Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

před 54 minutami, motosman napsal:

Pawouku co v tom SM píšou o testu aditiv do benálu? (Tak nějak)
Má smysl ho kupovat, nebo je to bla, bla, bla.

O aditivech do benzínu nic. Nepleteš si to se Shell V-Power Diesel? Tak také skoro nic, test ještě není ukončen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Petrrr napsal:

Wolfe co mas?

V garáži mám zaparkovanou O1 1,8 T a jsem stále první majitel a čekám pomalu na její veteránský věk. Je ale super a lepší motor se asi tězko najde široko daleko. Prostě od roku 1999 bez problémů s ním. Dále Sorento 2,5 Crdi a jako první majitel vím že je to spolehlivý auto a již 9 let přináší jen radost. Je to jeden s posledních pravých offroadů a nechám si ho do rozpadnutí, protože EU takové auta již zahubila. Dále mám Pajero 3,2 DiD a taky offroad a je to taky auto který dělá radost a zvládne veškeré moje požadavky.

To je souhrn mého současného vozového parku v osobácích. Jako následovník v budoucnu je ve výběru pouze benzín a to jen nový Jeep Grand Cherokee, Mercedes GLS, nebo Ford F 150 Raptor - ten ale až na třetím místě. Základní požadavek, minimálně šestiválec, automat 9 - 10 kvaltů a tažná síla 3500 kg včetně permanentního pokonu 4x4.

Editováno: , autor: wolfspitz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyckam casu a ony Vas ty Skody prejdou. Jo to si ty ten vychvalovatel Hnojdé. Uz mi to doslo.
Pajero to je jasne. Poctiva offroadova technika. Zebrinovy ram a poradny motor. Dnes taky existuji jeste posledni mohykani v evropske distribuci Lancruiser 150 nebo i 200. Hilux co by pickap ale tam uz motory nic moc. Pak jedine dovoz Tundra, RAM nebo ten Raptor. Tam byt zarucene poradne motory ovsem ne vzdy poradna antikorozni ochrana.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový Raptor má celohliníkovou kastli a rám z vysokopevnostní oceli. Na ten by stačil nástřik Tlumex plastu a vnitřek vystříkat voskem Teroson. Takto jsem to udělal u Soriho a i dnes po všech zimách je rám zcela bez koroze. V našich končinách je to nutnost, nikde jine se tak nesolí jako ve střední Evropě. Tato péče se vyplatí náramě i když toto dnes málokdo provádí a řidiči jsou jen uživatelé aut a ta jsou na úrovni spotřební techniky.

Právě sleduji starší Německý seriál Auf Achse a je tam krásně vidět jak v Turecku, Řecku, Alžíru, Nigerii, Jižní Americe, Brazilii, Argentině, Mexiku a i Francii, Španělsku drží i stará auta a jsou bez koroze. Viděl jsem již 74 dílů a je to docela zajímavé, jen pouze v Němčině a na You tube je vše k nalezení.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a já dnes chci jed do práce a co se nestalo, zadní parkovací čidlo, dlouhej tón i bez překážky, za chvíli nic, za chvíli zase, to samé po příjezdu do práce. A tady mi někdo chce něco povídat o bezvadnosti Šáde, to chci pak vidět u těch 4-5ti letých aut s těma adaptivníma tempomatama a asistentama až nevím kde, když neumí ani posrane parkovací radarové čidlo co se vyrábí už nevím jak dlouho aby to něco vydrželo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud EU prosadí svoje bludy o povinném vybavování aut, viz předchozí strana , tak auta budou vhodná jen po dobu záruky. Dráty jako nítě, množství spojů a konektorů včetně čidel a to když se pak provozuje ve slané lázni během zimního provozu, tak to bude jeden problém za druhým. Při snižování nákladů na výrobu je to jasná věc. Já jsem zvyklý couvat podle zrcátek a tak couvací senzory nepotřebuju, i když je třeba Sorento má na rozdíl od Pajera. V jednoduchosti je spolehlivost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Couvat umím taky bez samozřejmě, jen že jsem na to tak zvyklý, že když si vemu služebku ( ta to nemá) a někde parkuji, tak na to zapomenu a soustředím se na ten tón kdy přijde, který nikdy přijít logicky nemůže a zatím mi to vždy docvaklo včas, ale co když někdy ne.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechny ty asistenty mě krkají, že si z toho dělám legraci.

Nejlepší je Smoke asist Evropská komise odhlasovala, že to bude povinné do aut nad 7,5 tuny. To samo pozná, podle reakcí z volantu, že potřebuješ přeblafnout. Tak tě systém podobný výsuvným ostřikovačům prostě překouří. :-) Výhoda, že to nahrazuje bezpečnostní přestávku... jak tě to uvolní :-)

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stafa :

To si musíš rozhodnout sám, v tomto konkrétním tématu se střetávají spokojení s nespokojenými. Navíc se tady povětšinou známe osobně, takže se tu často poněkud přehání.

 

Jinak záleží taky na tom, s jakými auty jsi jezdil doposud. Ona ta škodovka celkově špatná není, ovšem ani jí se nevyhnulo šetření  a cena už dávno není příjemná. Závady musíš pohledat v tématu tomu určenému.

Jestli si nejsi jistý svez se s ní, zkus projížďku s jinou značkou, poptej se blízkých příbuzných...

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...