Petrrr Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 Taky fakt, zadni brzdi jen z 20%. Tak ze tam jsou jen kvuli rucni brzde.
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 Zadní kotouče nikdy nesjedu, ty se rozpadnou stářím.
Petrrr Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 To jo, driv to zrezne nebo se vydrou drazky atd. a nasledne vyhrejes desticky atd. a kotouce dobry do sberu za 4 kc/kg
Stringo Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 no vidíte a já zadní sjel na šrouby...jen divný, že jsem vůbec nic nepozoroval, až v servisu kroutili hlavou, že jsem to nepoznal...
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 To ti musely pořád přibržďovat. Já skoro nesjedu ani ty přední.
kokta7 Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 (editace) protože jezdíš jenom dálky to my chudáci co s tím jezdím denně koukám na rsách se taví i nárazník, ono už to má měkký plechy Editováno: 28. Říjen 2014, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 jj, to se spíš kotouče rozpadnou pod útokem koroze a destičky umřou věkem.
kokta7 Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 (editace) hold někdo má na víkend sportáka nebo veterána, pawouk má sportovní 1.4 TSI ale auto mě vydrželo už rok(divný ) a lehce přes 18000km najeto, to sem moc taky nejezdil. Editováno: 28. Říjen 2014, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 Umění je nebrzdit. Jen abys to nepřivolal - nějaký SUV za zadkem.
motosman Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 To mě poser. Začínám schánět nějakého veterána.
bitttpower Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 ...vidím, že každej máme něco, já sem při přezouvání zjistil, že mám na zadku popraskaný kotouče...kamarád co do toho dělá říkal "vada materiálu, reklamace", tak to budu zjišťovat, i když kotrouče nejsou zas tak velká položka, ale jde o princip... Ve Škodovce ti řeknou že je to "vlastnost",nikoliv vada....
MichalRr Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 Koukám abych začal šetřit na Supa 3,6 :-D, protože to je poslední normální motor v tom výběru a bude jen hůře evidentně. 1
kokta7 Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 Juchu 3 válce všude, alespoň usetrim za svíčku a za olej Hlavně ze budu mít barevnéj maxidot a rádce řazení
Petrrr Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 To jo a servisni intervaly se protahnou na 50tis. Servis zazijes jen jednou pac pri 100tis to odvezes na plataku rovnou do srotu, kde zacvakas jeste eco likvidacni dan 20tis. 1
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 No to pozor, u některých dieselových variant OI již interval 50 tkm byl. Takže zatím je to spíš ústup na 30 tkm.
PANCHO Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 To máš pravdu to byl. Pamatuji ale nevím u čeho to bylo.
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 Jestli se nepletu tak u TDI PD. Musel bych hledat.
Clint Vloženo 28. Říjen 2014 Autor Vloženo 28. Říjen 2014 Koupil jsem ty LEDky do denního svícení, jenže Kokta mi dal zase asi blbej odkaz a nějak mi tam nepasujou 2
Petrrr Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 No to pozor, u některých dieselových variant OI již interval 50 tkm byl. Takže zatím je to spíš ústup na 30 tkm.To mas pravdu, je to TDI 66KW jeste rotacka. Vim to, pac ji ma deda.
Petrrr Vloženo 28. Říjen 2014 Vloženo 28. Říjen 2014 Clinte, to neni ale ledka to je ta dvouvlaknovka do zadnich lamp.
Doporučené příspěvky