Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

já si fandím vždy, klidně ti to půjdu vyřídit :D

furt poslouchám že já jenom reklamuji a vy taky ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Máro,nejsi v tom sám.

To že se mi ten přední spoiler odlepuje mě až zas tak netrápí,ale začala se mi na něm loupat barva. Ku..a už po roce !!

Vloženo (editace)

Prasáci ti to dělali... přilepili lepidlem a ihned to tam přišroubovali, není se čemu divit, že to odstává...

 

tady mě taky odpadl lak, uspěšně jsem vyreklamoval a za týden přišla totálka :( už nikdy více takovyhle "pičoviny" :)

IMG_20130916_180332.jpg

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Já neměl problémy dokavaď jsem Vás nepoznal.:lol::'>

Teď mi rezne haupna, odpadává lak u přední RZ, hadice k turbu je od oleje a nespím kvůli napínáku.:p

  • Pozitivní 5
Vloženo

Pouzivam tu internetovou online. A kdyz ne pozadam mistra hackera Pawouka a on mi vse zjisti. Jednodussi nez se srat s nejakou slozitou instalaci a pak aktualizacema.

Vloženo (editace)

však ozimu taky nevystřelila hadice, dokud nejel se mnou na sprinty, moje auto mu odfouklo odporem vysokého zrychlení jeho hadicu :D

mě to poslal ozi, je to hodnej klučina.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Vsak Ozi to ma uduseny, zadnej chip s volnasky az do cervenyho. To tam mel zaneseny, zmensil se prumer hadice a vzrostl tlak az to vyskocili. Takova mala turbo mozkova mrtvice. :D

  • Pozitivní 1
Vloženo

kokta: jenze stringo to chtel naprat primo do 7cek 64bit a to je trochu horsi nez virtual :(

 

petrrr: to sice mozna mam, ale stejne mi kokta tak moc neujede a to je dooost dobry, z toho mam radost... ;)

a co se da delat infarktik to byl, ale nastesti jen malej a uz je vse v poradku a auticko taha jak ma. uvidime co to udela na okruhu pristi patek :)

Vloženo

ozi, na rovinu chtělo třetího na startování, pak by to bylo objektivní. protože tvoje odpočítávání stálo za houby a startovali jsme uplně jinak vždy ;)

 

je to jenom auto, stejně tyhle auta jsou za pár let na vyhození...

Vloženo

Presne, jen plech a plast. Spotrebni vec. Pomalu to tak zacinam brat a hned se mi lepe dycha. I kdyz to tak necitim financne jako bych to citil treba z nemeckym platem pak bych nasel rovnovahu a slunce v dusi a bylo by to nejlepsi.

  • Pozitivní 1
Vloženo

na okruhu jsem jeste nebyl, ale rad ti reknu pristi tyden :) pri velke zatezi sem mel max obvykle do 115 stupnu. ted mam novej olej tak by to mohlo bejt mene.

 

kokto, jj to je pravda, priste vemem toho dedu jak tam sel se sekackou at nam to jde starovat :)

  • Pozitivní 1
Vloženo

když sem jel z krušovic, tak sem měl při celé D11 180km/h tempomat 117 stupnu... olej cca 6000km 5W-40

na okruhu může to jít ještě více, protože seriovy chladič nebude stačit chladit ani náhodou!!! 

Vloženo

RS TDI CR

Slalomy - cca mezi 115 - 122 stupnu

Okresky, kopce, vrchy - povedlo se mi i 127 stupnu

Dalnice je na pohodu, je tam velky napor vzduchu a auto se rozumne chladi. Hlavni problem je to, ze dnesni auta maji malokdy chladic oleje, maji pouze vymenik. Sice se olej rychleji ohreje, ale nasledne chlazeni je mizerne...

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...