Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Nevim jaky je rozdil u slabsich jednotek, ale ja vypalovani poznam dle otacek, chodu motoru a pri zatahu ne zcela linearnim nastupem vykonu. Ze bych pocitil nejaky rapidni snizeni vykonu, to ne e :-) jaky mas nazor na bufika, kdyz mas strach z vypalovani filtru? :-D

  • Autor

No bufík je určitě zajimavá věc, kdyby to nekouřilo prej do kabiny :D  (vejfuk je prej u předního kola a nasává se to prej dovnitř)

Mno to snad nene :-D do trojky je bufik uz objednanej :-D

Ja zase na 1.6 nedam dopustit, dle meho je to skvela volba. Kdyz jej srovnam s rotackou, tak je tissi, jede na 1500 po rovince bez problemu, povinny levnejsi, kultivovanejsi... mene smrdi, mensi baterka, mensi starter, ze by se do nej veslo i mene oleje?

nevyhody - stejna spotreba jako rotacka, ucpavka ve vejfuku neni zadarmo, radit o 200 ot pozdejs.

to mne napadlo tak na rychlo

DPF

no nekomu treba i 200tis vydrzi, nekomu 60tis a mozna je i dozivotni. Cena ruzna, tak 30-60tis. V oktavce bych ho videl na 40tis.

V rodine jsou 2 HDI a zatim drzi oba, cca 7 a 8 let a zhruba oba pres 100 tis.

Spotreba:

az bude mit tsi taky dpf, tak uz nebude spotreba 6.5, ale zpatky 8l a pak se diesel zase vyplati

Nemyslim, ze rozdil ve spotrebe s filtrem a bez bude natolik vyrazny

Bufík je dobrej, neboj.

Jen musíš stát levou stranou po větru. :-)  Je pravda, že to občas foukne dovnitř, stane se. (Jako by jsi jel za Avií).

Bohužel bufik obcas smrdi

Dpf ti mužů změřit, Scout 2.0 PD bmm 2007/12 měřil sem naposledy při 146000 a zanesení 42g z 60g pak vyměnit nebo zneškodnit ale jistý problém v nemecku

Jinak pokud funguje dpf tak to ani nezagistrujes hlavně to točit a jezdit 160-200

Pokud mi to nekdo zmeri, tak urco zajem mam :-) jako vyndat urco ne, jezdi se hodne do Germanie a a Rakouska a tak to neprichazi v uvahu.

Jako ja uz se na bufika moc tesim :-)

Kokta: 160 - 200? To znamena, ze musim zpomalovat? :-D

Tak klidně i více četl jsem o tom test... Zase z tdi nedělej raketu :)

Necham te za sebou

No bal bych se s tím jezdit, pozná to i amatér že ti to cudi furt

Upraveno od kokta7

Ale jen na tu regeneraci. Aby jsi všechnu naftu neprohnal motorem a zbylo něco i na filtr. ;-)

Nedelam z toho raketu,opravdu ne. Ale pokud je moznost, tak mohe cestovni rychlost se pohybuje lehce nad Tebou zminovane hodnoty ;-)

"Pokud tedy máte převodovku typu DSG, tak při jízdě přes město vám auto samo podřadí, aby mohlo dosáhnout požadovaných podmínek pro regeneraci. Při tomto dochází ke vstřikování většího množství paliva. Pokud během aktivní regenerace sešlápnete brzdu nebo uvolníte zcela plynový pedál, dojde k přerušení procesu."

 

Já nejsem pirát... Já regeneruji DPF :kol-31:

tak ono jinak regenerace funguje u koncernu a u jinych automobilek.. ale pěknej odkaz pawouku. přesně tak motosmane..

Upraveno od kokta7

Johnny DPF muzem zmerit, kdyz se domluvime.

 

 

Jinak s tim ucpavanim, mam dva kolegy, kteri mohou poslouzit jako vzorek, oba jezdi denne UnL Praha:

  1. jezdi po dalnici 170 tempomat, mimo do 120, mesto dodrzuje - DPF ucpane po 170 tisicich, kdy se auto vracelo leasingovce
  2. jezdi presne dle predpisu tacho, stejna cesta - filtr ucpany ve 110 tis

a totalni legenda je u nas borec, ktery jezdi jen prahu a DPF ucpane v nedojetych 20tkm

Okey, tak ja se k Tobe zase nejak prisocim :-D uz vis jak s tema brzdovkama? ;-)

A s tim filtrem vim, znam hodne pripadu. Ja jen doufam, ze to da do rijna ;-)

tak on to vetsinou da, s tvym stylem jizdy bych se nebal a konec koncu ono i s ucpanym se da nejak jezdit.

 

vubec jsem se k tomu nedostal, ale fakt to mam naplanovane... ;)

Ozi: ucpat se to nesmi, potrebuju alespon tech 170 koni... kdyz tak holt zkusime nejaky drasticky opravy...

Motosman: pravda, uz vim, co reknu policajtum, az me zmeri :-D

no tak ono to podle me tak moc vykonu nesebere, nevim, kdyz je tam zaslepka tak to jede i lepe ;)

Kolik mas km

Ozi: jak zaslepku? :-)

Kokta: kdo jak kolik km?

no uz jsem videl nekde na webu ze nejaky polak nebo kdo prorval vyfukem kolem dpf rovnou trubku - jak to funguje jsem nepobral, ale tvaril se ze to je vpoho. zkusim to najit, kdyz bude cas...

Tohle nevypadá vůbec zle...

 

post-48545-0-82783100-1394458749_thumb.j

 

post-48545-0-14258500-1394458762_thumb.j

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.