Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

1.4 tsi má mít vypínání 2 válců. Takže to bude 2 válec 700 stovka. [emoji23] [emoji23] [emoji23]

A samozřejmě poloviční CO2 a spotřebu. Tím se stane TDI největším žroutem.

Editováno: , autor: motosman
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ehm, jaké atmosféry? Kromě té 3.6 FSI (A kolik jich je? Totální minimum, protože skoro všechny SII jsou v naftě) stály všechny výkonem a točivým momentem ve škodovkách za prd. Možná, že některé byly trošku spolehlivější, ale to je asi tak všechno. Tady nejsme v Americe, kde je i v relativně obyčejných autech běžný šesti nebo osmiválec patřičného objemu. Přeplňované motory si ty tvoje atmosféry dávají ke snídani.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obecně se pohybujeme ve třídě obyčejných aut a tam je to jasné. Atmosféra si už ani neškrtne. Osobně bych ji ani nechtěl, takže kvůli tomu brečet nebudu. Nějaké vysokovýkonné a drahé vozy jsou mi tak nějak ukradené. SIII je obyčejné auto a 2.0 TSI 209 kW bude dostačující pro běžný provoz. I tak je to nejvýkonnější motor motor ve škodovkách v historii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

. SIII je obyčejné auto a 2.0 TSI 209 kW bude dostačující pro běžný provoz.

 

Pawouku, 209kW pro běžný provoz???  Dostačující?  Na běžný provoz už stačí i 125kW TDI.

 

Jinak souhlas, atmosféru bych taky nechtěl.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A Mazdy maji co stale i dnes :D

TOT otázka jak to pojede v realitě atd ;)

Nic víc.

 

aneb celkem pěkné autíčko se solidním výkonem.... http://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/16208126?goFrom=list

 a nemusí to být foukaný....

Mazda je výjimka potvrzující pravidlo. Uvidíme, jak se popasují s EURO 6.1 a tak dále. Na dvoulitr je dnes 88 kW podprůměrná slabota. Netvrdím, že to zrovna pojede špatně, ale já bych to nechtěl. Není u měn proto jeden jediný důvod.

 

 

Clinte, na to bude stačit i 1.8 TSI 132 kW (mimochodem v SIII bude mít 320 Nm a ne jen trapných uškrcených 250 Nm v OIII), to jen kokta má nějakou mánii s výkonem. SIII není nic jiného než úplně obyčejný vůz, kde ta nejsilnější motorizace bude mít opět marginální prodeje. Pokud někdo chce něco s 300 kW, musí se obrátit jinam. Škodovka je jiná kategorie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj to mě zajímá, až přijdou s novým modelem. asi taky konec :/

 

jj na točák sem taky koukal. někdo má rád tohle, někdo tohle.. tak to pochop ;) a na rovinu, z osobního pohledu mě je jedno kdo co kupuje a jak moc. kdyby to nikdo nekupoval, tak to ani nebudou dělat... viz že nedělají u hodně motorizací manuál A DSG, protože prostě výrobce šetří.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsi vytáhnul ten mazdí dvoulitr, řekni mi jeden jediný důvod, proč bych ho měl kupovat, když motory TSI (nebo jiné podobné) mu natrhnou zadel, kdy si vzpomenou a jsou uživatelsky daleko přívětivější? Nebavím se teď o případné spolehlivosti nebo poruchovosti. Já chápu, že u výkonných motorů má atmosféra něco do sebe, ale tady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi prodám oktu a koupím SIII s 1,8 TSI :D

 

To je hrozný, když jsem koukal na tipcars, tak O3 se s 1,8 vůbec neprodávají a podle sdělení prodejců, s kterými jsem mluvil o ně není vůbec zájem. Moc nechápu proč, jestli vychytali už ty napínáky a olej.....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poruchovost je jen jeden problém, druhý a to bude zásadní problém, je specifický fenomén jménem diesel (a to prosím neber jako nějakou narážku). Vedle práce mám bazar jednoho dealera škodovek, svého času tam stál roční bílý kombík OII FL 1.8 TSI a několik ročních SII 2.0 TDI. Superby byly prodány během několika málo týdnů, zatímco Octa tam stál asi 3/4 roku. Schválně jsem se tam byl tehdy ptát, co tomu je, že to nikdo nechce. Odpověď byla lakonická - je to benzín. Kdyby měla motor TDI, již dávno by ji někdo koupil. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak. Všichni chtěj diesel, protože jezdí za 4 a táhne jako kráva. To je jediné měřítko. Pak se bavím, když čtu diskuzi pod článkem, který popisuje stav vykuchaných DPF, jak všichni brečí, že nemají na novej a jaký jsou chudáci.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ono kdo by chtěl O3 1.8 TSI vybavenou? když za podobné peníze máš RSooo........ ovšem je to dle preferencí, někdo chce prostě elegancku s normálním podvozkem s malými koly tak sáhne po 1.8 elegance, ale většinou už každej potenciální zájemce vezme RS... popřípadě diesel, protože spotřeba jak tady píšou,protože prodejci to všem vsunují....

a nějaké 1.8 TSI vždy sou, vždy se dá najít kdo chce...

 

ono to je složitý tohle, někomu EGR funguje celý život, někomu zase benzín funguje nefunguje... na to není měřítko.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...