Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Nazdárek hoši, jak se tu máte? [emoji6] Už Plačka prodal dětské auto a koupil tu Ramku? Já už najeto 108 tis a žádný problém, paráda, pohoda a spokojenosti mraky [emoji3] Musel jsem to napsat, aby měl Plačka hned od rána zkažený den [emoji23]

Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[emoji23][emoji23][emoji23]
A Citigo, o nem jsem nikdy nic necetl a neslysel. Octavia ano, mezi slepymi jednooky kralem. [emoji23][emoji23][emoji23]
Smutny pribeh o Skode. Asi o tom natocim dokument, podle skutecne udalosti. [emoji23]
Vyhlasuji soutez o nejvetsi OVCI fora a majitele Skody. Kdo se hlasi?


Ovce pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne se nahodou Citigo libi. Ano Fiat 500 je designove uplne nekde jinde, ale to i cenou a prostornosti( tu myslim do minusu). Byt bez rodiny. Jako auto do mesta a nebo druhe auto proc ne.
Jedina dalsi Skoda co se mi zatim libi je S3. Po tom co jsem si precetl to vlakno od zamku BP dale se mi prestava libit.
Stane ty kluku jedna usata [emoji23]. U Rapida Ti staci 10ks jako referencni vzorek. Protoze 11ks z 10ti bude stat za hovno. U 03 Ti staci 20ks tam uznavam to bude lepsi 15ks z 20. [emoji23]

Ovce pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Petrrr napsal:

Asi o tom natocim dokument, podle skutecne udalosti. emoji23.png
 
"Motorkáři" (změna od Clerfayta) pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!
 

Super nápad! Budu fandit (jako fandím Brožové aby ukázala kozy) a Bartoška to uvede jako hit na karlovarském festivalu :-)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastizradu určitě né, s Čechy už Škodovka má společné jen místo smontování a prac.sílu, nic víc, nic míň.

 

Stejné jako u nás, "Škoda - turbíny z Plzně do celého světa" dělalo se tu od slévání po konečný produkt, absolutně samostatný podnik a pak to přišlo, každej chtěl nakrást, zbyl z toho jen bordel, pár lidí udělalo akciovou společnost, dali to jakžtakž dohromady a když se začala Škodovka zase sbírat, tak ji prodali Korekcům, ti sbalili Know-how a výrobu přesunují do Indie, kde je to levnější a tady to jde do kopru. Došlo to tak daleko, že na turbíně za desítky milionů najdeš taková zvěrstva z výroby, že nějaké těsnění a vrzající interiér na autě za pár stovek tisíc mě nemůže absolutně rozhodit.

 

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...