XJOHNNYX Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Nevim jaky je rozdil u slabsich jednotek, ale ja vypalovani poznam dle otacek, chodu motoru a pri zatahu ne zcela linearnim nastupem vykonu. Ze bych pocitil nejaky rapidni snizeni vykonu, to ne e :-) jaky mas nazor na bufika, kdyz mas strach z vypalovani filtru? :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 No bufík je určitě zajimavá věc, kdyby to nekouřilo prej do kabiny (vejfuk je prej u předního kola a nasává se to prej dovnitř) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Mno to snad nene :-D do trojky je bufik uz objednanej :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Ja zase na 1.6 nedam dopustit, dle meho je to skvela volba. Kdyz jej srovnam s rotackou, tak je tissi, jede na 1500 po rovince bez problemu, povinny levnejsi, kultivovanejsi... mene smrdi, mensi baterka, mensi starter, ze by se do nej veslo i mene oleje? nevyhody - stejna spotreba jako rotacka, ucpavka ve vejfuku neni zadarmo, radit o 200 ot pozdejs. to mne napadlo tak na rychlo DPF no nekomu treba i 200tis vydrzi, nekomu 60tis a mozna je i dozivotni. Cena ruzna, tak 30-60tis. V oktavce bych ho videl na 40tis. V rodine jsou 2 HDI a zatim drzi oba, cca 7 a 8 let a zhruba oba pres 100 tis. Spotreba: az bude mit tsi taky dpf, tak uz nebude spotreba 6.5, ale zpatky 8l a pak se diesel zase vyplati Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Nemyslim, ze rozdil ve spotrebe s filtrem a bez bude natolik vyrazny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Bufík je dobrej, neboj. Jen musíš stát levou stranou po větru. :-) Je pravda, že to občas foukne dovnitř, stane se. (Jako by jsi jel za Avií). 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Bohužel bufik obcas smrdi Dpf ti mužů změřit, Scout 2.0 PD bmm 2007/12 měřil sem naposledy při 146000 a zanesení 42g z 60g pak vyměnit nebo zneškodnit ale jistý problém v nemecku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Jinak pokud funguje dpf tak to ani nezagistrujes hlavně to točit a jezdit 160-200 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Pokud mi to nekdo zmeri, tak urco zajem mam :-) jako vyndat urco ne, jezdi se hodne do Germanie a a Rakouska a tak to neprichazi v uvahu. Jako ja uz se na bufika moc tesim :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Kokta: 160 - 200? To znamena, ze musim zpomalovat? :-D 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 (editace) Tak klidně i více četl jsem o tom test... Zase z tdi nedělej raketu Necham te za sebou No bal bych se s tím jezdit, pozná to i amatér že ti to cudi furt Editováno: 10. Březen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Ale jen na tu regeneraci. Aby jsi všechnu naftu neprohnal motorem a zbylo něco i na filtr. ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Nedelam z toho raketu,opravdu ne. Ale pokud je moznost, tak mohe cestovni rychlost se pohybuje lehce nad Tebou zminovane hodnoty ;-) 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 http://www.vwglobe.cz/clanky/passat-3c-jak-funguje-regenerace-dpf/ 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 "Pokud tedy máte převodovku typu DSG, tak při jízdě přes město vám auto samo podřadí, aby mohlo dosáhnout požadovaných podmínek pro regeneraci. Při tomto dochází ke vstřikování většího množství paliva. Pokud během aktivní regenerace sešlápnete brzdu nebo uvolníte zcela plynový pedál, dojde k přerušení procesu." Já nejsem pirát... Já regeneruji DPF Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 (editace) tak ono jinak regenerace funguje u koncernu a u jinych automobilek.. ale pěknej odkaz pawouku. přesně tak motosmane.. Editováno: 10. Březen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Johnny DPF muzem zmerit, kdyz se domluvime. Jinak s tim ucpavanim, mam dva kolegy, kteri mohou poslouzit jako vzorek, oba jezdi denne UnL Praha: jezdi po dalnici 170 tempomat, mimo do 120, mesto dodrzuje - DPF ucpane po 170 tisicich, kdy se auto vracelo leasingovce jezdi presne dle predpisu tacho, stejna cesta - filtr ucpany ve 110 tis a totalni legenda je u nas borec, ktery jezdi jen prahu a DPF ucpane v nedojetych 20tkm Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Okey, tak ja se k Tobe zase nejak prisocim :-D uz vis jak s tema brzdovkama? ;-) A s tim filtrem vim, znam hodne pripadu. Ja jen doufam, ze to da do rijna ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 tak on to vetsinou da, s tvym stylem jizdy bych se nebal a konec koncu ono i s ucpanym se da nejak jezdit. vubec jsem se k tomu nedostal, ale fakt to mam naplanovane... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Ozi: ucpat se to nesmi, potrebuju alespon tech 170 koni... kdyz tak holt zkusime nejaky drasticky opravy... Motosman: pravda, uz vim, co reknu policajtum, az me zmeri :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 no tak ono to podle me tak moc vykonu nesebere, nevim, kdyz je tam zaslepka tak to jede i lepe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Kolik mas km Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Ozi: jak zaslepku? :-) Kokta: kdo jak kolik km? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 no uz jsem videl nekde na webu ze nejaky polak nebo kdo prorval vyfukem kolem dpf rovnou trubku - jak to funguje jsem nepobral, ale tvaril se ze to je vpoho. zkusim to najit, kdyz bude cas... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Tohle nevypadá vůbec zle... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky