Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Honzi máš notas? tak si ho vem popřípadě na sraz, nahraji ti virtual asi vmware workstatinu a překopíruji ti tam mé windows XP s VASEM, popřípadě můžu i s Odisem jako druhý. akorát si připrav 30GB místa.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marku, který sraz máš teď na mysli? Koncem února to nedávám (Ženeva) a květen ještě nevím ;) Kdybys měl třeba v době 23.-25.2. cestu do Prahy (nebo směrem na Prahu), tak se sejít můžem. Ale v pondělí jedu do DE a vracím se až příští víkend. A 25.2. pak pojedu zase zpátky do WOBu vyměnit auto a valím směr Ženeva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako nova

m.autorevue.cz/skoda-octavia-s-nabehem-824-000-km-slouzi-jako-novinarske-auto-v-irsku/?textart=1#utm_medium=selfpromo&utm_source=newsletter&utm_campaign=zive_newsletter

to ty dnesni PD, CR nedaj ani omylem - natoz interier. a o TSI ani nemluvim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, kolik dá TSI a je mi to jedno, pač takovou dobu ho mít nebudu :D

 

Nicméně ropa je oblíbená hlavně v Evropě, všude jinde mají lidi rozum a jezdí na benzín :)  Ale současně uznávám, že diesel je u nás prioritou zejména služebáků, rozumný člověk si pro svoji potřebu raději pořídí benzín ....

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když budeš mít poslední verzi rozvodu a chovat se k autu, tak nevidím problém proč by to nemělo vydržet...   njn klint už mění auta jak maverick :D

 

oblíbené jsou  kombíky, strejda si koupil na svých cca 12000km za rok taky naftáka....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. já mám pro osobní účely taky naftu (už jsme to tu někde psal, je důležité zda se kupuje nové auto, nebo ojeté - u ojetin záleží hodně na štěstí a výbavě a pořizovací cena společně se spotřebou se ukáže jako lepší varianta v dieselu (resp. taky je trh zasycen naftovými auty - služebáky). Kdybych kupoval úplně nové auto dnes, tak si koupím taky benzín a možná že už ani combi by to nebylo, ale to už by bylo jen o vzhledu. Pokud budu kupovat zase ojeté auto, tak to bude klidně zase nafta, protože nevidím žádný vyložený handycap oproti benzínu (teď jezdím c TDi CR a je to tišší mnohem oproti PD)

 

2. nafťáky u nás ve fabrice mají najeto všechny (FII a OII cca 350 000km / OII FL cca 200 000km) a na to, že jsou to auta užívaná kde kým (není to auto co by dostal jeden člověk a měl ho celou dobu jen on, tak jezdí velice slušně a drží.

 

3. 1500km nedám ani já s TDi, i kdybych to auto v kopcích tlačil jak Fred Flinstone, když natankuju plnou (opravdu plnou skoro po okraj) a jedu fakt lehkou nohu, tak víc jak 800km nedám... 

 

kolik najedete na nádrž s těma vašima TSi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1150km na obrázku je zavádějících. PP mi kolikrát ukazuje taky dojezd 1000km, ale realita je potom těch 800km. Jedinkrát se mi povedlo ujet na nádrž (natankovanou opravdu do plna a dojezd mi to potom ukazovalo 10km), dálničním tempem 130-140km /hod na tempomat a v obsazení 2+1 a kočárek s batohem - 890km, tudíž těch 900km by to dalo, ale to už byl asi strop si myslím. Jo před chipem jsem měl těch 850 lehce dosažitelných. Inu spotřeba mi šla chipem z 5l /100km na 6l/100km a kdo říká, že spotřeba zůstane, tak je to nesmysl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...