Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Je treba neco uvest na pravou miru? Je treba nekomu sundat ruzove bryle? Je treba nekoho vratit do reality? Je treba nekomu vysvetlit kvalitu vozu Skoda, sen kazdeho Cecha?

Me sluzby jsou vam k dispozici za kazdeho pocasi.

[emoji1]

Heke chlape, koukam na jete Rapidy 3 roky, 80tis (realne?), no proste vylagrovanej Rapid za 245 (nebo 265)tis. Nebo novej logan v plny palbe 0.9TCe 66kw. Kurna co je lepsi. Ma Dacie pozink?

Jojo. Rozsvítilo se řízení, ABS, kontrolka brzd a hláška výpadek posilovače brzd. K tomu to hnusné pískání. Na funkci to nemá vliv. Auto jede normálně. A teď to nejlepší. Do roku 2012 oprava za 40tis a po 2012 1500,-.

A aby toho nebylo málo, tak se bude měnit pravý kat za 55tis a servis klasika za mojí konstantu. 30tis.

A jaka tam probehla zmena, ze novejsi to maji za hubicku? Jinac na ty km to neni nic neobvykleho. Jen si na to dej pozor. Me podobne zlobila 01 a ikdyz kontrolka nesvitila, ja zabrzdil, tak zacly kola chroupat a auto jelo dal jak na ledu. Pak se kontrolka za par sekund rozsvítila a uz to zas makalo - bez ABS. Takze vzdy po startu jsem ABS uz pro sichr vypinal rucne, bylo to fakt o nehodu.

Stringo, ty máš nějakou chandru, že tady furt brečíš jak ti s tím tvým dieselem ubližují?

Clinte, v autech větších než je Fabia je to dané tím, že ve valné většině jsou kupovaná na firmy (a ty benzín nekupují i když je to v některých případech totální hovadina) a když už soukromě, tak proto, že majitelé větších vozů mají zhusta vyšší nájezdy. Tam je ekonomika provozu jasná. Benzín si tam koupí jenom fanoušek do aut anebo odpůrce nafty. Mně diesel nesmí do garáže, na můj nájezd je nezajímavý a nekomfortní.

Není pravda, u nas ma nafta stop stav, nikdo naftakem nechce jezdit, protoze plnit normu spotreby je nerealne. 3. generace fabii a octavii pro obyc sluzebniky jen v benzinu. Jedinej kdo plni normu s kazdym autem jsem ja a nejvetsi problém je opravdu 1.6 TDi v F2 a tehda 1.6 MPi v 02. 2.0 TDi je tesne v závěsu, ale jsou na tom lepe, pac nebrzdi motorem, neni nutné furt vyrazovat.

Ale davas,to co tady povidas sou kecy,zjisti si co vypousteji auta j vakem celosvetovem meritku, kdyz mas strach o zdravi tak proc jezdis autem,mas doma elektrinu,pokud vim tak u nas nejvice produkuji proud tepelne elektrany, To te nazajima? A je toho dalsiho dost. Furt jen auta emise, je to jen populismus.

Souhlasim s tebou, jen uhelna elektrarna si to nestraduje stredem mesta, to je ten zasadni rozdil. Ja nemit v aute vnitrni okruh, tak jsem v prdeli. Kolikrat ho vypinam az kdyz mam zamlzeny všechny okna, je to fakt bida. Dneska byl predemnou peknej mergl v nafte a hulil sede, bile a cerne, no ten byl total. Nechapu kotlikovou dotaci, kazdy ma mit eko kotel, idealne plyn a pritom ma hodne novostaveb krb a cmoudej az to hezky neni, celou vesnici tim zasmradi.

No ani nechci domýšlet, jak bylo moje předchozí TSI ekologické :D Černej vejfuk po dvaceti kilometrech :D Saze na celém zadku. Teď u chrochtáka mám vejfuk jak z alabastru, že by ho mohla i Petrrrova tchýně vykouřit :D :D :D

attachicon.gifmaya-tchyne.jpg

Jenze nikde se nemluvi, co se vypousti, kdyz se DPF vypaluje, to je take nutne zminit a jestli na srazu ukazes jak jis z vejfuku, tak budes u me chlap.

Jak jsem psal proti radne fungujicim dehtum nic nemam. Mne vadi ty ojebany verkly ( vcetne benzinu) co diky 500kc do kapsicky prochazeli emisema jak na bezicim pasu. A tomu, a v to doufam a myslete si o me co chcete, bude brzo konec.

To je ale problem i policajtu, ze tohle neresi, maji pravo naridit STK, realne jsem ani nezaslechl, ze by toho nekdy vyuzili.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O Roalda naštěstí není takovej zájem. Já musím dekundovat motor. Včera sem zjistil množství nových stop, chlupů a vypadaných hadiček z držáků...[emoji6]

Hadicky jsi uklepal za jizdy :D a ty chlupy... No uz nejsi nejmladsi, tak tam furt nelez, hold ti to chmiricko uz pada.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to vysál, vzal jarem a postřikem antikundím sprayem. Tam kde lezla mi potvora pošlapala hadičky a vypadly z držáků. No a klasika, chrápe na hadrovém deklu baterie. Tam je krásně mekkoučko a heboučko.

Jsi tam dal svoje spodky?

Co nam to Pawouk psal a pak smazal:

///

Stringo blábolíš. Není pravda, že TSI s EURO6 musí mít DPF. Není pravda, že na ME se u dieselů měří jen kouřivost. Pak je tato debata zbytečná, pokud neznáš ani základní věci. Z toho plyne i tvoje nesmyslná argumentace na úrovni hospodských keců. Sorry, ale je to tak. Už mi začínáš připomínat Radiuse. No na 25 tkm bych se už rozmýšlel. Ale asi takto - já jsem schopen s TSI jezdit za velmi přijatelnou spotřebu, takže u mě by ta hranice musel být někde výš.

///

Ano, zase si bral do huby nevinne obcany.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro někoho a možná i spoustu lidí to jsou skoro dva měsíční platy. To asi neřeknou radostně OLÉÉÉ a hned tam nepoběží. Dávat za zkurvenej pekáč 15tis měsíčně? To už je lepší to cpát na hypotéku.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radio, tak proč má dacie záruku na vše jenom 3 roky. Tedy i na tu pozinkovanou kastli. 

Jo jsou to sračky všechno. Včera jsem se bavil s majitelem střelnice co si koupil Toyota Tundra 5,7 Hemi V8. To je stroj. Má ji v krásné matné černé. Necelých 400 koní. Všechna běžná auta si dává na silnicích k snídani. Spotřeba 12-15 litrů při běžné jízdě, jinak 20.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, žere to jako tank, člověk zbytečně vyhazuje peníze za benzín a přijede do cíle stejně jako s něčím, co žere čtvrtinu. Navíc je to zbytečná kráva, problémy s parkováním. Prostě v našich končinách jsou tahle auta k hovnu. Pochopím ještě nějakéh horala, co má chatu v Krkonoších a v zimě má problém se tam vyškrábat se zásobama.

 

Dacie pozink nikdy neměly, že by se to změnilo?

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechno to jsou pekáče na hovno. Nejlépe udělá Rádius, hodí Hnoje do šmelcu, dostane 2 tisíce a koupí pozinkového Logana ;)

Nene, Felicii hodim ze skaly, dam na protiucet a ze si Skodovky drzi cenu, tak za tu lisku dostanu nejmin 40tis, vsak to ma taky motor. 1.3 obsah :D. Hyundai ma 1.25, si rikam ze to byla fakt dobra koupe, s brekem koukam co koupit ted. Bud je to 'dobry' a stoji to 350 vejs, napr. Kya, ale ty 1.6 atmosfery fakt neoslni, spotreba spis zarmouti a ta jejich litrovka s turbem, neverim tomu, ale neridil jsem to, treba bych cumel, jako lidi chvali ty 1.2 trivalce od Pazouta a nebo litrovky Ecoboosta od Forda (krom spotřeby). A nebo je to financne dostupne, ale problem je, ze to nema zase motor a auto bez motoru uz nechci. A s ojetinou je to jeste horsi, auta jsou dostupnejsi, ale verte tem kilometrum a na tak maly motorky (ac jezdici solidne), by clovek radsi jen koukal, mohou byt vylagrovany a pozna se to az po koupi. Naftu neberu, tu nechci z ekonomickych duvodu, rozdil v cene se mi nevrati a navic ty nasledny problemy... napriklad emise, vjezdy do center mest apod... buch vi co zavedou.

Petr nekde jsem koukal, ze maji zaruku 7 let na kastli, coz je opravdu min, nez 12 let. Ale zcela uprimne, kolik procent rezajicich kastli automobilky uznaji jako reklamaci, v jakem stari vozu a v kolika najetych km. Navic, kdo by jezdil 12 let do autorizaku? Ikdyz ta moje holicka rikala, ze calovala v Auto Avant 3tis za 4 letou prohlidku, ma kolem 24tis najeto a Logana MCV. Dalsi pani co tam byla rikala, ze maji Renaulta od Avanta a též max spokojenost, ted jim konci splatky (5 let) a tak premysli - strelit, vzit dalsi, ci vojet na kostru :). Nikomu nic nerezne (zatim?).

A ta zaruka, sam vis, ze je to jen pseudo, je to jen na neco, jen nekdy a za urcitych okolnosti. Presny seznam ti nikdo neda.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, máš pravdu, je to to samé, jako že si někdo koupí Porsche, to žere taky těch 12-15 vejdou se do něj jen dva lidi a a do kufru se ti nevejde krom jednoho balení Mattonek  nic. Do cíle dorazíš možná o 2 min. rychleji. Ten majitel střelnice má farmu, tedy u něj se nějaké to využití najde. Navíc každý nežije někde v Praze aby měl problém s parkováním. Já ho tam kde se pohybuji neměl nikdy a neměl bych jej i kdybych měl Tranzita třeba. No jednu velkou výhodu ovšem spatřuji. Při střetu s Fábií si myslím asi méně újmy na zdraví bude u posádky takového auta. Lidi ovšem nekupují auta jen rozumem, ale i srdcem a peněženkou. Někdo má TDI při tom najede 10tis ročně, někdo má myslivce a pochvaluje si jak se mu do něj v Baumaxu vešla celá vana ( jak často člověk kupuje vanu že?). Někdo má O1 12 let starou, ale nabušenou mašinu za 400tis. Hold každému se líbí a vyhovuje něco jiného. A je to tak dobře. Jak by byl automobilový svět smutný kdyby všichni jezdili v O3 TDI, protože je to nejlepší auto.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na ty podminky koukam: 6let na neproreziveny (bod 3) ale z vnitrku ven (jako to maji vsichni ostatni), cili prakticky blbe vymahatelne. Na lak je zaruka 2 roky, kolik ma Skoda? Takze je krasne videt, ze ty zaruky maji jak chteji. Jedno je jiste, 2 roky ze zakona.

http://www.dacia.cz/poprodejni-sluzby-a-zaruky/zaruka-dacia/

Jinak s tim parkovanim a obratnosti souhlasim, nikdy bych necekal ze to reknu, ale jak clovek jezdi nakupovat (ne rodice), jak se jezdi denne do prace... Tak se bobik hodi. Dneska jsem se treba vyhejbal popelarum, s oktavkou o zrcatka, s bobkem jsem prolitnul kolem jak nic. Pri parkovani nesklapim zrcatka, nestojim na chodniku (coz se nesmi, pokud to neni vyslovene povoleno) a jaem v cajku.

Nevyhoda, kdyz se jede fakt na nakup neceho vetsiho nebo na velky nakup, tak jsou plny i zadni sedacky a neco se nevejde. Na dalnici to neni ono, nedrzi jak Oktavka, a mame plny i zadni sedacky kramu, kdyz jedem na vikend k rodicum.

Na druhou stranu, do prace jezdim denne s nizsi spotrebou, nizsim povinnym, havarijkem a na velky nakup ci k rodicum jezdime tak jednou za mesic.

Ono uprimne, ikdyz se mi do oktavky pracka vesla, myslite ze jsem ji tam cpal? Zvedat 100kg betonu do metrovy vysky, zlomit si zada pri pokladani, to same obracene a sam... Riziko poskozeni, uspineni tapecu, kastle, plastu atd... Navic to same se starou prackou... Kdyz za 700Kc je privoz nove pracky, montaz, odvoz stare pracky... Blazen by to rval do sveho. Kdyz jsem tahal skrine z Ikei, tak jsem mel vsude rucniky, igelity, aby mi to neznicilo interier. Pritelkyne sedela na palubce... No taky zadna hitparada.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

seat a škoda má na lak 3 roky, pak nazdar.... na rezivění ti řeknou, že si jezdil v dešti nebo to každý den nemyl a máš taky po ptákách...

 

 

jinak ty hemi jsou docela dobrý, ale jak to přepne na 4 válce tak je to hrozný...

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dacie má záruku na kastli 6 let i přes to, že je to lepené nejlepšíma technologiema a materiálama s pozinkem. Divné to. Buď je ten pozink tenkej jak křídlo mouchy a nebo antikorozní ochrana vázně někde jinde. Když i já na Thálii mám záruku 12 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

seat a škoda má na lak 3 roky, pak nazdar.... na rezivění ti řeknou, že si jezdil v dešti nebo to každý den nemyl a máš taky po ptákách...

 

 

jinak ty hemi jsou docela dobrý, ale jak to přepne na 4 válce tak je to hrozný...

 

Plácáš hovna. Já například se Supem 1  pohodě rezavějící víko kufru reklamoval a neřekli vůbec nic. Omrkli, podmínkou pravidelné prohlídky kastle v autorizáku s razítkama v servisce, což byly (jen jedna chyběla, ale nebyl problém), dali mi náhradní auto zdarma, výměna dílu + lak v režii Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...