Stringo Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 Kokto ty jsi s tím tvým okruhem úplně posedlej. Tvoje točení u TDi nemá vůbec, ale naprosto vůbec žádný smysl a u dnešních turbo benzínů také ne. Čím víc držíš motor ve vyšších otáčkách (myšleno nad hranicí efektivních otáček, což je u TSi někde kolem 4500 ot./min.), tím víc točíš turbo a tím víc ho opotřebováváš, takže tvým stylem turbo nevydrží 150t km, ale jenom 70t km v lepším případě... Přetáčení motoru hnaného turbem absolutně nechápu, je to dobré tak akorát pro pocit, že to "valíš", ale pro motor určitě ne... PS: na okruhu umí jezdit každej pitomec, když ví, že má TOP povrch bez děr a bordelu v zatáčkách, všude kolem tratě kačírek a že mu nic nevyletí v protisměru. Jediná dobrá věc je škola smyku, ta člověku něco dá, jinak je autodrom úplně k hownu co se týče nějakého naučení ježdění v běžném provozu... 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 před 8 hodinami, Stringo napsal: U 1.8 TSi u Superba II naměřili na turbu údajně otáčky v nejvyšší zátěži bezmála 300000 otáček to je už masakr, ale jak říkám, tohle se normálně pod kapotou neděje, jsou to uz extrémy... A to je přesně důvod, proč neotevírám kapotu, když mi běží motor. A to ani v případě, že tam to turbo nemám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Ani já, pač když běží motor, jsem většinou v autě :-) Odesláno z mého SGP712 pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Hošani, není nad to se v tomhle vedru trochu ochladit..... 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 (editace) 12 hours ago, Stringo said: Kokto ty jsi s tím tvým okruhem úplně posedlej. Tvoje točení u TDi nemá vůbec, ale naprosto vůbec žádný smysl a u dnešních turbo benzínů také ne. Čím víc držíš motor ve vyšších otáčkách (myšleno nad hranicí efektivních otáček, což je u TSi někde kolem 4500 ot./min.), tím víc točíš turbo a tím víc ho opotřebováváš, takže tvým stylem turbo nevydrží 150t km, ale jenom 70t km v lepším případě... Přetáčení motoru hnaného turbem absolutně nechápu, je to dobré tak akorát pro pocit, že to "valíš", ale pro motor určitě ne... PS: na okruhu umí jezdit každej pitomec, když ví, že má TOP povrch bez děr a bordelu v zatáčkách, všude kolem tratě kačírek a že mu nic nevyletí v protisměru. Jediná dobrá věc je škola smyku, ta člověku něco dá, jinak je autodrom úplně k hownu co se týče nějakého naučení ježdění v běžném provozu... Vsak si jezdi v nizkych otackach, ja ti to neberu. Efektivita u 2.0 tsi cjx je v pohode do 6700 otacek, nejdriv se svez pak raď prej cistej okruh, je videt ze si nikdy nebyl. Bezne skvrna od oleje, sterk, kaminky. Aha kazdej pitomec, proto plno lidi jezdi pomalu a vubec nejede zadnou stopu. Tos me pobavil, adios. Editováno: 27. Červenec 2016, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Řekl bych, že olej, štěrk a kamínky jsou stále lepší než díry o rozměrech 30x30x10cm. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 ani ne, když chytneš olej = chytneš svodila = auto v prdeli Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 před 2 hodinami, stanmar napsal: Hošani, není nad to se v tomhle vedru trochu ochladit..... Stane kdepak to jsi? To ti nepršelo přez noc za barákem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Kokto, ty jsi ještě mladý nevybouřený hejsek, co dostal auto (v horším případě teď odděláváš auto svého bráchy) a jediné co tě dostane k vrcholu erekce je plnej plyn na okruhu. Pak si pleteš silnici se závodní dráhou a klepeš se po ramenu jakej jsi Lauda, když ve 120ti předjedeš na okresce Fabii a když ti náhodou někdo natrhne prdel, hodíš sem hned video, jaký jsou lidi howada... Já nemám zapotřebí si někde huntovat auto na okruhu abych si něco dokazoval, protože o ničem jiném to není, na okruhu se nenaučíš vůbec nic pro běžný provoz, tak tu nekecej kraviny, ty tvoje stopy jak píšeš, ty na silnici držíš úplně jinak, nemůžeš využívat celou šíři silnice a hlavně musíš předvídat co za zatáčkou může být, to na okruhu fakt nemusíš. A když už si zrušíš auto na okruhu, tak to potom potěš prdel když tě někdo potká na okresce [emoji6] Mě stačí, abych bezpečně předjel koho potřebuju a stopu si držím celkem dobře a nepotřebuji na to jezdit na okruh... Jediné co by mi něco dalo je škola smyku... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Kokta je náš závodník, holky ho neberou, bere ho jen Cupra na okruhu, plnej plyn, kouř z pneumatik a pečící se brzdy Když jsem si tenkrát půjčil Koktovu oktávku v Krušárně a přihřál jeho brzdy, že byly cejtit, Kokta byl štěstím bez sebe. (Já samozřejmě taky) Já na okruhu taky nebyl samozřejmě, s TDI bych tam byl stejně kapánek zbytečnej a potřebuji, aby mi auto vydrželo, tedy včetně gum, brzd a turba. Ale chápu, že jsou lidi, co je závodění baví a nemají peníze se tomu věnovat profesionálně. Tak si koupí rychlejší sériovku a vyrazí si zablbnout. Je lepší, když blbnou na okruhu, než někde v provozu. Taky si myslím, že neustále vytáčet TDI je nesmysl, ty motory pro to prostě nejsou přizpůsobené. Co se týče TSI, nejsem schopen posoudit, dají se točit velice dobře a snadno a díky turbu dovedou pěkně hmatat, je s nimi zábava. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Tak nějak to je. Akorát že točit TSi do červeného je zbytečné, to je dobře u atmosféry, u turbo benálu akorát ničíš turbo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 před 16 hodinami, Stringo napsal: Kokto ty jsi s tím tvým okruhem úplně posedlej. Tvoje točení u TDi nemá vůbec, ale naprosto vůbec žádný smysl a u dnešních turbo benzínů také ne. Čím víc držíš motor ve vyšších otáčkách (myšleno nad hranicí efektivních otáček, což je u TSi někde kolem 4500 ot./min.), tím víc točíš turbo a tím víc ho opotřebováváš, takže tvým stylem turbo nevydrží 150t km, ale jenom 70t km v lepším případě... Přetáčení motoru hnaného turbem absolutně nechápu, je to dobré tak akorát pro pocit, že to "valíš", ale pro motor určitě ne... To možná platí pro 1.2 TSI, ale u dalších ani náhodou. Podívej se, v jakých otáčkách mají maximální výkon. A koktova čipnutá 1.8 TSI je už úplně někde jinde. To jen pro uvedení v obraz. Samozřejmě pro běžnou jízdu to není nutné takto točit, ale při potřebě výkonu ano. Například při předjíždění, kdy není příliš prostoru, běžně točím trojku až dokud to jede, což je prakticky skoro 6000 ot. Tož tak o TSI. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Potvrzuji, 1,2 TSI táhne tak do 4500-5000 max a pak už to nemá cenu. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 (editace) 1 hour ago, Stringo said: Kokto, ty jsi ještě mladý nevybouřený hejsek, co dostal auto (v horším případě teď odděláváš auto svého bráchy) a jediné co tě dostane k vrcholu erekce je plnej plyn na okruhu. Pak si pleteš silnici se závodní dráhou a klepeš se po ramenu jakej jsi Lauda, když ve 120ti předjedeš na okresce Fabii a když ti náhodou někdo natrhne prdel, hodíš sem hned video, jaký jsou lidi howada... Já nemám zapotřebí si někde huntovat auto na okruhu abych si něco dokazoval, protože o ničem jiném to není, na okruhu se nenaučíš vůbec nic pro běžný provoz, tak tu nekecej kraviny, ty tvoje stopy jak píšeš, ty na silnici držíš úplně jinak, nemůžeš využívat celou šíři silnice a hlavně musíš předvídat co za zatáčkou může být, to na okruhu fakt nemusíš. A když už si zrušíš auto na okruhu, tak to potom potěš prdel když tě někdo potká na okresce Mě stačí, abych bezpečně předjel koho potřebuju a stopu si držím celkem dobře a nepotřebuji na to jezdit na okruh... Jediné co by mi něco dalo je škola smyku... píšeš nesmysly, protože sis to nikdy nezkusil. na okresce v klidu můžeš využít celou šíři silnici, stačí tam vidět= to že to neumíš, je hold tvoje věc. Něco jiného je jízda po přeplněné cestě. Ano okruh tě naučí hodně, protože pak nedopadneš jako" ty", kterej pak dostane pod ruku silnější auto a skončí hned ve stromě, protože je retard a neví jak jezdit, jak řadit, jak brzdit, jak řadit do brždění, jak přenášet váhu/vodu v autě, kdy zrychlovat, jak zatáčet atd atd... A co že si půjčuji auto, nezáviď život je přeci fajn! Ono se o to auto starám, vybral sem ho, koupil, převzal, zařídil kola, gumy, pneuservis atd. Tak si hold občas půjčím. Lepší než doma sedět a brečet nad postelí. Na normální cestě jezdím uplně normálně jako každej jinej, jenom hold nejezdím po rovině 60km/h, jako děda kterej si koupil novou škodovku. nějaka škola smyku? no docela nuda ti povím, to by měl uměl každej kdo dostane řidičák. Dyt na tom nic není, ještě v době ESP a všemožných píčovin co dávaj do auta. Editováno: 27. Červenec 2016, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 @pawouk: u 1.2 TSI nebo u 1.4 TSI souhlasím, tam to nemá moc cenu. u 1.8 TSI nebo u 2.0 TSI CJX co má Rko nebo cupra, tak tam to smysl má. Mě se osvědčilo to točit do 6700 otáček, někdy ovšem trošku zaspím tak zařadím až na omezovači, což tě kurwa hodně zpomalí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 I ta 1.4 TSI tahá do vyšších otáček, než 1.2 i když podle grafu to až tak nevypadá. Mám to za ta léta vyzkoušeno. Samo, že s 1.8 TSI to moc srovnávat nejde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 No tak ses tu zase vyzvracel, ja jen doplním, ze jsem nikdy naboural do stromu, když už jsem naboural auto, tak ne z vlastní viny, řadit, zatáčet a krotit výkon svého auta zvládám si myslím velmi dobře. To že jsi auto vybral, převzal a koupil gumy, resp.se staráš o servis (jediné co jsi neudělal a neděláš je to, že jsi do Cupry nedal ani korunu ze svého, takže to se to potom kurví za cizí peníze viď [emoji6] Hele mě je fakt jedno s čím si kde hraješ, ale vadí mi, že mi tady cpeš ty kraviny o okruhu do hlavy a to opakovaně, nic víc, nic míň [emoji4] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 9 minutes ago, Stringo said: No tak ses tu zase vyzvracel, ja jen doplním, ze jsem nikdy naboural do stromu, když už jsem naboural auto, tak ne z vlastní viny, řadit, zatáčet a krotit výkon svého auta zvládám si myslím velmi dobře. To že jsi auto vybral, převzal a koupil gumy, resp.se staráš o servis (jediné co jsi neudělal a neděláš je to, že jsi do Cupry nedal ani korunu ze svého, takže to se to potom kurví za cizí peníze viď Hele mě je fakt jedno s čím si kde hraješ, ale vadí mi, že mi tady cpeš ty kraviny o okruhu do hlavy a to opakovaně, nic víc, nic míň však nezávid Ono samo nic nikdy nepřijde, to bys možná taky mohl vědět, vždy musíš proto něco udělat. Ano kurvím si svoje pneumatiky. Vše je jednoduché dle tebe i servis auta, tak proč lidi teda mají operační leasingy s full servisem? aby se nemuseli o to starat, protože je to hrozná starost a děsná nuda i pro mě. Však si se mnou nepiš, můžeš mě ignorovat, přestat číst.To je tvůj problém. a tamta hláška s okruhem, to byl jenom takový vtip. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Kokto pěkně točíš Stringa do běla. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Netočí. Jenom takových podobných znám víc. To že závidím tvrdí on, já jemu konkrétně nemám co moc závidět, má starou Octu, která se mu loupe, vrže, žere a navíc ji nejspíš i dostal k vánocům, takže co zrovna jemu mám závidět [emoji3] Závidím Clintovi tu jeho práci, tu bych bral. A jak vidíš, nemám problém přiznat ze něco někomu závidím a taky nemám problém říct, že na něco nemám. Kokta tady akorát vyzvedá stále dokola něco co ani nevlastní a jako dřív oplýval svou Octou, najednou je to největší shit a jediná modla před kterou byl Rkovej Golf je teď Cupra... Co víc k tomu dodat [emoji23] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 (editace) rkovej golf je good, cupra je taky good. ale best je fíkus RS. ty woe, zase závidíš. Myslíš, že novinář všechny auta vlastní v čem jezdí a chváli je? v době spotřebních aut, už tak půlka lidí nevlastní auto spací práci bych ani nebral, protože tam za 10 let tak zlenivíš, že se ti nic nebude chtít dělat. Editováno: 27. Červenec 2016, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 A proč bys něco dělal? Za 20 let ho probuděj a řeknou, že je v důchodu a ať laskavě předá postel nástupci. 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Jak spací? Ty snad v noci nespíš? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky