Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Já za 20 let se soukromým autem ještě nepíchnul, jen jednou jsem měl povolený ventilek. Ovšem v práci je toho docela dost.

tak ono je jen o stesti jestli to trefis sluzebnim nebo soukromym, me treba bouchla pneu, ktere mela boule (nevedel jsem o nich, mela to z vnitrni strany) na pumpe na vypichu, kdyz jsem ji foukal...

taky jsem si rikal, ze bez rezervy ani ranu, ale kdyz ji nemam, tak mi nechybi a navic mam zlutyho nebo jakyho andela ci koho povinne v cene pojisteni

a s tim jezdenim, nemam to spocitane, ale tech 20tis rocne to bude, coz si myslim ze je uz nadprůměr (beru zaklad vsech ridicu v cr, myslim si ze prumerne lidi najezdi 10 - 15tis, proste drzi rocni vymeny oleje)

Ozi:

tak jsi to mel reklamovat, ze maji v kompresoru velky tlak

Clint:

koukal jsem na ten motutek od Renaultu a vypada perfektne, muj automechanik mi tvrdi, ze 1.4 TSI ma kompresor i turbo - nechce se mi tomu verit, ale tak snad by nekecal, tudiz jaky je rozdil oproti TSI? Zadny, co se ma stat se v duchodovem veku stane - 5 let stari vozu

Upraveno od Radius

to mam taky, ale zkus ho zavolat na jizni morave, z osobni zkusenosti vim, ze mu trva cca hodinu nez dojede a to je peklo... :(

 

navic jezdim i zahranici a tam uz se andel na tebe vztahuje jen nejak omezene :(

Jenže tento motor vydrží 1000km a jde do kopru.

Petrrr:

Smluvní servis,né vždy znamená i autorizovaný.

Sanku, ano, to máš pravdu, ale předpokládám, že by měli pojišťovny mít za smluvní v prví řadě autorizované, když v případě havárie ty s novým v podstatě jinam nemůžeš jít (pominu - li nezávislé servisy)

Petrrr:jo,ale třeba v případe těch skel, bych asi raději jel tam,kde se specializují na skla...

Co jsem tak koukal na moje smluvní(taky jsem myslel,že to bude jen Škoda) a vidím, tam autoskla,tam autolakovna,tam to,tam to...

Hledáno samozřejmě v okolí bydliště

Petrr:

dneska ti odejde i atmosfera, takze bych to tak nehrotil, vpodstate to same mohu rict i o tvym motoru, 77kw na 1.2? Zalezi na materialu a navrhu, kdyz je neco spatne, nezachrani te nic a kdyz je to dobre, tak to nejakou dobu slouzit bude, ale ne delsi, nez naplanoval vyrobce - leda ze by odeslo kurvitko a pak by to slapalo vecne :), ale pro tyhle pripady se kurvitek dava vic ;)

Koukni se na svyho Rapida, uz ani uchytit prevodovku neumej (nebo cos mel za problem) a to mi prijde jako trivialni vec, jenze kdyz k tomu musis spocitat/nadimenzovat kurvitko, tak uz to tak trivialni neni.

Clint:

koukal jsem na ten motutek od Renaultu a vypada perfektne, muj automechanik mi tvrdi, ze 1.4 TSI ma kompresor i turbo - nechce se mi tomu verit, ale tak snad by nekecal, tudiz jaky je rozdil oproti TSI? Zadny, co se ma stat se v duchodovem veku stane - 5 let stari vozu

Nekecá - výkonnější verze 1.4 TSI mají k turbu i kompresor. který ti fouká v nižších otáčkách.

Klinte bez cípu sem to dal na 215 víc sem uz nechtěl s cípem to tam dolehlo pres 235

Kokto a to jako že víc to nejelo (limit otáček motoru), nebo jak to myslíš? RS TSi jede s čipem podle některých videí skoro 250km/hod...

 

Já jsem na dálnici se dostal na 228km/hod podle GPS a to mam TDi, tak se mi to na benzína zdá hodně málo těch 235km/hod

Radiusy ty motory co se dávají do F1 jsou dimenzovány na výkon, ne na výdrž. Je známo, že ty motory vydrží 2 závody a jdou pa a mění se. Takhle jsem to myslel. Ano z 1,6 vydoljí 600 koní, ale ten motor se staví na 2 závody.

Saňku to ano. máš pravdu mají jako smluvní i jiné servisy specializované, pokud ovšem máš auto v záruce asi bys měl jed do autorizovaného a tak se předpokládá, že pojišťovny budou mít v prvé řadě jako smluvní autorizované a až pak ty ostatní případně.

Stringo - tachometrove pres 250 GPS si nemapatuji, koukal jsem na cestu... ;)

No a to nemáš chip, s tim by to šlo ještě kousek dál, proto se divím, že Kokta píše o 235, to se mi zdá málo, na to že má 160kw

  • Autor

Klinte bez cípu sem to dal na 215 víc sem uz nechtěl s cípem to tam dolehlo pres 235

 

Mě to bez čipu jede 238, víc už asi ne...;)

 

 

Asi ti to tím čipem naopak snížili :D

Upraveno od Clint

no jo, kokta zase ma neco extra, dobre vedet, ze na maximalku ho porad dam :kol-34:

Protože se me vice uz nechtělo díky gumam, byly do 190.. Nejsem zabiják

Po dálnici si netroufnu mam rad ridicak

Upraveno od kokta7

  • Autor

To jo no, zimáky mám také do 190...bohužel.

COŽE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ????????????????? Takoví tuneři a mají jen do 190? To i já na Rapidu mám H = 210.  :kol-138:

Upraveno od Petrrr

Kokto, jestli 235km/hod, nebo 260km/hod to už je úplně jedno ohledně řidičáku  :kol-98:

neboj už mám 94V na zimu, léto asi 91V  :) ale já nejsem ulítlej na maximálku, stringo na okresce rovny kde nebyla ani noha, tak tam nikdo moc nezměří...

Upraveno od kokta7

jinak k té 1.4, tak fabie RS 132kw má určitě i kompresor...

velmi moderním benzínovým motorem 1.4 TSI s dvojitým přeplňováním. Co to znamená? Tento malý motor totiž dostal turbo a kompresor. Malý kompresor se roztočí už od volnoběhu, neboť je spojen s motorem „napevno“. Do motoru tak začne foukat vzduch ihned a vy nečekáte, až se turbo kolem 3000 ot./min. roztočí pořádně. Motor tak táhne plynule a neprojevuje se turboefektem.

Upraveno od kokta7

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.