provozu, tak to bude jeden problém za druhým. Při snižování nákladů na výrobu je to jasná věc. Já jsem zvyklý couvat podle zrcátek a tak couvací senzory nepotřebuju, i když je třeba Sorento má na rozdíl od Pajera. V jednoduchosti je spolehlivost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Couvat umím taky bez samozřejmě, jen že jsem na to tak zvyklý, že když si vemu služebku ( ta to nemá) a někde parkuji, tak na to zapomenu a soustředím se na ten tón kdy přijde, který nikdy přijít logicky nemůže a zatím mi to vždy docvaklo včas, ale co když někdy ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Front assist to je prostě hrozný nesmysl, člověk předjíždí auto a začne to hvízdat..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Copak hvízdat, ono to začne občas samo i brzdit... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 (editace) Všechny ty asistenty mě krkají, že si z toho dělám legraci. Nejlepší je Smoke asist Evropská komise odhlasovala, že to bude povinné do aut nad 7,5 tuny. To samo pozná, podle reakcí z volantu, že potřebuješ přeblafnout. Tak tě systém podobný výsuvným ostřikovačům prostě překouří. :-) Výhoda, že to nahrazuje bezpečnostní přestávku... jak tě to uvolní :-) Editováno: 21. Listopad 2017, autor: Clerfayt Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Já po tom hned usínám, takže by to u mě byla během jízdy sebevražda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Lepsi nez kdyz pri tom usne tvoje stara nebo starej. [emoji23] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Nemusis mit obavy. 1 Octavia ze 100 je v poradku. [emoji23][emoji23][emoji23] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 stafa : To si musíš rozhodnout sám, v tomto konkrétním tématu se střetávají spokojení s nespokojenými. Navíc se tady povětšinou známe osobně, takže se tu často poněkud přehání. Jinak záleží taky na tom, s jakými auty jsi jezdil doposud. Ona ta škodovka celkově špatná není, ovšem ani jí se nevyhnulo šetření a cena už dávno není příjemná. Závady musíš pohledat v tématu tomu určenému. Jestli si nejsi jistý svez se s ní, zkus projížďku s jinou značkou, poptej se blízkých příbuzných... 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Rozumna Stanovo objektivni odpoved a rada. Souhlasim. Ja uz bohuzel neumim byt objektivni. [emoji23] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Ty jova..On nas na tajnaka sleduje. Nejakej tajnej. Ty agenti ze Slovenska se nam tu nejak mnozi. Nejdriv Babis a ted .........[emoji23][emoji23][emoji23] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky