Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Zase ten R3 by měl být na rozjezd divočejší jak R4. Na normální ježdění to stačit bude. Před 10 lety jezdili samé 1.3-1.8 a jezdilo se taky. Dnes tahle auta mají o 200kg méně, výkony převážně stejné a nebo vyšší a o spotřebě nemluvě.
Kdo si jízdu rád užívá, bude si muset bohužel zase připlatit a nebo jít do staršího ještě neterorizovaného povozu.
Ty podvozky jsou opravdu dost hlučné na těch příčných nerovnostech. Kolega mě nedávno vezl stařičkým Toledem první generace a podvozek mnohem lepší a tišší.
S tím člověk ale nic nenadělá. Typizace jednoho dílu na 20 aut si bere svou daň

před 12 minutami, kokta7 napsal:

já jenom, že tady v O3 sekci si většina chválila tu zadní nápravu s tyčí :))) u F3 to bohužel mlátí úplně stejně :-/ a to má tuším nějaké 15" plechy.

 

jsem si napřed myslel, že mám přehuštěné pneu, ale tím to bohužel nebylo - a to je nový auto... to bude při 100 tisících km rozvrzaný jak starej gauč nebo Clintovo diesel

 

před 7 minutami, Petrrr napsal:

Zase v zime i jindy kam zatocis tam to jede. A stejne tak kdyz zabrzdis tak driv zastavis. Pamatuji jak u O1 TDI diky tezkymu predku byla octa vecne nedotaciva a kdyz clovek slapl na brzdu klouzal jeste x metru.

 

Tyto problémy s tím mít nebudeš, protože nikam nevyjedeš. ;)

 

před 16 minutami, kokta7 napsal:

já jenom, že tady v O3 sekci si většina chválila tu zadní nápravu s tyčí :))) u F3 to bohužel mlátí úplně stejně :-/ a to má tuším nějaké 15" plechy.

 

Mně na FIII na rozdíl od OIII nic nemlátí. Mám 15" elektrony a podvozek je naprosto tichý a komfortní.

 

před 2 minutami, Losky83 napsal:

Zase ten R3 by měl být na rozjezd divočejší jak R4. Na normální ježdění to stačit bude. Před 10 lety jezdili samé 1.3-1.8 a jezdilo se taky. Dnes tahle auta mají o 200kg méně, výkony převážně stejné a nebo vyšší a o spotřebě nemluvě.
Kdo si jízdu rád užívá, bude si muset bohužel zase připlatit a nebo jít do staršího ještě neterorizovaného povozu.
Ty podvozky jsou opravdu dost hlučné na těch příčných nerovnostech. Kolega mě nedávno vezl stařičkým Toledem první generace a podvozek mnohem lepší a tišší.
S tím člověk ale nic nenadělá. Typizace jednoho dílu na 20 aut si bere svou daň

 

Divočejší než jaký R4? Možná tak 1.2 TSI, ale jinak...

[emoji23] [emoji23] [emoji23] A to ma Clint jen 65tis km.

ale zase má OIII

A to je dnes nejaka vyhra? [emoji23] [emoji23] [emoji23]

A více vzduchu v kufru.

a hlavně nafta tahá odspoda jak svině, ten krouták :)))

 

zrovna jeden zákazník byl u nás, že si zakoupil novou O3 v 2.0 TDI a říkal, jak to tahá do sedaček :))) tak jsem chytil asi minutový výstřik smíchu a musel sem se otočit vůči němu.... 

Pokud vezmu v potaz to, že 110kw 1,4TSi vs. 110kw 2,0TDi tak ten krouťák je znatelně větší...

  • Autor

Ta nafta jezdí celkem dobře, není to 1,8 TSI, to je jasný. Ale i tak to stačí. V nejhorším tam mrsknu ten čip. Teď mám dlouhodobě 5,4 na sto a jezdím 140 -150, to jsem měl na benzínu skoro 8 litrů.

Ne Clinte mel si tam 10 litru a ted jezdis za 4. Kdyz si mel benzin tak si rikal ze jezdis za 6 a s dehtem bys jezdil za 5.5 tedy zadna vyhra. [emoji23]
Hol(t) koho naftu palis toho chleva zpivej. [emoji23] [emoji23]

Je to stejné jako u motorek. Dvouválec se taky rozjede rychleji jak čtyřválec, ale zase pásmo otáček je nižší a tam kde se čtyřválec probouzí, dvouvál zase končí.
Když jsme doma měli současně F1 Htp 47kw a TDI s cca 100kw, tak haťapka TDI napráskala na rozjezdu jak nic.
Takže zase bych ty R3 tak nezavrhoval.

  • Autor
před 3 hodinami, Petrrr napsal:

Ne Clinte mel si tam 10 litru a ted jezdis za 4. Kdyz si mel benzin tak si rikal ze jezdis za 6 a s dehtem bys jezdil za 5.5 tedy zadna vyhra. emoji23.png
Hol(t) koho naftu palis toho chleva zpivej. emoji23.pngemoji23.png

 

Musel jsem se přizpůsobit a naučit jezdit ekonomicky. Samořejmě takové nízké spotřeby jako kinderkár namám, ale ten je šlapací :D

Tak u kinderkáry chybí to hlavní. Motor.

  • Autor

Motor Petrrr vyhraje v Lotynce, prosázel teprve půl mega :D:D  Na češtinu a matematiku ve škole dost často chyběl a když se probírala pravděpodobnost a procenta, tak měl angínu :D  

Upraveno od Clint

Jooo hosi, citim tu zavist ve vzduchu. Kazdej nemuze mit Rapida. To je vuz jen pro vyvolene. To se chlapci musi umet ridit. Vysoke matematicke schopnosti pri vypoctech casu pred predjizdenim atd. [emoji3]

Motosi ve Chvaleticich vam visi nejaci zelenaci na vezich, jak je to mozne? Ty na ne nekoukas pres optiku sniperky? [emoji3]

Losky, neni to jen o zrychlovani ale i kultivovanosti chodu motoru. Vzdyt se ten motor klepe jako ratlik a zejmena zenam diky vibracim se s tim bude jezdit narame. Stale vlhka sedadla.
Proc maji ( meli ) luxusni limuziny vzdy 12ti valce? Protoze jen 12ti valec ma nejvyvazenejsi chod krom jineho. Kdyz nastartujes 1.0 TSI nebo v Praci u F3 ten trihrnek bez turba tak clovek div nevypadne z auta, kdyby mel otevrene dvere. [emoji23]

před 16 minutami, Petrrr napsal:

Motosi ve Chvaleticich vam visi nejaci zelenaci na vezich, jak je to mozne? Ty na ne nekoukas pres optiku sniperky? emoji3.png

Na to nemá čas - určitě je někde na nějaké žranici s asistentkami. :kol-48:

Jj. Hoši fofr. Prej se na ty z....dy musí lidsky. Mé návrhy na sundání byly zamítnuty. Budem je tam držet až do jara, když teda chtěj žít s tou přírodou.

před 1 hodinou, Petrrr napsal:

Losky, neni to jen o zrychlovani ale i kultivovanosti chodu motoru. Vzdyt se ten motor klepe jako ratlik a zejmena zenam diky vibracim se s tim bude jezdit narame. Stale vlhka sedadla.
Proc maji ( meli ) luxusni limuziny vzdy 12ti valce? Protoze jen 12ti valec ma nejvyvazenejsi chod krom jineho. Kdyz nastartujes 1.0 TSI nebo v Praci u F3 ten trihrnek bez turba tak clovek div nevypadne z auta, kdyby mel otevrene dvere. emoji23.png

Nepřeháněj... ta 1,0 Tsi se zas tak moc neklepe , to už ti asi začína stařecká demence - to se ti pak klepe všechno

  • Autor

To je začátek Párkinze, má to po tom krabičáku a fetování čikuli s Vencou u páté koleje :D

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.