kokta7 Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 (editace) já si fandím vždy, klidně ti to půjdu vyřídit furt poslouchám že já jenom reklamuji a vy taky Editováno: 8. Duben 2014, autor: kokta7
stanmar Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 Máro,nejsi v tom sám. To že se mi ten přední spoiler odlepuje mě až zas tak netrápí,ale začala se mi na něm loupat barva. Ku..a už po roce !!
kokta7 Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 (editace) Prasáci ti to dělali... přilepili lepidlem a ihned to tam přišroubovali, není se čemu divit, že to odstává... tady mě taky odpadl lak, uspěšně jsem vyreklamoval a za týden přišla totálka už nikdy více takovyhle "pičoviny" Editováno: 8. Duben 2014, autor: kokta7
Clint Vloženo 8. Duben 2014 Autor Vloženo 8. Duben 2014 Hele OZI, zase se mi rozsvicej ty světla nad 140km/h, i když jsi mi to přepsal jako minule Kokta
Ozi Toretto Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 Clovece Clinte tak ja nevim asi to mas nejaky rozbity. Tak to se na to budeme muset podivat nejak vic do detailu az se potkame priste.
Clint Vloženo 8. Duben 2014 Autor Vloženo 8. Duben 2014 (editace) Kokotka: ty grázle Editováno: 8. Duben 2014, autor: Clint
Stringo Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 Máte problémy chlapci... a mě nejede ta ETKA pořád
motosman Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 Já neměl problémy dokavaď jsem Vás nepoznal.:'> Teď mi rezne haupna, odpadává lak u přední RZ, hadice k turbu je od oleje a nespím kvůli napínáku. 5
Petrrr Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 Pouzivam tu internetovou online. A kdyz ne pozadam mistra hackera Pawouka a on mi vse zjisti. Jednodussi nez se srat s nejakou slozitou instalaci a pak aktualizacema.
kokta7 Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 (editace) však ozimu taky nevystřelila hadice, dokud nejel se mnou na sprinty, moje auto mu odfouklo odporem vysokého zrychlení jeho hadicu mě to poslal ozi, je to hodnej klučina. Editováno: 8. Duben 2014, autor: kokta7
Petrrr Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 Vsak Ozi to ma uduseny, zadnej chip s volnasky az do cervenyho. To tam mel zaneseny, zmensil se prumer hadice a vzrostl tlak az to vyskocili. Takova mala turbo mozkova mrtvice. 1
Ozi Toretto Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 kokta: jenze stringo to chtel naprat primo do 7cek 64bit a to je trochu horsi nez virtual petrrr: to sice mozna mam, ale stejne mi kokta tak moc neujede a to je dooost dobry, z toho mam radost... a co se da delat infarktik to byl, ale nastesti jen malej a uz je vse v poradku a auticko taha jak ma. uvidime co to udela na okruhu pristi patek
Petrrr Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 Kolik ti ukaze max teplotu oleje pri takovem zatizeni na okruhu?
kokta7 Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 ozi, na rovinu chtělo třetího na startování, pak by to bylo objektivní. protože tvoje odpočítávání stálo za houby a startovali jsme uplně jinak vždy je to jenom auto, stejně tyhle auta jsou za pár let na vyhození...
Petrrr Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 Presne, jen plech a plast. Spotrebni vec. Pomalu to tak zacinam brat a hned se mi lepe dycha. I kdyz to tak necitim financne jako bych to citil treba z nemeckym platem pak bych nasel rovnovahu a slunce v dusi a bylo by to nejlepsi. 1
Ozi Toretto Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 na okruhu jsem jeste nebyl, ale rad ti reknu pristi tyden pri velke zatezi sem mel max obvykle do 115 stupnu. ted mam novej olej tak by to mohlo bejt mene. kokto, jj to je pravda, priste vemem toho dedu jak tam sel se sekackou at nam to jde starovat 1
kokta7 Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 když sem jel z krušovic, tak sem měl při celé D11 180km/h tempomat 117 stupnu... olej cca 6000km 5W-40 na okruhu může to jít ještě více, protože seriovy chladič nebude stačit chladit ani náhodou!!!
Petrrr Vloženo 8. Duben 2014 Vloženo 8. Duben 2014 (editace) Tak pak dejte echo na kolik to topilo. By me to zajimalo. Editováno: 8. Duben 2014, autor: Petrrr
XJOHNNYX Vloženo 9. Duben 2014 Vloženo 9. Duben 2014 RS TDI CR Slalomy - cca mezi 115 - 122 stupnu Okresky, kopce, vrchy - povedlo se mi i 127 stupnu Dalnice je na pohodu, je tam velky napor vzduchu a auto se rozumne chladi. Hlavni problem je to, ze dnesni auta maji malokdy chladic oleje, maji pouze vymenik. Sice se olej rychleji ohreje, ale nasledne chlazeni je mizerne...
Doporučené příspěvky