Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Prasáci ti to dělali... přilepili lepidlem a ihned to tam přišroubovali, není se čemu divit, že to odstává...

 

tady mě taky odpadl lak, uspěšně jsem vyreklamoval a za týden přišla totálka :( už nikdy více takovyhle "pičoviny" :)

IMG_20130916_180332.jpg

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokta: jenze stringo to chtel naprat primo do 7cek 64bit a to je trochu horsi nez virtual :(

 

petrrr: to sice mozna mam, ale stejne mi kokta tak moc neujede a to je dooost dobry, z toho mam radost... ;)

a co se da delat infarktik to byl, ale nastesti jen malej a uz je vse v poradku a auticko taha jak ma. uvidime co to udela na okruhu pristi patek :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ozi, na rovinu chtělo třetího na startování, pak by to bylo objektivní. protože tvoje odpočítávání stálo za houby a startovali jsme uplně jinak vždy ;)

 

je to jenom auto, stejně tyhle auta jsou za pár let na vyhození...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne, jen plech a plast. Spotrebni vec. Pomalu to tak zacinam brat a hned se mi lepe dycha. I kdyz to tak necitim financne jako bych to citil treba z nemeckym platem pak bych nasel rovnovahu a slunce v dusi a bylo by to nejlepsi.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RS TDI CR

Slalomy - cca mezi 115 - 122 stupnu

Okresky, kopce, vrchy - povedlo se mi i 127 stupnu

Dalnice je na pohodu, je tam velky napor vzduchu a auto se rozumne chladi. Hlavni problem je to, ze dnesni auta maji malokdy chladic oleje, maji pouze vymenik. Sice se olej rychleji ohreje, ale nasledne chlazeni je mizerne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...