Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

myslíš ten sup bez motoru?

Njn. Co mám dělat. Ještě je zkusím ukecat na A8L nebo Lexíka 600h.

S3, 1,0 MPI - 60kw? :-)

Nn TDI s dvemi turby

jinak co jsem před chvílí zjistil, jak se šetří na všem. Tak Rapidovi v MR14 vzali i ten safelock. Sice přidali automat. zamykání víčka nádrže, ale hned ubrali na tomto. Dobře Rapid, ale on ten safelock nemá ani O3, pokud si jí neobjednáš s alarmem. To už je fakt k smíchu. To měla i F1 Junior snad.

Nn TDI s dvemi turby

A co má být? Dvě turba mají onačejší výrobci než je VW.

Přiznám se bez mučení a násilí, že si myslím, že do auta jako už je S3 už se asi více vyplatí výkonný diesel než benzín. Hovořím o užívání běžným člověkem či firmou, ne nějakým zazobancem co neví co s prachama. 

Dokonce i triturbo :kol-28:

JJ, BMW 550D x drive

však já to pawouku moc dobře chápu, ale chod 4 válu vs 5 či 6 vál je trošku někde jinde :)

rozhodně R4 TDI s o stejným vykonu jako 6 vál TDI, tak kultura 6 válu je někde jinde... uvidíme co s tím udělá spotřeba.

Upraveno od kokta7

Po dlouhém mučení bych připustil instalaci koncernového 3.0 TDI, 230KW s převodovkou ZF a Haldexem.

Moje řeč ;)  ZFko je prostě SUPER :kol-135: v kombinaci s 3.6, by to byl orgasmus

 

předpokládám u té cca 220kw 2.0 TFSI verze, zase bude jenom automat jako tomu je u OCT3 scouta.

Upraveno od kokta7

Jste tady furt resili kompresor, tak sem vymyslel toto řešení

7a6u3u9e.jpg

ty si vůl.  :kol-98:  Akorád lepší by bylo to zastavět do motorového prostoru. 

Jupi... D11 plus dva hrebiky a jeden vrut. Nez jsem bezpecne zastavil, tak bylo hotovo. Pomerne novej Bridgestone na vyhozeni  :kol-34:

post-4531-0-08149800-1406021964_thumb.jp

však já to pawouku moc dobře chápu, ale chod 4 válu vs 5 či 6 vál je trošku někde jinde :)

rozhodně R4 TDI s o stejným vykonu jako 6 vál TDI, tak kultura 6 válu je někde jinde... uvidíme co s tím udělá spotřeba.

To máš jistě pravdu, zaléží také jak se jim to podaří odhlučnit (uložení motoru, vyvažovací hřídele, atd.) ale Superb nikdy nebyl hogofogo limuzína, na to prostě nemá. Tak se musí spokojit s relativně obyčejným motorem. Stejně je naprostá většina Supů s dieselem. Těch pár 3.6 to nezachrání.

Limuzina to není ale ma furt prvky které nejsou ani v o3..

A na jakým km a jakým směrem johnaku se ti to stalo?

Už sem to tady psal včera :) už tam včera chodili nějací typci

3 roky stavět par km asfalt at žije cr

Upraveno od kokta7

2.0 CR jsem už v supu měl. Díky, už nikdy.

Je to náročný, no. :kol-140:  Neschopnost vládne v ČR. :kol-22:

Někomu dělat mensi zakázku 3 roky tak by s tebou už nikdy nenavázal pracovní vztah a nic ti nezaplatil....

Upraveno od kokta7

No tak tu dálnici ale nepostavíš za šest měsíců, že?

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.