Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

@Malta Tak snad to delší cesta prověří, pokud to na LPG nedělá, měly by být i ty ventily OK. Jak vypadal původní kat, když se přidřel ten vstřik? Vyměnil se za typ pro správný EURO? No, pokud se přidřel jeden ze vstřiků, je velmi možný, že zbylý 2 jsou na tom podobně špatně :( tak snad to mechán prověřil, aby to neodpravilo kat znovu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ji, taky se mi víc líbí Karoq než ten divný mastodont. Každopádně Petře já zrovna nejsem ten typ, za kterýho mě bereš. Je plno věcí, co se mi na těchto autech nelíbí všeobecně a i zase vím své o konkurenci. Navíc auta beru na operák, tak nemám problém přiznat co je dobrý a co stojí za pytel[emoji6]

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 48 minutami, rayx napsal:

@Malta Tak snad to delší cesta prověří, pokud to na LPG nedělá, měly by být i ty ventily OK. Jak vypadal původní kat, když se přidřel ten vstřik? Vyměnil se za typ pro správný EURO? No, pokud se přidřel jeden ze vstřiků, je velmi možný, že zbylý 2 jsou na tom podobně špatně :( tak snad to mechán prověřil, aby to neodpravilo kat znovu.

jj, kat byl objednáván na správný kód motoru. Mechoš říkal že se do něj díval kamerou na šlauchu a ta část co je směrem k chladiči, tak byla z 1/3 přicpaná. Jinak vstřiky se budou ještě vydělávat (ty zbývající dva) a čistit v ultrazvuku, nicméně když jsem sledoval vynechávání válců, tak na prvním, ještě se starým vstřikem, to tam exponenciálně skákalo při akceleraci, to bylo hned deset, přes dvacet, třicet až kolem 67 vynechání, než se to zase zresetovalo pro další cyklus. Po výměně je to v nule, sem tam při odstavení plynu tam skočí jedno max dvě vynechání na některém z válců. Ale čistit je budeme tak jako tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to neberu nijak vážně[emoji3] Máš to sice nějaké nedotažené, ale zase za slušnou cenu. Člověk si dnes moc nepomůže, auta kvalitou upadají celkově, trošku se mění jejich důležitost pro člověka a nové generace vítají sharing a nic nevlastnit.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, motosman napsal:

Ty mrkve jsem okukoval na D11 a fakt hnus. Zlatá Ateca.

Kurňa musím týden počkat v pořadníku na pořádný stroj. Nějaká socka ho rezervovala za 3 tis. než si vyřídí úvěr.

Myslis atecu, teda zvyseneho leona ?? :D 

na D11 jsem minuly tyden potkal kamion s kardiaqem, atecou a novym yetim.... uplne stejny auta, aby si clovek vzal lupu.....?

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic nevlastnit jo? Aha, to je dobrý, odpoledne prodám manželku.

No jo no, je to jak píše Pawouk, jsme konzervy. Až tady budou platy jako v DE, pak se auto opravdu stane i v myslích lidí ( ne jen v myslích automobilky) spotřebák a přestanou to tak řešit. Jako já neřeším když se rozbije pračka. Ale kdo si v ČR může dovolit nové auto, byť třeba jen Fábku. Furt se tady kupují především starý klumpy dovezený z DE. Sice je to třeba jen 5 let starý ale s 200tis km, a lidi se ukliňují, že to je teprve v záběhu. že auta z DE vydrží 2x tolik přeci. Opak je ale pravdou, pak dojde na DPF, EGR a jsou v prdeli. Pak se musí podplácet na E aby to prošlo, nejhorší na tom je, že oni už si na těch E o ten úplatek přímo říkají a ani se nestydí. Známej se servisem co tam jezdí dělat zákazníkům STK atd. mi o tom povídal. Támhle kdo přijde klasicky se na člověku vozí za kdejakou kravinu, zatím co kdo si připlatí,  tak půstí úplný vraky. Říkal, že u emisí, by nad tím mávnul rukou. Že se stává, u aut, co jsou úplně v pořádku a neprojdou emisema, vyměníš půl auta a nemáš jistotu, že to projde. Ale u STK, že projde kde co bez zábran je k zamyšlení. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 39 minutami, Petrrr napsal:

No už to není nejmladší MR, i když asi furt mladší jak ty. Zajetá je dobře a zatím funguje bez problému :D Nevím jestli by sis ji mohl vůbec dovolit. Tolik peněz ani Pražák nemá. :D

Aha, takže má velkou spotřebu...

..tak proto máš jenom kindercár:D

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...