Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jojo, já ačkoliv naftu nemám rád, tak s tímto souhlasím. S benzínem je už spotřeba poměrně vysoká a pokud tam člověk flákne tu 1,4, tak to zas nějak výrazně nejede. Těžká auta potřebují naftu....nebo tučnou šrajtofli ;)

Vloženo (editace)

Jojo, to naprostej souhlas. Však vím, jezdil jsem s ním také (Superb 2,0 TDI 125KW)  ana dálnici tam bylo i přes osm na sto. Na okreskách jsem byl pod osmičkou, tak jsem se smál těm kecům, jak lidi jezděj s tímhle motorem za 5 nebo za 6 :D :D Takový kecy.

 

Jak mi potvrdil prodejce, dneska se už bohužel rozdíl ve spotřebě smazává, jen  v lidech přetrvává názor, že ropa je superúsporná. A aby to dokázali, tak se ploužej po silnici jako šneci. Však to vidím denně, předjíždím vše co jezdí.

 

Já když pojedu opravdu super ekonomicky, do limitů, sem tam vykopnu kvalt z kopce, tak se na těch 6 taky dostanu....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

de s tím jezdit za 5-6 litru když nemáš haldex (103kw nebo 125kw verze), ale po okresce 80 a na dálnici do 130....

 

jak ten dehet má 125kw, DSG a haldex tam seš rád za 7-8litrů.(nepočítám servis, za kterej můžeš vyhodit klidně tisíce euro když se ten dehet podělá, to ti u 3.6 FSI asi nehrozí že jo a ani nemá atmosféra turbo)...

 

Petře 3.6 žere po dálnici svižněji klidně 11 litrů, jasně že oziho 1.8 požere slušně jestli to točil a hnal. Turbo v žátěži žere 2x více(zátěž se rozumí nad cca 40% vykonu)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Clinte, když jezdí jako prase, tak se nediv. Já s tím SII FL Combi 103 kW jezdil v horách taky přes 8 litrů, ale to dostával pořádnou čočku, pak se stačilo sklidnit a jet 100 km/h a bylo tam něco málo přes pět. Na dálnici kolem 130 - 140 to jelo pod šest litrů. Holt bobánci, neumíte jezdit, takto pak vznikají všelijaké fámy o spotřebách.

  • Pozitivní 1
Vloženo

je pravda, ze v jednom omezeni jak jsem jel 80 tak to jelo za 7 litru, 130 cca 11, 150 cca 14 a kdyz jsem to zkousel co da rano na prazdne dalnici tak 220 cca 30 litru dle pp

 

jako dalo by se s tim asi jet ekonomicky, podle me to ma trochu kratsi prevody, nez kdyby to bylo jen dvoukola a tim to vyrazne zvysuje spotrebu pri vysokych otackach... :(

Vloženo

Na tu 1.8 TSI už je to asi vražedná kombinace SII+haldex+1.8 TSI+dálnice. :kol-32:  Podle mě je to ideální motor tak pro Octavii.

Vloženo

Jirko, co dneska dělá na Ruzyni ten AN 124 Ruslan? Jsem myslel, že začíná válka, když to monstrum nad Úvalama začalo přistávací manévr; vysouvat podvozek a upravovat rychlost a klapky na křídlech...  :kol-141:

Vloženo

Taky záleží jakej motor v tom Supu je... ta 1,9 TDi je opravdu úspornější oproti 2litru, ale jak to jede to už je druhá věc. Za 7l/100km jezdím já Octou, takže podle mě dobrá spotřeba na SUpa

Vloženo

Hoši dotaz, vy máte ty ETky apod, jak přesně je velké u RS liftback to panoramatické okno ?

To tam nelze zjistit. A navíc je panorama jen a pouze pro Combi.

Vloženo (editace)

Jo tak já myslel, že se to nazývá i u liftbacku, takže tam je to asi nazvané klasicky střešní okno co?


 


Pawouku, ty jsi puntíčkář a slovíčkář, jako bys nevěděl, o co mu jde....:D


Editováno: , autor: Clint
Vloženo

 

Jo tak já myslel, že se to nazývá i u liftbacku, takže tam je to asi nazvané klasicky střešní okno co?

 

Pawouku, ty jsi puntíčkář a slovíčkář, jako bys nevěděl, o co mu jde.... :D

 

Těžko z toho poznáš, když to přesně nepojmenuje. :kol-28:

Elektricky ovládané střešní okno (bez schránky na brýle, pouze limuzína)

Panoramatická posuvná střecha (bez schránky na brýle, pouze Combi)

Zkus se zeptat někoho, kdo to má na autě.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...