Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Rádius dostane taky brzy banána, za absenci na srazu, za zradu značky vozu a za zbytečné dlouhé příspěvky [emoji23]


Moc nestiham, ale vcera jsem si byl vyzvednout SPZ, Felicie jiz ma umrtni list. Skoda ji, bylo to velice dobre auto, vyvazene a na svoji dobu prelomove.

 
Já jich znám dost, co pro toto forum udělali hodně, a možná i víc. Ale o to tady nejde. Porušoval opakovaně pravidla a i přes upozornění moderátora v tom pokračoval, tak dostal napomenutí, jako každý jiný. Jenže po upgradu fora se to automaticky pojí se zákazem přispívat tuším na 8 hodin. To je tedy banán jak Brno. PS: a já to nebyl.


A za co presne? Mel to za to ze obcas (nebo asi do kazdeho prispevku) napsal zamerne neco zavadejiciho, aby to opsala kdejaka lama do clanku na webu a tim defakto vydelavala na praci cizich? Neco takoveho ostatne naznacoval. Je to fakt Skoda, pac jeho vlakno jsem sledoval.

Stačí zašlápnout jeho lizpiče, to pro něj bude trest nejvyšší [emoji23]


Jenze prijit o predsedu klubu by se nam vsem asi nelibilo.

A dik za fotky, dotycny vi.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Radius napsal:

A za co presne? Mel to za to ze obcas (nebo asi do kazdeho prispevku) napsal zamerne neco zavadejiciho, aby to opsala kdejaka lama do clanku na webu a tim defakto vydelavala na praci cizich? Neco takoveho ostatne naznacoval. Je to fakt Skoda, pac jeho vlakno jsem sledoval.
 

Klasický opakovaný off topic. Není třeba v tom hledat nějaké jinotaje. S tím, co píšeš, to nemělo nic společného. Svoje téma si vedl dle svého uvážení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No on byl totiž Brojler Rádiusovým nabíječem, proto se za něj tak bere a proto tak brečí, že nějakej pro mě neznámej Brojler odešel. Ale s tím se nedá nic dělat, stranická chůze se dohodla, že není vhodným a spolehlivým straníkem :D

 

A nechrápejte tady šmejdi ;)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam Skodovka presouva vyrobu jinam, Clint hani jine znacky a sam ma ukrajince. Ukrajinec VS rumun, myslim ze v nich neni rozdil.

Aneb salamova metoda, jak zlevnit vyrobu, budem vyrabet triliony typu aut a postupne presouvat vyrobu jinam, jako ze se nestiha.

Hm, nejdou vkladat fotky.

A Clinte kdybys kupoval auta nova (a mimo jine tim podporil vyrobce - napr. Skodovku), tak bys vlakno Bojlera znal. Kdyz kupujes v sekaci, tak ti jeho vlakno je fakt k hounu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám blbej pocit, že mi buď někdo vytunil Fabii nebo mi něco upadlo. Poslední dva dny auto v 2100 - 2500 otáčkách zní, jak kdyby mělo laděný výfuk (nebo ho nemělo). Uvažuju, čím to může být. Divný je, že jsem otevřel kapotu a kryt motoru byl uchycený na jednom ze dvou nasazovacích kolíků. Prostě divný. Vím, že byl v prdeli vlnovec, ale pochybuji, že by se ze dne na den roztrhl a udělal by takové zlo. :(

 

Čas koupit nový auta. Začíná se to srát čím dál tím více. A to má jen 113 tisíc km.

IMG_20161017_215006.jpg

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždy jsem považoval 160 tisíc kilometrů jako hranici, kdy se začne auto ve velkém srát. Ono se stačí podívat na jedničkové Fabie tady na fóru - vydrží opravdu hodně. Ovšem poslední dobou mám pocit, že se vše posouvá níž a níž. Mám dlouhej seznam, co na autě musím vyměnit a vůbec se mi do toho nechce. Už jen blbej vlnovec na výfuku nejde vyměnit svépomocí, pokud nemáš doma svářečku. Což o to, že vlnovec stojí 300,-... oni si vezmou 700,- za práci. Prostě krása. Teď k tomu ještě ty silent bloky, geometrie a jako bonus skvělý zvuk, který nejsem schopný nijak diagnostikovat, protože to prostě nemám kde zvednout.

Ale co se týče nových aut. Zrovna nedávno mi máma psala, že na její nové trojkové Octavii, kterou dostala v nové firmě (30 tisíc najeto), se posrala baterka a měnil se alternátor. Celkem dobrý, na v podstatě nový auto, který je v provozu rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, také zvažuji možnosti - čekají mě rozvody (v lepším případě to bude přes desítku) a co dál? Nové auto, nebo si to nechat a řešit jen to, co odejde? Ale co to bude dalšího? Jenom klasická spotřebka - kotouče, destičky, tlumiče?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, rozvody, to mě taky čeká. Úplně bych na ty svině zapomněl. Jako za ty silent bloky a geometrii si můžu asi sám, ovšem ten zbytek? Nikdy jsem v servise, když jsem tam makal, neviděl, že by vlnovec nevydržel alespoň 200 tisíc kilometrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sabizo, nechci to plevelit denisovi v tématu :

...ale všichni řidiči busu MHD nejsou hovada, jenom si prosím uvědom, že právě my se  každodenně potýkáme s hulvátstvím a ignorancí na silnicích.

Já to mám takhle : při vyjíždění ze zastávky blikám a pokud je na to dosatečný prostor, aby přijíždějící auto udělalo to co má (tzn. nemusel řidič prudce brzdit, nebo měnit směr jízdy), tak i potom vyjíždím - při silném provozu to dělám pozměněně - nechám projet maximálně 3 auta a pak vyrážím. To že je mezi námi spousta řidičů, kteří neblikají a klidně tam vjedou vím - bohužel dobytek je všude.

 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já přemýšlím, čím jsem si na O3 polepšil a ono se najde víc věcí. Za prvé spořeba je nižší znatelně, pak lepší výbava, navigace - tu využívám hodně a chodí bezvadně, bi-xeny - ty jsou k nezaplacení, couvací senzory - taky super, výhřev sedaček chodí o 100% lépe a rychleji, vnější zrcátka se zatmavují - to taky beru jako dobrou věc. Sedačky jsou lepší (sport packet) a prostoru pro nohy na zadních sedačkách sakramentsky přibylo. Záruka 4 roky...to se hodí. No a celkově snad motor spolehlivější na fatální závady.

 

A čím pohoršil?   Tvrdost auta (to jsem psal, že souvisí s podvozkem  a koly), audio je na hovno - budu měnit, vrzání a pazvuky o dost horší (neříkám O2 taky vrzala, ale méně), pružnost motoru horší a s tím vyšší hlučnost (ropák). 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...