Clint Vloženo 29. leden 2014 Autor Vloženo 29. leden 2014 No nějak to promyslím, chtělo by to se na to mrknout
kokta7 Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 pane Špalku, to je vlastnost TSI motorů, až se vám to rozpadne tak to budeme možná řešit. naschle a neotravujte
kokta7 Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 (editace) dle autorizáku a jejich poradny u ŠA je tenhle poslední CDAA 100% funkční a že to občas zacvakne a choval se jak traktor to je detail.. víš co hodně pomohlo? jak sem si sám vyměnil olej a ol. filtr, nalil tam těch 4,6 litru kastrol 5W-40 a pak po 2000km mě to udělal autorizák, tak od té doby klid od vyměny z autorizáku mam zase najeto přes 2k km... Editováno: 29. leden 2014, autor: kokta7
Petrrr Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 to tou zimou. ty kone se ti nachcipali a kuckaji. A co svicky, kdy si menil? Jinak me zase zacal klepat uz jednou menenej silentblok prevodovky asi po mesici a pul. Skoda nechava sve majitele neustale s nervama napjatyma.
kokta7 Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 svíčky právě klint nevyměnil i když sem mu to doporučoval....
Stringo Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 Chvíli tu nejsem a už jsou další 2 stránky.... Pawouku, bude to součást bočního tapecu kufru u combi. Jsou tam dva (na levé straně z pohledu od předku auta), jeden je gumovej na trojúhelník a druhej je nějakej textilně-plastovej s plastovou sponou na lékárničku (a ještě tam je gumovej popruh nevim na co Já potřebuju ten s plastovým klipsem.
Pawouk Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 No jo, to je mi jasný, ale prostě to tam nikde není vidět. Viz ten screen.
Petrrr Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 No tak to ma Clint namet na premysleni, pokud by se to opakovalo. Je fakt, ze jsem cetl ze ty svicky snad stoji 350 jedna, ze jsou tam nejaky iridiovy. Jeden kluk s fabkou psal ze jednou rano s 55 tis km nenastartoval. bylo to svickama a to i pres to ze se meni pri 60 tis alespon teda u 1.2 TSI.
kokta7 Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 to nevím jaký idiot vymyslel, že tyhle boční kapsy nedali i do liftbacku... a i to zatahovací plátno, ač nerad uznávám tak jedna výhod combi u O2
Pawouk Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 60 000 km je stejné pro všechny benzíny OII FL, ovšem kromě 1.8 a 2.0 TSI - tam je výměna po 90 000 km. Alespoň tak to mám v servisní knížce .
kokta7 Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 pawouku je to tak, stačí se podívat jak vypadají filtry po 50 000km v česku... osobně budu vyměnovat snad při příští prohlídce tzn kolem 39k km
Pawouk Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 No a mě brzo čeká serviska po 60 000 km, takže svíce budou nové.
kokta7 Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 Njn když me to naboural tak sem mel 49500 a nějaký drobný za 11 měsíců a kupoval Sem to s 27200.
Arlo Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 pawouku je to tak, stačí se podívat jak vypadají filtry po 50 000km v česku... osobně budu vyměnovat snad při příští prohlídce tzn kolem 39k km Ty neměníš filtry s olejem? Já teda dělám při každé výměně oleje všechny filtry...a k&nko čistim 1xročně (cca. po 12tis)
kokta7 Vloženo 29. leden 2014 Vloženo 29. leden 2014 palivák sem neměnil, protože bych musel lézt vzadu pod auto a to se mě nechtělo... takže při těch 34k - 39k km... vzducháč a pilovej sem měnil při 22k km... ovšem i origoš oleják...
Honza9007 Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 No já taky, protože ten co mam, tak si nedokážu představit, že bych někdy měl dofouknout kolo. Ikdyž mě to za 5 let nepotkalo a doufam že ani nepotká, ale i tak je to prostě hezky udělaný a skladný. Už sem vznesl dotaz na rozměry a rozdíl mezi těma dvěma variantama, tak uvidim co napíše... Jinak mohl by ses mi kouknou Ozi (nebo Pawouku), jaké je číslo dílu a případně cenu toho pásku co je v kufru na držení lékárničky? Ne ten gumový na trojúhelník, ale ten s přeskou? Chtěl bych ho dát i na druhou stranu. to je součástí bočnice... Chvíli tu nejsem a už jsou další 2 stránky.... Pawouku, bude to součást bočního tapecu kufru u combi. Jsou tam dva (na levé straně z pohledu od předku auta), jeden je gumovej na trojúhelník a druhej je nějakej textilně-plastovej s plastovou sponou na lékárničku (a ještě tam je gumovej popruh nevim na co Já potřebuju ten s plastovým klipsem. proč popisuješ strany tak složitě? Ber a popisuj strany tak, když otevřeš kufr; vlevo je volná schránka bez čehokoliv a vpravo je schránka s malým zeleným křížkem na bílém poli - místo na lékárničku. Případně to vyfoť, to bude nejlepší
kokta7 Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 http://automix.atlas.sk/revue/825607/pripravte-sa-na-dolievanie-oleja-do-novych-benzinovych-motorov
Stringo Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 Stačí mi, když mi sem někdo hodí obrázek té pravé bočnice (při pohledu do kufru ) sem otravnej, ale prostě nemam ETKU a hlavně bych v ní neuměl hledat...
Stringo Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 No to není třeba, já myslel obrázek z ETKY, ale nevim co je na tom potřeba ukazovat, prostě u combi v pravé bočnici jak je správně poznamenáno s tou lékárničkou a zásuvkou 12V jsou 3 popruhy, jeden je gumovej pod otvorem k žárovkam zadního světla, potom je tam nějaká guma vodorovně a svisle je popruh s plastovou sponou a zrovna tenhle popruh potřebuju dát i do druhé bočnice, abych tam chytil ten kompresůrek co jsem si dneska objednal (OZI prej je lepší ten černej s vestavěným budíkem, ne kvůli výkonu, ale že je budík schovanej a je podsvícenej)...
Petrrr Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 No vida, už je to tady co jsem nedávno psal. http://www.novinky.cz/auto/325939-nissan-vyvinul-trivalec-s-vykonem-400-koni.html
kokta7 Vloženo 30. leden 2014 Vloženo 30. leden 2014 popeláři páni světa, blinkry neuměj používat a pokyn stuj už tuplem ne. nechápu co tvoří na silnici 1 třídy... https://www.youtube.com/watch?v=5c4VeJMfKsM
Clint Vloženo 30. leden 2014 Autor Vloženo 30. leden 2014 Co bys čekal od chlápka možná se základním vzděláním Asi čuměl
Doporučené příspěvky