Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nevim jaky je rozdil u slabsich jednotek, ale ja vypalovani poznam dle otacek, chodu motoru a pri zatahu ne zcela linearnim nastupem vykonu. Ze bych pocitil nejaky rapidni snizeni vykonu, to ne e :-) jaky mas nazor na bufika, kdyz mas strach z vypalovani filtru? :-D

Vloženo

No bufík je určitě zajimavá věc, kdyby to nekouřilo prej do kabiny :D  (vejfuk je prej u předního kola a nasává se to prej dovnitř)

Vloženo

Ja zase na 1.6 nedam dopustit, dle meho je to skvela volba. Kdyz jej srovnam s rotackou, tak je tissi, jede na 1500 po rovince bez problemu, povinny levnejsi, kultivovanejsi... mene smrdi, mensi baterka, mensi starter, ze by se do nej veslo i mene oleje?

nevyhody - stejna spotreba jako rotacka, ucpavka ve vejfuku neni zadarmo, radit o 200 ot pozdejs.

to mne napadlo tak na rychlo

DPF

no nekomu treba i 200tis vydrzi, nekomu 60tis a mozna je i dozivotni. Cena ruzna, tak 30-60tis. V oktavce bych ho videl na 40tis.

V rodine jsou 2 HDI a zatim drzi oba, cca 7 a 8 let a zhruba oba pres 100 tis.

Spotreba:

az bude mit tsi taky dpf, tak uz nebude spotreba 6.5, ale zpatky 8l a pak se diesel zase vyplati

Vloženo

Bufík je dobrej, neboj.

Jen musíš stát levou stranou po větru. :-)  Je pravda, že to občas foukne dovnitř, stane se. (Jako by jsi jel za Avií).

  • Pozitivní 2
Vloženo

Bohužel bufik obcas smrdi

Dpf ti mužů změřit, Scout 2.0 PD bmm 2007/12 měřil sem naposledy při 146000 a zanesení 42g z 60g pak vyměnit nebo zneškodnit ale jistý problém v nemecku

Vloženo

Pokud mi to nekdo zmeri, tak urco zajem mam :-) jako vyndat urco ne, jezdi se hodne do Germanie a a Rakouska a tak to neprichazi v uvahu.

Jako ja uz se na bufika moc tesim :-)

Vloženo (editace)

Tak klidně i více četl jsem o tom test... Zase z tdi nedělej raketu :)

Necham te za sebou

No bal bych se s tím jezdit, pozná to i amatér že ti to cudi furt

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

"Pokud tedy máte převodovku typu DSG, tak při jízdě přes město vám auto samo podřadí, aby mohlo dosáhnout požadovaných podmínek pro regeneraci. Při tomto dochází ke vstřikování většího množství paliva. Pokud během aktivní regenerace sešlápnete brzdu nebo uvolníte zcela plynový pedál, dojde k přerušení procesu."

 

Já nejsem pirát... Já regeneruji DPF :kol-31:

Vloženo (editace)

tak ono jinak regenerace funguje u koncernu a u jinych automobilek.. ale pěknej odkaz pawouku. přesně tak motosmane..

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Johnny DPF muzem zmerit, kdyz se domluvime.

 

 

Jinak s tim ucpavanim, mam dva kolegy, kteri mohou poslouzit jako vzorek, oba jezdi denne UnL Praha:

  1. jezdi po dalnici 170 tempomat, mimo do 120, mesto dodrzuje - DPF ucpane po 170 tisicich, kdy se auto vracelo leasingovce
  2. jezdi presne dle predpisu tacho, stejna cesta - filtr ucpany ve 110 tis

a totalni legenda je u nas borec, ktery jezdi jen prahu a DPF ucpane v nedojetych 20tkm

Vloženo

Ozi: ucpat se to nesmi, potrebuju alespon tech 170 koni... kdyz tak holt zkusime nejaky drasticky opravy...

Motosman: pravda, uz vim, co reknu policajtum, az me zmeri :-D

Vloženo

no uz jsem videl nekde na webu ze nejaky polak nebo kdo prorval vyfukem kolem dpf rovnou trubku - jak to funguje jsem nepobral, ale tvaril se ze to je vpoho. zkusim to najit, kdyz bude cas...

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...