Petrrr Vloženo 3. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2016 Stane, jen pisu co psal tvuj bratr. Osobni zkusenost nemam. Jen s tou F3 a to se o ni psalo jak je to oproti HTP bez vibraci. S mou 4 valcovou TSI kdy jsem si po prechodu z TDI kolikrat nebyl jist jestli mam nebo nemam nastartovano se to neda srovnavat. U F3 si je clovek jisty absolutne. [emoji3] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 3. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2016 Možná se trochu klepe, to je nevýhoda menšího počtu válců, ale kultivovanost TDI taky není nic extra, zvláště u PD v zimě ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 3. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2016 Před hodinou, Petrrr napsal: Stane, jen pisu co psal tvuj bratr. Osobni zkusenost nemam. Jen s tou F3 a to se o ni psalo jak je to oproti HTP bez vibraci. S mou 4 valcovou TSI kdy jsem si po prechodu z TDI kolikrat nebyl jist jestli mam nebo nemam nastartovano se to neda srovnavat. U F3 si je clovek jisty absolutne. Aha a takhle pak vznikají fámy. Nejhorší na tom je, že když jsem přesedl z té 1,0 Tsi do své staré O II tak šlo najednou ztuha řízení, řazení, pedál spojky - jen ten zvuk motoru byl dobrej... asi holt ta trojková Octavie nebude zas tak špatná. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2016 To mám vždycky, když přeletu z TSi Fabie do svojí TDi Octavie ...to mám pocit, že mám ochablé svaly a že se snad ani nerozjedu [emoji3] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 stanmare protože tyhle sekačky 1.0 TSI a 1.2 TSI mají strašně měkkou spojku i řazení... sem táhnul vlek za 1.2 TSI a to nechceš tak sem radši vzal svoji oktávku, tamto bylo o dost lepší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Jojo sekačky, s tím souhlasím, však i do sekačky už se dávají větší objemy Ale tak víš jak, tyhle dětský kompresorový motůrky si kupují důchodci, co vyjedou jednou za měsíc a k tomu jednou ročně na dušičky. Potom holky, co nezávodí a jezdí převážně na nákupy. No a naposledy jeden blázen od nás, žebrák a chudák 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 A sakra...tady se Clarkson opřel do Seatu a mrsknul ho do party nejhorších aut na planetě Tak to dneska nebude Kokta obědvat http://www.autoforum.cz/zajimavosti/toto-je-10-nejhorsich-aut-roku-podle-jeremyho-clarksona-bez-servitek/?2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 nějakej dementní xperience alias scout bych tam dal taky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Rizeni je poravdu moc soft, musel jsem si tam pres vag nechat nastavit rezim sport. Kdyz clovek prejizdel v zatacce na dalnici mostni spary tak mu volant lital jako prase. Proste preposilovane. Ted ok. Brzdy mam take v rezimu sport, ovsem tam jsem nespatril zadny rozdil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 no jo to je ten sport rapid hold když škoda RS 230 je lepší než ferrari Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Příliš lehké řízení mám teď i v té FIII, není nad moji Octavii, tam je to přiměřeně tuhé. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Ono to nezáleží na tom, jaké je zrovna venku počasí? Já jen, že u mé F1 (vidíte to krásné pojmenování? To mě včera napadlo u krabičáku. Mám doma F1!) to funguje tak, že pokud je zima, volant jde těžko a pokud je horko, jde to jako v Octavii III. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Akorad ta F1 bude jeste hodne dlouho jezdit kdyz uz ta O3 nikoliv. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 hlavně zůstátková cena F1 je cca 3 miliony dolarů, to je pořádná kára. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 (editace) před 57 minutami, Petrrr napsal: Akorad ta F1 bude jeste hodne dlouho jezdit kdyz uz ta O3 nikoliv. To ti úplně nevím. S každým výmolem na cestě mám strach, že se to rozpadne. Tak mě napadá, dokáže někdo zjistit nebo alespoň poradit, kde seženu přesné označení barvy auta? Chci si nechat namíchat barvu, ať můžu opravit pár věcí. Editováno: 5. Říjen 2016, autor: Sabiza Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Pro fandy škodovky a těhlech nejlepších aut kodiaq-cenik.pdf Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 To je slušná raketa. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 je to nejlepší SUV na trhu!!! a krabice potřebuje hodně plechu.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Hoj, od jakého roku výroby už nemají 1,2 TSi a 1,4TSi v Oktávách ten poruchovej řetěz? Sorry, že se ptám tady, ale nemám vůbec čas to hledat. Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 (editace) Tvl, 800+ je fakt nářez, ovšem to se dalo čekat. To bude muset Petrrr 250 let žebrat na hlaváku, nebo jeho stará 5 let šlapat u Pupu. A to ještě ušetřit na laciném víně a prodat to dětský autíčko Ale zase bude mít Petrrr konkurenta RAMce A on chce velké auto, protože si musí vykompenzovat malého kašpárka Editováno: 5. Říjen 2016, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Hoši, jak s tím srazem??? Stan nemůže, má Ikarusa, Pawouk jede, Ozi jede, Motos jede, Pancho snad taky. Co dál, kdo dál???? Přijede asi Sabiza a Hurikán.... Co náš Pitrísek, Kokta, co Rádiovka? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Sháněj zimní gumy.MichalRr: tohle bude vědět Pavouk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 1 hour ago, MichalRr said: Hoj, od jakého roku výroby už nemají 1,2 TSi a 1,4TSi v Oktávách ten poruchovej řetěz? Sorry, že se ptám tady, ale nemám vůbec čas to hledat. Díky U oktavie 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Přesně tak - pokud chceš 1.2 TSI anebo 1.4 TSI v Octavii s řemenem, tak jedině OIII. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 před 7 hodinami, Sabiza napsal: Ono to nezáleží na tom, jaké je zrovna venku počasí? Já jen, že u mé F1 (vidíte to krásné pojmenování? To mě včera napadlo u krabičáku. Mám doma F1!) to funguje tak, že pokud je zima, volant jde těžko a pokud je horko, jde to jako v Octavii III. Divné, mám různé škodovky léta a ničeho takového jsem si nevšimnul. Podle mě je to nesmysl. Nehledě k tomu, že když přesedám z jednoho auta do druhého, tak je počasí jaksi identické... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky