Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Test Karoq 1.5 TSI 110 kW/250 Nm ve SM: auto mě nezajímá, ale motor docela zklamání, že byla spotřeba vyšší o 2.5 l než udává výrobce není překvapením, nicméně dynamika bídná - přidušený dojem, Aronu 1.0 TSI 85 kW tento Karoq předjede až ve 130 km/h, dokonce je ve zrychlení 0-100 km/h horší než Yeti 1.4 TSI 92 kW. A to na brzdě naměřili u té 1.5 TSI 131 kW/258 Nm. Jediné, co kvitují je, že je tiše sametový a kultivovaný, neduní ani když se podtočí k 1000 ot a je pružný. :rolleyes: 

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Vloženo
Kup si Teslu, to je super výkonný stroj. A ne nějaké trapné TSI. [emoji14]
Teslu jo? Ten klump bych nechtel ani zadarmo. To Rapid je ve spolehlivosti Mercedes oproti Tesle.
Motos se nam ale tak jak se housenka promenuje v motyla tak on se promenuje v nejakeho autoecoelektro maniaka. Pry konci s uhlobaronstvim.
Vloženo

Ale prd. Musel jsem poznat nepřítele benzínu. A ano, elektrodebilitu podporuji. Někdo musí ty křápy nabíjet. Čím víc, tím větší spotřeba elektriky, tím víc uhlí a o to větší prémie.

  • Pozitivní 4
Vloženo
před 16 minutami, Clint napsal:

Pawouk je uplně sfetovanej, to už je za poslední dva dny druhej úlet :D Nesmíte ho teď brát vážně :D 

Co? Kde? Jak? Proč? Je to možný? aSI jO...  :rolleyes:  :p  :kol-48:  Se nediv, komu by taky za ty roky z té sebranky, co tady je, občas nehráblo. ;)

  • Pozitivní 6
Vloženo

Tak, a tady je to černé na bílém:

 

V roce 2019 se má prodávat první elektrifikovaná Škoda Superb s plug-in hybridním pohonem, kterou budou vyrábět v Kvasinách.

V roce 2020 se vedle hybridu objeví první čistě elektrická Škoda. Zatím má firma jen studii studii Škoda Vision E, kterou už prezentuje na autosalonech ve světě.

 

Koncern Volkswagen, jehož je Škoda Auto součástí, investuje do konce roku 2022 do elektromobilů, autonomního řízení a služeb nové mobility 34 miliard eur (870 miliard korun). Celkové investice skupiny v příštích pěti letech dosáhnou 72 miliard eur (1,8 biliónu korun). Vyplývá to z plánu výdajů na období 2018 až 2022, který v pátek schválila dozorčí rada.

 

Co to kuuva je "služba nové mobility"?  :kol-140:  Autonomní řízení nechť si strčí do někam. :kol-29:

 

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

njn proto Porsche ani Audi nejezdí Le Mans. nemám na co pak koukat. dávají peníze do píčovin.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

No uz i Subaru chce v nejblizsi dobe ukoncit prodej WRX STI s nastupem EU6+ v Evrope. Sere na Evropu a jeji debilni emisni zalezitosti. Tedy kdo chce Subaru a poradne auto s dusi, ma moznost objednat tak do konce roku 2018.

Vloženo
před 29 minutami, Petrrr napsal:

No uz i Subaru chce v nejblizsi dobe ukoncit prodej WRX STI s nastupem EU6+ v Evrope. Sere na Evropu a jeji debilni emisni zalezitosti. Tedy kdo chce Subaru a poradne auto s dusi, ma moznost objednat tak do konce roku 2018.

Nebo volit individuální dovoz ze států mimo Eu:kol-29: kde je ještě svět v pořádku.

Vloženo

No rec byla o Subaru, tedy Subaru? [emoji23] Blbe ze individualni dovoz je drobet drazsi. A kdyz si clovek veme ze ani tak neni Subaru levne. Tak to neni to prave orechove. No zatim je rec jen o WRX STI, ale je to skoda. To je proste ikona, ktera uz v EU nebude.

Vloženo

No ten drobet by se asi z Japonska , či USA poněkud prodražil, a kdoví jak by to šlo přihlásit (pokud vůbec).

STI je paráda, ale poněkud v jiné cenové skupině...

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...