Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jenže já mám ještě v záloze v plánu vyčistit EGR, teď se měnila klapka vzduchu, která nejspíš nepracovala jak měla, mám bajpas chladiče výfukových plynů a to všechno by mělo vést k lepšímu výsledku. Navíc už taky vstřiky nebudou úplně OK ale zatím není třeba je měnit a to nejdůležitější, moje tabulkové hodnoty jsou už z výroby špatně nastavené. Všichni to vědí, každému je to u prdele, už tehdy nová auta byly na dnešní horní hranici, jak tedy po 10ti letech to můžou plnit - samozřejmě chip tomu taky nic nepřidá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že mnoho načipovaných dieselů čmoudí, ani se tomu nedivím, když si to nechávají čipovat od různých pofidérních nalévačů softu někde na parkovišti. Hlavně, že to stálo málo, woe a táhne to vocpoda jak kráva... :kol-44:

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted na narozeninach synovce jsem sr setkal s polopribuznym mechanikem. Nedavno se scezl s S3 s tim nejvykonejsim dehtem v plne palbe a bxl z toho docrls unesenej. Ale proc to rikam. Rikal, ze to nastesti neni ten BiTDI ze ty co k nemu jezdi na servis zerou 1-1.5litru oleje na 100 km po nejakych najetych km. Takvze dalsi povedenej motor od VW a neni to TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím... Podle mě je hodně lidí zaujatých proti dieselům už jen z principu. Druhá věc je ta, že když už auto kouří, není to většinou chipem, ale celkovým stavem motoru (spalovacího a výfukového systému). Je třeba brát v potaz, kolik nachipovaných dehtů jezdí mezi námi a kolik jich z toho je opravdu ve stavu, kdy to hulí jako stará olejová kamna. Nidko se nepozastaví nad chipnutym starým benzínovým autem, protože tam kdyby už nefungovalo vůbec nic, tak bude vidět jenom bělavý kouř a ten podle toho co potkáváme na silnici více jak polovina řidičů neuvidí (když nevidí ani auto za sebou, že je předjíždí)... Ano a to že Češi všeobecné jdou na TDi v combi to je prostě pravda a jiné to nebude alespoň prozatím. Ale nevidím v tom žádný zásadní problém, ta auta nežerou, jedou a myslím si, že ještě dlouho to takhle bude. Jinak u nás na vsi mají cigoši jednoho Mergla a jednoho myslím Renault, obě auta hulej jak stará Tatra a nachipované to určitě nemají, jen jezdí na nějakou kradenou naftu z JZD do traktorů a servis to vidělo nejspíš s posledním majitelem před nimi, možná ani to ne, potom se to kritizuje, když u nás takových aut jezdí mraky, nedivim se, že pak musí vymýšlet píčoviny na STK, jenže to odsira mraky lidí, co jinak nikoho neobtěžují apod...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebuď smutnej Stringo, naftu nemáme jenom my tři s kapitánem, ale asi ta 75% dalších majtelů. Stačí se podívat do Tipcarsu a zadat u každého auta, jestli chceš benzín, nebo naftu. Benzínových je tam opravdu jen hrstka, vesměs se nabízejí auta v naftě. Petrrr by určitě namítnul, že je to tím, že naftu nikdo nechce a že benzín si každej nechává, což je samozřejmě hloupost a krátkozrakost. Samozřejmě velkou roli v tom hrají firmy, které mají z 90% naftu kvůli spotřebě.

Koupit totiž solidně vybavené auto v benzínu je opravdu umění. Ono je to tady trochu zasmrádlé benzínem víc, než jinde na foru. Benzíňáci nedají na ty své šuplíky s poruchovými TSI dopustit. Ani já jsem tehdy nedal, pač jsem si myslel, že s 1,8 TSI vydržím 8 let minimálně. Bohužel ten benzín mě silně, ale opravdu silně zklamal a tak vzít naftu bylo pro mě už jaksi nutností. Další aspekt byly a jsou ty dálnice, které jezdím z 90ti procent a tam prostě benzín naftu zatím ve spotřebě nedožene.

 

Pro zajímavost, před třemi lety jsem koukal na Jarově na O3 s 1,8 TSI v DSG, xeny, navigace, myslivec, nezávislé topení a modrá race barva. Cena 550tis Kč. Najeto asi 20tis. Auto jak nové. Tehdy jsem neměl peníze a moje TSI ještě nežralo tolik olej. Ale prodavač mě hned ujistil, že je to ležák, že kdyby to byla nafta, je to hned pryč, ale tenhle benzín že nikdo nechce. Přitom auto to bylo opravdu vybavené a ve stavu nového.

 

Tím chci říct, že mít auto s TSI není žádná hitparáda, s čím by se tu musel někdo chlubit. Samozřejmě ale ani tak není žádná hitparáda ta naše nafta. To jen Petrrr si myslí, že má závoďák :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja proti dehtu nic nemam. Jsou auta kde dehet dava smysl. Velka SUV, ale treba uz i S3 atd. Na druhou stranu Maserrati bych si v dehtu nekoupil - to je ovsem jina liga. V Rapidu dehet nedava smysl ani ten nejmensi. TSI svou spolehlivosti stoji za hovno. Ono ovsem ani ty dehty uz nejsou to prave orechove co se spolehlivosti tyce.

Co me leze mnohem vic na nervy tak ty chiple plecky v dehtu o kterych psal Sringo.

Dnes si nevyberes viz. to biturbo TDI. Elektromotor v podstate jednoducha konstrukce kde se neda co pokazit a Tesla S je elektromotor a presto je Tesla vic v servisu vic nez na silnici.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo, ty máš nějakou chandru, že tady furt brečíš jak ti s tím tvým dieselem ubližují?

 

Clinte, v autech větších než je Fabia je to dané tím, že ve valné většině jsou kupovaná na firmy (a ty benzín nekupují i když je to v některých případech totální hovadina) a když už soukromě, tak proto, že majitelé větších vozů mají zhusta vyšší nájezdy. Tam je ekonomika provozu jasná. Benzín si tam koupí jenom fanoušek do aut anebo odpůrce nafty. Mně diesel nesmí do garáže, na můj nájezd je nezajímavý a nekomfortní. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku nevím co znamená to ošklivé slovo, ale nemám vesměs žádný problém s mým autem. Mám nelegálně upravené auto-chip, to je pravda a neměl bych to mít, ale věc druhá je ta, že někteří lidé hází všechny do jednoho pytle a to už mě sere. Ty sám víš, že se o tom píše, že motor od VW 2.0TDi 103kw BKD měl špatně stanovené hodnoty kouřivosti z výroby a využilo se toho koeficientu, ví se to a píše se o tom, ale jaksi nikdo s tím nic neudělá a pak se ke mě háže do skupiny vrak o který se nikdo nestará. Nic víc nic míň.

Jo a to že pro tebe je TDi nezajímavé neznamená, že pro ostatní to zajímavé je a že budeš ostatním přát, aby neprošli na STK protože každej kdo má dehta, tak mu auto hulí a má určitě chip a to je špatně,... jak jsem řekl, to že auto hulí nemá většinou s chipem nic společného, je na to vázáno zpravidla víc věcí a u starých benálů nic nevidíš, ale hulí taky a ještě navíc smrdí...

Jinak vlastně žádný problém nemám [emoji3]

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže ten starej benál pokud má v cajku katalyzátor a řízení emisí, tak emisemi projde bez problémů (neberu v potaz uplacenou kontrolu). Což hulící diesel ne. Pročpak asi? Nu proto, že to co z něj lítá jsou sračky. A to se na ME měří jen něco, na rozdíl od EURO norem. Zjisti si, co vlastně z těch výfuků vychází, jak a proč to vzniká, pak budeš mluvit jinak.

 

Zajímavé je, že v Německu tu korekci neměli od začátku, to totiž byl čecháčkovský výmysl - prostě ten koeficient přidali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jsi si jistě, že v Německu je ta norma stejná? A pokud tedy budu mluvit jako ty, tak ano když se auto prodávalo, normy plnilo, po 10ti letech může a nemusí je plnit, protože byly špatně nastavené. Jen pro srandu, jak je možné, že ten stejný ročník 1,9 TDi PD má normu o 0,2 vyšší než 2,0 TDi PD. Z logiky věci to ani není možné, přímá úměra přece funguje i v motoru... Jo a máš pravdu, měří se na ME jenom ta kouřivost, ale to není všechen bordel co z výfuku jde a nejen z dehtů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...