Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mě by ani ta výměna žárovky tolik nevadila - to jsou korunové položky, spíš mě štvalo to, že se mi už nedařilo zacvaknout zpět celé světlo :kol-29:

Teď se mi to podařilo hned - asi proto, že mi minulý rok poupravili v servisu nárazník, aby to líp zacvaklo.

Auto je dávno po záruce, takže nečekám, že by mi něco vyměnili zadarmo, ale poptám se při prohlídce co a jak.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Asi mám nějaké záhadné proudy v osvětlení  - již třetí rok po sobě měním žárovku denního svícení na pravé straně - vlákno je vždy OK ale nějak se tam natavuje kontakt, tak to někdy nesvítí :

attachicon.gifžár..jpg

 

To bylo na mé dvojce normální, vlákno OK a po půl roce žárovka denního svícení odešla. To bylo jediné, co jsem furt měnil. No, vyřešila to výměna patic, pač ty původní byly vadné už z výroby.

Vloženo

Říkám to pořád, dneska je jedno co se koupí, všechno je to na prdel a hraje akorát roli štěstí na kus. Jediné v čem je to pro koncern horší, je fakt, že byly dlouhá léta daleko před konkurencí a teď je všichni doběhli a tak se zdá že stojí koncernová auta za howno, ale nestojí o nic víc za howno než jiné značky...

Vloženo

Stringo:přesně tak,kvalita šla možná trochu dolů,ale spíš je to o tom,že konkurence šla dost nahoru.

Navíc tu každý už předem automaticky pohřbívá auto po 4 letech,protože kdosi,kdesi plácnul,že víc dnešní auta nevydrží.

Vloženo

Ono to máš jedno s druhým. Vývoj, ekoterorismus, platy, udržet prodeje, průsery a hlavně se rapidně zvyšujou roční nájezdy. Stále se něco vymýšlí, aby s autem mohl jezdit i totální imbecil, přitom lidstvo degeneruje, silnice jsou čím dál horší a rychlostní limity čím dál menší.Pak se nediv, že ty auta nic nevydrží.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Jo Clint měnil jen žárovku, pak jen doléval galony oleje až to bylo na výměnu motoru a tak vyměnil celé auto -  nejspolehlivější Saňku.  :kol-28: Těch 67 závad ze 100, víš jak to je? 99 aut nemělo žádnou závadu a jedno auto mělo 67 závad, ano to byl můj Rapid  :kol-28:

  • Pozitivní 1
Vloženo
Chci benzín, údržba je min. poloviční co se nákladů týče a kupovat 150t naftu je akorát tak začátek toho co už mám za sebou. Naftu jedině zánovní, nebo benál s tímhle nájezdem. Ty Focusy jsou ježděné kolem 120t km a stáří 4 roky. Výbava solidní možná stejná jak elegance u Octy a stejná cena. Ano je to menší, ale tak co, kočár už nevozíme...[emoji6]
  • Pozitivní 1
Vloženo

To je fakt, stará nafta je na hovno. To je důvod, proč lidi říkají, že se jim nafta nikdy nepodělala a jak je spolehlivá, ovšem to už neřeknou, že mění auto každé dva roky a nenajedou ani sto tisíc km :kol-47:

Vloženo (editace)

Stringo nechce zhuntovanou vočipovanou plechovku, chce auto, co mu vydrží nějakej rok :D

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

já ti dám, serou se zatím píčoviny které otravují mě neskutečně. do prosince musím vyreklamovat jednu stahovačku, protože v teple se vždy v půlce zasekne.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Já mám zase vzadu nějakou sovu, houká při couvání po zahřátí brzd, ale v servisu zatím na nic nepřišli. Koukal jsem na to s nima, kola šly krásně volně, nic nedrhlo.....ovšem to bylo vychladlé. Uvidíme, mám to sledovat.

Vloženo

Kup si co chces a co vyhovuje tobe. A je tady neposlouchej, poslouchej jen me. Vse je lepsi nez Skoda. [emoji3] Na druhou stranu dat 300tis ( coz uz je relativne dost penez) za nejakou volitanou 3-4 roky starou sunku se 120 tis bych asi nedal. Za 300 muze uz byt relativne slusne nove auto. Jem hold nebude mit 200 koni a hromadu picovin.

Vloženo (editace)

Petrra Stringo neposlouchej vůbec, tím mu právě přivodíš k naší radosti infarkt. On si přímo lebedí v tom, když někdo nadává na Škodovky, je blahem bez sebe a šťastně pobíhá s Vencou z bistra po nádraží a křičí radostí. To mu nemůžeš dopřát. ;)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...