Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kokto ty jsi s tím tvým okruhem úplně posedlej. Tvoje točení u TDi nemá vůbec, ale naprosto vůbec žádný smysl a u dnešních turbo benzínů také ne. Čím víc držíš motor ve vyšších otáčkách (myšleno nad hranicí efektivních otáček, což je u TSi někde kolem 4500 ot./min.), tím víc točíš turbo a tím víc ho opotřebováváš, takže tvým stylem turbo nevydrží 150t km, ale jenom 70t km v lepším případě... Přetáčení motoru hnaného turbem absolutně nechápu, je to dobré tak akorát pro pocit, že to "valíš", ale pro motor určitě ne...



PS: na okruhu umí jezdit každej pitomec, když ví, že má TOP povrch bez děr a bordelu v zatáčkách, všude kolem tratě kačírek a že mu nic nevyletí v protisměru. Jediná dobrá věc je škola smyku, ta člověku něco dá, jinak je autodrom úplně k hownu co se týče nějakého naučení ježdění v běžném provozu...
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Stringo napsal:

U 1.8 TSi u Superba II naměřili na turbu údajně otáčky v nejvyšší zátěži bezmála 300000 otáček to je už masakr, ale jak říkám, tohle se normálně pod kapotou neděje, jsou to uz extrémy...

A to je přesně důvod, proč neotevírám kapotu, když mi běží motor. A to ani v případě, že tam to turbo nemám. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12 hours ago, Stringo said:

Kokto ty jsi s tím tvým okruhem úplně posedlej. Tvoje točení u TDi nemá vůbec, ale naprosto vůbec žádný smysl a u dnešních turbo benzínů také ne. Čím víc držíš motor ve vyšších otáčkách (myšleno nad hranicí efektivních otáček, což je u TSi někde kolem 4500 ot./min.), tím víc točíš turbo a tím víc ho opotřebováváš, takže tvým stylem turbo nevydrží 150t km, ale jenom 70t km v lepším případě... Přetáčení motoru hnaného turbem absolutně nechápu, je to dobré tak akorát pro pocit, že to "valíš", ale pro motor určitě ne...

 


PS: na okruhu umí jezdit každej pitomec, když ví, že má TOP povrch bez děr a bordelu v zatáčkách, všude kolem tratě kačírek a že mu nic nevyletí v protisměru. Jediná dobrá věc je škola smyku, ta člověku něco dá, jinak je autodrom úplně k hownu co se týče nějakého naučení ježdění v běžném provozu...

 

Vsak si jezdi v nizkych otackach, ja ti to neberu. Efektivita u 2.0 tsi cjx je v pohode do 6700 otacek, nejdriv se svez pak raď :)

prej cistej okruh, je videt ze si nikdy nebyl. Bezne skvrna od oleje, sterk, kaminky. Aha kazdej pitomec, proto plno lidi jezdi pomalu a vubec nejede zadnou stopu. Tos me pobavil, adios.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, ty jsi ještě mladý nevybouřený hejsek, co dostal auto (v horším případě teď odděláváš auto svého bráchy) a jediné co tě dostane k vrcholu erekce je plnej plyn na okruhu. Pak si pleteš silnici se závodní dráhou a klepeš se po ramenu jakej jsi Lauda, když ve 120ti předjedeš na okresce Fabii a když ti náhodou někdo natrhne prdel, hodíš sem hned video, jaký jsou lidi howada...
Já nemám zapotřebí si někde huntovat auto na okruhu abych si něco dokazoval, protože o ničem jiném to není, na okruhu se nenaučíš vůbec nic pro běžný provoz, tak tu nekecej kraviny, ty tvoje stopy jak píšeš, ty na silnici držíš úplně jinak, nemůžeš využívat celou šíři silnice a hlavně musíš předvídat co za zatáčkou může být, to na okruhu fakt nemusíš. A když už si zrušíš auto na okruhu, tak to potom potěš prdel když tě někdo potká na okresce [emoji6]

Mě stačí, abych bezpečně předjel koho potřebuju a stopu si držím celkem dobře a nepotřebuji na to jezdit na okruh... Jediné co by mi něco dalo je škola smyku...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta je náš závodník, holky ho neberou, bere ho jen Cupra na okruhu, plnej plyn, kouř z pneumatik a pečící se brzdy :)   Když jsem si tenkrát půjčil Koktovu oktávku v Krušárně a přihřál jeho brzdy, že byly cejtit, Kokta byl štěstím bez sebe. (Já samozřejmě taky) :D

Já na okruhu taky nebyl samozřejmě, s TDI bych tam byl stejně kapánek zbytečnej a potřebuji, aby mi auto vydrželo, tedy včetně gum, brzd a turba.

Ale chápu, že jsou lidi, co je závodění baví a nemají peníze se tomu věnovat profesionálně. Tak si koupí rychlejší sériovku a vyrazí si zablbnout. Je lepší, když blbnou na okruhu, než někde v provozu.

Taky si myslím, že neustále vytáčet TDI je nesmysl, ty motory pro to prostě nejsou přizpůsobené. Co se týče TSI, nejsem schopen posoudit, dají se točit velice dobře a snadno a díky turbu dovedou pěkně hmatat, je s nimi zábava.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Stringo napsal:

Kokto ty jsi s tím tvým okruhem úplně posedlej. Tvoje točení u TDi nemá vůbec, ale naprosto vůbec žádný smysl a u dnešních turbo benzínů také ne. Čím víc držíš motor ve vyšších otáčkách (myšleno nad hranicí efektivních otáček, což je u TSi někde kolem 4500 ot./min.), tím víc točíš turbo a tím víc ho opotřebováváš, takže tvým stylem turbo nevydrží 150t km, ale jenom 70t km v lepším případě... Přetáčení motoru hnaného turbem absolutně nechápu, je to dobré tak akorát pro pocit, že to "valíš", ale pro motor určitě ne...

 

To možná platí pro 1.2 TSI, ale u dalších ani náhodou. Podívej se, v jakých otáčkách mají maximální výkon. A koktova  čipnutá 1.8 TSI je už úplně někde jinde. To jen pro uvedení v obraz. Samozřejmě pro běžnou jízdu to není nutné takto točit, ale při potřebě výkonu ano. Například při předjíždění, kdy není příliš prostoru, běžně točím trojku až dokud to jede, což je prakticky skoro 6000 ot. Tož tak o TSI.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, Stringo said:

Kokto, ty jsi ještě mladý nevybouřený hejsek, co dostal auto (v horším případě teď odděláváš auto svého bráchy) a jediné co tě dostane k vrcholu erekce je plnej plyn na okruhu. Pak si pleteš silnici se závodní dráhou a klepeš se po ramenu jakej jsi Lauda, když ve 120ti předjedeš na okresce Fabii a když ti náhodou někdo natrhne prdel, hodíš sem hned video, jaký jsou lidi howada...
Já nemám zapotřebí si někde huntovat auto na okruhu abych si něco dokazoval, protože o ničem jiném to není, na okruhu se nenaučíš vůbec nic pro běžný provoz, tak tu nekecej kraviny, ty tvoje stopy jak píšeš, ty na silnici držíš úplně jinak, nemůžeš využívat celou šíři silnice a hlavně musíš předvídat co za zatáčkou může být, to na okruhu fakt nemusíš. A když už si zrušíš auto na okruhu, tak to potom potěš prdel když tě někdo potká na okresce emoji6.png

Mě stačí, abych bezpečně předjel koho potřebuju a stopu si držím celkem dobře a nepotřebuji na to jezdit na okruh... Jediné co by mi něco dalo je škola smyku...

píšeš nesmysly, protože sis  to nikdy nezkusil. na okresce v klidu můžeš využít celou šíři silnici, stačí tam vidět= to že to neumíš, je hold tvoje věc. Něco jiného je jízda po přeplněné cestě. Ano okruh tě naučí hodně, protože pak nedopadneš jako" ty", kterej pak dostane pod ruku silnější auto a skončí hned ve stromě, protože je retard a neví jak jezdit, jak řadit, jak brzdit, jak řadit do brždění, jak přenášet váhu/vodu v autě, kdy zrychlovat, jak zatáčet atd atd...
A co že si půjčuji auto, nezáviď :) život je přeci fajn! Ono se o to auto starám, vybral sem ho, koupil, převzal, zařídil kola, gumy, pneuservis atd. Tak si hold občas půjčím. Lepší než doma sedět a brečet nad postelí.
Na normální cestě jezdím uplně normálně jako každej jinej, jenom hold nejezdím po rovině 60km/h, jako děda kterej si koupil novou škodovku.

 

nějaka škola smyku? no docela nuda ti povím, to by měl uměl každej kdo dostane řidičák. Dyt na tom nic není, ještě v době ESP a všemožných píčovin  co dávaj do auta.

 

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@pawouk: u 1.2 TSI nebo u 1.4 TSI souhlasím, tam to nemá moc cenu. u 1.8 TSI nebo u 2.0 TSI CJX co má Rko nebo cupra, tak tam to smysl má. Mě se osvědčilo to točit do 6700 otáček, někdy ovšem trošku zaspím tak zařadím až na omezovači, což tě kurwa hodně zpomalí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak ses tu zase vyzvracel, ja jen doplním, ze jsem nikdy naboural do stromu, když už jsem naboural auto, tak ne z vlastní viny, řadit, zatáčet a krotit výkon svého auta zvládám si myslím velmi dobře. To že jsi auto vybral, převzal a koupil gumy, resp.se staráš o servis (jediné co jsi neudělal a neděláš je to, že jsi do Cupry nedal ani korunu ze svého, takže to se to potom kurví za cizí peníze viď [emoji6]

Hele mě je fakt jedno s čím si kde hraješ, ale vadí mi, že mi tady cpeš ty kraviny o okruhu do hlavy a to opakovaně, nic víc, nic míň [emoji4]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 minutes ago, Stringo said:

No tak ses tu zase vyzvracel, ja jen doplním, ze jsem nikdy naboural do stromu, když už jsem naboural auto, tak ne z vlastní viny, řadit, zatáčet a krotit výkon svého auta zvládám si myslím velmi dobře. To že jsi auto vybral, převzal a koupil gumy, resp.se staráš o servis (jediné co jsi neudělal a neděláš je to, že jsi do Cupry nedal ani korunu ze svého, takže to se to potom kurví za cizí peníze viď emoji6.png

Hele mě je fakt jedno s čím si kde hraješ, ale vadí mi, že mi tady cpeš ty kraviny o okruhu do hlavy a to opakovaně, nic víc, nic míň emoji4.png

však nezávid ;)  Ono samo nic nikdy nepřijde, to bys možná taky mohl vědět, vždy musíš proto něco udělat. Ano kurvím si svoje pneumatiky. Vše je jednoduché dle tebe i servis auta, tak proč lidi teda mají operační leasingy s full servisem? aby se nemuseli o to starat, protože je to hrozná starost a děsná nuda i pro mě.  Však si se mnou nepiš, můžeš mě ignorovat, přestat číst.To je tvůj problém. a tamta hláška s okruhem, to byl jenom takový vtip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netočí. Jenom takových podobných znám víc. To že závidím tvrdí on, já jemu konkrétně nemám co moc závidět, má starou Octu, která se mu loupe, vrže, žere a navíc ji nejspíš i dostal k vánocům, takže co zrovna jemu mám závidět [emoji3]

Závidím Clintovi tu jeho práci, tu bych bral. A jak vidíš, nemám problém přiznat ze něco někomu závidím a taky nemám problém říct, že na něco nemám. Kokta tady akorát vyzvedá stále dokola něco co ani nevlastní a jako dřív oplýval svou Octou, najednou je to největší shit a jediná modla před kterou byl Rkovej Golf je teď Cupra... Co víc k tomu dodat [emoji23]

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rkovej golf je good, cupra je taky good. ale best je fíkus RS. :)  ty woe, zase závidíš. Myslíš, že novinář všechny auta vlastní v čem jezdí a chváli je? v době spotřebních aut, už tak půlka lidí nevlastní auto :D

spací práci bych ani nebral, protože tam za 10 let tak zlenivíš, že se ti nic nebude chtít dělat.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...