Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

taky jsem si rikal, ze bez rezervy ani ranu, ale kdyz ji nemam, tak mi nechybi a navic mam zlutyho nebo jakyho andela ci koho povinne v cene pojisteni

a s tim jezdenim, nemam to spocitane, ale tech 20tis rocne to bude, coz si myslim ze je uz nadprůměr (beru zaklad vsech ridicu v cr, myslim si ze prumerne lidi najezdi 10 - 15tis, proste drzi rocni vymeny oleje)

Ozi:

tak jsi to mel reklamovat, ze maji v kompresoru velky tlak

Clint:

koukal jsem na ten motutek od Renaultu a vypada perfektne, muj automechanik mi tvrdi, ze 1.4 TSI ma kompresor i turbo - nechce se mi tomu verit, ale tak snad by nekecal, tudiz jaky je rozdil oproti TSI? Zadny, co se ma stat se v duchodovem veku stane - 5 let stari vozu

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr:jo,ale třeba v případe těch skel, bych asi raději jel tam,kde se specializují na skla...

Co jsem tak koukal na moje smluvní(taky jsem myslel,že to bude jen Škoda) a vidím, tam autoskla,tam autolakovna,tam to,tam to...

Hledáno samozřejmě v okolí bydliště

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrr:

dneska ti odejde i atmosfera, takze bych to tak nehrotil, vpodstate to same mohu rict i o tvym motoru, 77kw na 1.2? Zalezi na materialu a navrhu, kdyz je neco spatne, nezachrani te nic a kdyz je to dobre, tak to nejakou dobu slouzit bude, ale ne delsi, nez naplanoval vyrobce - leda ze by odeslo kurvitko a pak by to slapalo vecne :), ale pro tyhle pripady se kurvitek dava vic ;)

Koukni se na svyho Rapida, uz ani uchytit prevodovku neumej (nebo cos mel za problem) a to mi prijde jako trivialni vec, jenze kdyz k tomu musis spocitat/nadimenzovat kurvitko, tak uz to tak trivialni neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint:

koukal jsem na ten motutek od Renaultu a vypada perfektne, muj automechanik mi tvrdi, ze 1.4 TSI ma kompresor i turbo - nechce se mi tomu verit, ale tak snad by nekecal, tudiz jaky je rozdil oproti TSI? Zadny, co se ma stat se v duchodovem veku stane - 5 let stari vozu

Nekecá - výkonnější verze 1.4 TSI mají k turbu i kompresor. který ti fouká v nižších otáčkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto a to jako že víc to nejelo (limit otáček motoru), nebo jak to myslíš? RS TSi jede s čipem podle některých videí skoro 250km/hod...

 

Já jsem na dálnici se dostal na 228km/hod podle GPS a to mam TDi, tak se mi to na benzína zdá hodně málo těch 235km/hod

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radiusy ty motory co se dávají do F1 jsou dimenzovány na výkon, ne na výdrž. Je známo, že ty motory vydrží 2 závody a jdou pa a mění se. Takhle jsem to myslel. Ano z 1,6 vydoljí 600 koní, ale ten motor se staví na 2 závody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Saňku to ano. máš pravdu mají jako smluvní i jiné servisy specializované, pokud ovšem máš auto v záruce asi bys měl jed do autorizovaného a tak se předpokládá, že pojišťovny budou mít v prvé řadě jako smluvní autorizované a až pak ty ostatní případně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klinte bez cípu sem to dal na 215 víc sem uz nechtěl s cípem to tam dolehlo pres 235

 

Mě to bez čipu jede 238, víc už asi ne...;)

 

 

Asi ti to tím čipem naopak snížili :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak k té 1.4, tak fabie RS 132kw má určitě i kompresor...

velmi moderním benzínovým motorem 1.4 TSI s dvojitým přeplňováním. Co to znamená? Tento malý motor totiž dostal turbo a kompresor. Malý kompresor se roztočí už od volnoběhu, neboť je spojen s motorem „napevno“. Do motoru tak začne foukat vzduch ihned a vy nečekáte, až se turbo kolem 3000 ot./min. roztočí pořádně. Motor tak táhne plynule a neprojevuje se turboefektem.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...