Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Zase ten R3 by měl být na rozjezd divočejší jak R4. Na normální ježdění to stačit bude. Před 10 lety jezdili samé 1.3-1.8 a jezdilo se taky. Dnes tahle auta mají o 200kg méně, výkony převážně stejné a nebo vyšší a o spotřebě nemluvě.
Kdo si jízdu rád užívá, bude si muset bohužel zase připlatit a nebo jít do staršího ještě neterorizovaného povozu.
Ty podvozky jsou opravdu dost hlučné na těch příčných nerovnostech. Kolega mě nedávno vezl stařičkým Toledem první generace a podvozek mnohem lepší a tišší.
S tím člověk ale nic nenadělá. Typizace jednoho dílu na 20 aut si bere svou daň

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, kokta7 napsal:

já jenom, že tady v O3 sekci si většina chválila tu zadní nápravu s tyčí :))) u F3 to bohužel mlátí úplně stejně :-/ a to má tuším nějaké 15" plechy.

 

jsem si napřed myslel, že mám přehuštěné pneu, ale tím to bohužel nebylo - a to je nový auto... to bude při 100 tisících km rozvrzaný jak starej gauč nebo Clintovo diesel

 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, Petrrr napsal:

Zase v zime i jindy kam zatocis tam to jede. A stejne tak kdyz zabrzdis tak driv zastavis. Pamatuji jak u O1 TDI diky tezkymu predku byla octa vecne nedotaciva a kdyz clovek slapl na brzdu klouzal jeste x metru.

 

Tyto problémy s tím mít nebudeš, protože nikam nevyjedeš. ;)

 

před 16 minutami, kokta7 napsal:

já jenom, že tady v O3 sekci si většina chválila tu zadní nápravu s tyčí :))) u F3 to bohužel mlátí úplně stejně :-/ a to má tuším nějaké 15" plechy.

 

Mně na FIII na rozdíl od OIII nic nemlátí. Mám 15" elektrony a podvozek je naprosto tichý a komfortní.

 

před 2 minutami, Losky83 napsal:

Zase ten R3 by měl být na rozjezd divočejší jak R4. Na normální ježdění to stačit bude. Před 10 lety jezdili samé 1.3-1.8 a jezdilo se taky. Dnes tahle auta mají o 200kg méně, výkony převážně stejné a nebo vyšší a o spotřebě nemluvě.
Kdo si jízdu rád užívá, bude si muset bohužel zase připlatit a nebo jít do staršího ještě neterorizovaného povozu.
Ty podvozky jsou opravdu dost hlučné na těch příčných nerovnostech. Kolega mě nedávno vezl stařičkým Toledem první generace a podvozek mnohem lepší a tišší.
S tím člověk ale nic nenadělá. Typizace jednoho dílu na 20 aut si bere svou daň

 

Divočejší než jaký R4? Možná tak 1.2 TSI, ale jinak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a hlavně nafta tahá odspoda jak svině, ten krouták :)))

 

zrovna jeden zákazník byl u nás, že si zakoupil novou O3 v 2.0 TDI a říkal, jak to tahá do sedaček :))) tak jsem chytil asi minutový výstřik smíchu a musel sem se otočit vůči němu.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to stejné jako u motorek. Dvouválec se taky rozjede rychleji jak čtyřválec, ale zase pásmo otáček je nižší a tam kde se čtyřválec probouzí, dvouvál zase končí.
Když jsme doma měli současně F1 Htp 47kw a TDI s cca 100kw, tak haťapka TDI napráskala na rozjezdu jak nic.
Takže zase bych ty R3 tak nezavrhoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Petrrr napsal:

Ne Clinte mel si tam 10 litru a ted jezdis za 4. Kdyz si mel benzin tak si rikal ze jezdis za 6 a s dehtem bys jezdil za 5.5 tedy zadna vyhra. emoji23.png
Hol(t) koho naftu palis toho chleva zpivej. emoji23.pngemoji23.png

 

Musel jsem se přizpůsobit a naučit jezdit ekonomicky. Samořejmě takové nízké spotřeby jako kinderkár namám, ale ten je šlapací :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor Petrrr vyhraje v Lotynce, prosázel teprve půl mega :D:D  Na češtinu a matematiku ve škole dost často chyběl a když se probírala pravděpodobnost a procenta, tak měl angínu :D  

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Losky, neni to jen o zrychlovani ale i kultivovanosti chodu motoru. Vzdyt se ten motor klepe jako ratlik a zejmena zenam diky vibracim se s tim bude jezdit narame. Stale vlhka sedadla.
Proc maji ( meli ) luxusni limuziny vzdy 12ti valce? Protoze jen 12ti valec ma nejvyvazenejsi chod krom jineho. Kdyz nastartujes 1.0 TSI nebo v Praci u F3 ten trihrnek bez turba tak clovek div nevypadne z auta, kdyby mel otevrene dvere. [emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Petrrr napsal:

Losky, neni to jen o zrychlovani ale i kultivovanosti chodu motoru. Vzdyt se ten motor klepe jako ratlik a zejmena zenam diky vibracim se s tim bude jezdit narame. Stale vlhka sedadla.
Proc maji ( meli ) luxusni limuziny vzdy 12ti valce? Protoze jen 12ti valec ma nejvyvazenejsi chod krom jineho. Kdyz nastartujes 1.0 TSI nebo v Praci u F3 ten trihrnek bez turba tak clovek div nevypadne z auta, kdyby mel otevrene dvere. emoji23.png

Nepřeháněj... ta 1,0 Tsi se zas tak moc neklepe , to už ti asi začína stařecká demence - to se ti pak klepe všechno

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...