Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Clint: V létě si od toho slibuji hodně, vypadá to podle video recenzí i parametrů dobře, jen mám strach z toho šípového profilu, aby to nebylo moc hlučné. V zimě si nedělám iluzi jsou tam sice údajně dvě směsi, takže guma si zachová přilnavost i v mrazech, ale samozřejmě bez toho jemného nařezání bude prostupnost po horším stavu vozovky špatná, ale jak řikám jezdím bud po suché vozovce, mokré a nebo po břečce a tam se tahle převážně letní guma bude podle mě chovat lépe než ta zimní. Budu mít samozřejmě normální letní gumy + tyhle právě na zimu, chci tím obejít tu vyhlášku, protože zimní gumy mi doslova hoří na předku, jezdím hodně po dálnici cca 90 % cest, je to prostě na palici s tou vyhlášku na zimní gumy, to mi kolikrát nestačí ani jedna sada na zimu. Jestli mi ty michelliny budou hořet stejně jako letní tak mi vydrží 2 až 3 sezony.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15degren:

Nevím, jestli má někdo tady zkušenosti s těmito celoročními gumami. Podle mého názoru člověk moc neušetří, spíš naopak, pač možná sjedeš dříve dvě sady za cenu jedné letní a jedné zimní sady. V létě se ty gumy budou víc žrát než standartní letní a možná budou hlučnější. V zimě naopak nebudou mít takovou přilnavost na sněhu, na sračce budou možná také horší, nejde totiž zdaleka jen o vzorek, ale i o složení směsi. Ty gumy se musí v zimě rychleji ohřát, letní v zimě zůstávají tvrdé a delší dobu chladnější.

No měl by se vyjádřit Pawouk, ten to má naštudovaný, můj názor ber jako čistě amatérský ;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Sabiza napsal:

 

A nepřipadá Ti čas od času, že jedeš v traktoru, místo v autě? Já jen, že Bravuris má snad jeden z nejhorších štítků, které jsem kdy viděl. :D:D:D

 

72-2-E-C.jpg

 

 

před 7 hodinami, Clint napsal:

Ty štítky jsou k hovnu. Minimální rozdíly, jen reklamní kecy. Kdo si co zaplatí.

Přesně tak - každý výrobce si tam prakticky může uvádět skoro cokoliv... Takže jsou to jen hrubě orientační hodnoty.

http://www.pneumatiky.cz/info/proc-eu-stitky-pri-vyberu-pneumatik-nestaci.html

http://auto.idnes.cz/stitkovani-pneumatik-povinne-od-listopadu-fkk-/automoto.aspx?c=A121004_204755_automoto_hig

 

před 5 hodinami, kokta7 napsal:

no jo, gumy zimní to je potřeba :D bez toho to nešlo ani v minulém století :D

Však proto jsem přezul na nové letní. ;)

 

před 3 hodinami, 15degren napsal:

Zdar borci, já letos půjdu asi poprvé do zimy bez zimních gum, koupím celoročky michelin crossclimate, poslední 4 roky jsem na silnici vrstvu sněhu neviděl ani na horách a na mokru maji ti crossi výborné hodnocení, myslím si že do břečky budou nejlepší řešení, aspon nebudu v depresích z toho že sjižídím měkou zimní směs na suché asfaltu až do února kdy možná padne sem tam nějaká vločka. Co si o tom myslíte?

 

Je to vůbec celé na palici. Tady EU buzeruje VW za pár částeček navíc ve vzduchu, ale tady v mírném klimatu nás nutí likvidovat gumy určené do arktických podmínek skoro půl roku v kuse a to je ještě musíme zánovní vyhodit protože už mají pod 4mm !? Eko naruby. Trollolín.cz

Znáš zákon? Kde je tam psáno, že máš mít trvale půl roku zimní pneu? Nikde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Clint napsal:

15degren:

Nevím, jestli má někdo tady zkušenosti s těmito celoročními gumami. Podle mého názoru člověk moc neušetří, spíš naopak, pač možná sjedeš dříve dvě sady za cenu jedné letní a jedné zimní sady. V létě se ty gumy budou víc žrát než standartní letní a možná budou hlučnější. V zimě naopak nebudou mít takovou přilnavost na sněhu, na sračce budou možná také horší, nejde totiž zdaleka jen o vzorek, ale i o složení směsi. Ty gumy se musí v zimě rychleji ohřát, letní v zimě zůstávají tvrdé a delší dobu chladnější.

No měl by se vyjádřit Pawouk, ten to má naštudovaný, můj názor ber jako čistě amatérský ;)

 

 

Nemám k tomu důvěru - to prostě z logiky věci musí být kompromis. Za mě určitě ne. Snad jedině někdo, kdo třeba jezdí jen po Praze a nevytáhne z ní paty (tedy pneu) za celý rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale hosi, vzdyt on pise, ze na leto bude mit letni pneu. Takze nejake predcasne opotrebeni mu hrozit nebude. ;) Je jasne, ze zimni jsou na zimu lepsi. Ale pokud to nepotrebuje, tak proc ne. Urcite mnohem lepsi volba, nez vetsinu zimy jezdit na letnich a jen tam obcas nahodit zimni. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A teď z jiného soudku: řeším v práci ztrátu zadní RZ na firemním autě. Můj podřízený mně toto dnes oznámil, ve firmě jsou z toho zmatení, nicméně mně jde o to, že požadují nějaký papír od PČR. Dotyčný tedy navštívil příslušnou služebnu PČR, kde byl ovšem odkázán na magistrát hl.m., kde to má oznámit. Nicméně službukonajícího policajta ukecal a ten mu tedy vystavil nějaký cár papíru (ještě jsem to neviděl) pro firmu. Ať googlím, jak googlím, nemůžu se nikde dobrat správného postupu. Někde se píše, že se má jít na PČR ( a to nejen v případě odcizení, ale i zmíněné ztráty RZ), někde že rovnou na úřad. Tak nevím. Mimochodem, za jízdu bez tabulky RZ je rovnou správní řízení s pokutou od 5000 do 10 000 Kč a zákaz řízení od 6 měsíců až na jeden rok. :rolleyes:  Neřešte, zda byla ztracena, či odcizena - nahlášena byla ztráta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S Thalii jezdim na zimacich cely rok a zadnej rozdil v lete oproti zime nepozoruji a to jezdim take po dalnici. Hlucnost stejna, opotrebeni stejne, spotreba stejna. A dokonce i v lete na mokru drzi lepe nez letni mi prijde. Tedy pro ty co jezdi mene tak celorocne na zimacich a hotovo.
Pro ty co jezdi hodne a vysokymi rychlostmi je to jina samozrejme.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 1. 2016 at 18:25, Clint napsal:

Zrovna řešíme takovej oříšek v práci, jak zhasnout auto :D

 

Landcruiser, nastartovanej, odešla spínačka. Klíček venku v pozici OFF. Motos radil odpojit baterky, odpojili jsme, vrčí dál :D  Je to diesel automat, takže přes kvalt to chcípnout nejde a půlka bandy. Ještě snad pojistky vyrubat.... :D

ahoj co s tím nakonec bylo mám ten samý problém u octavie II 1.6Mpi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam ty CrossClimate XL a v 7 stupnich na mokru drzi nasobne lip nez letni. Navic za posledni 4 roky jsem snih vlastne ani poradne nevidel na silnici a Pawouku ano, stat te nuti v zime pouzivat v zimni gumy, pokud je venku 20° - znacka zimni vybava, tolik oblibena tusim na D1 napriklad. Co se tyce zimnich v lete, tak na Felde odesly zhruba za 3 nebo 4 roky (spokojenost) a v lete to moc nedrzelo, hlavne za mokra - proto tedko zkusim ty CrossClimate, kdyz budou nahovno, tak je necham jako druhy (bud letni nebo zimní, kde budou lepsi), kamarad je ma na Audi A6 a chrochta si blahem - cekame oba na snih :D. Na ledu nefunguje zadna guma - jen retezy.

Clinte jsi nerikal ze si neco zabalujes do svetru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Značka "Zimní výbava" na D1 podle mně už nějaký ten rok není - ale možná se pletu, zas tak to nesleduji, respektive nepamatuji si to - absolutně mně to nezajímá. Nicméně, nikdo tě nenutí jezdit po silnicích, kde tato značka je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...