Leoš 43 Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 Zdravim doufám že jsem to sem umístil dobře, stal jsem se majitelem Fábie. Jsem sní spokojen, jezdí dobře nu pohoda. Zde jste skušenější, snad bude někdo vědět. Píši sem, třeba něco odstraním sám, a nebo budu muset vyhledat, odbornou pomoc. Zlobí mě světlo v interiéru, přepnu na levo otevřené dveře, následně dveře zavřu a světlo stále svítí i bez klíčku v spínačce. Ani při nastartování, nezhasne a musím vypnout ručeně. Dále zajímává věc, při jízdě se sami zamykají dveře a musím při stání odemykat ručně. Fábka není nová, ale bazar, takže budou asi potřeba nějaké finance na drobé závady. Jsem nováček, s Fábkou tak se na mě nezlobte, a předem dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 Tipoval bych to na polámanou kabeláž v přechodce sloupek - dveře.. Celkem častá závada, zkus to zkontrolovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leoš 43 Vloženo 28. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2013 Jistě bych se na to mrknul, ale manželak měla poznatek že když jsem, jel předváděcí jízdu tak to nedělalo. Jestli to nebude, mít souvislost s víměnou rádia. Bylo tam staré, které nešlo řádně naladit a dal jsem ta jiné. A vypadá, že to pak začlo zlobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 28. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2013 To že se ti zamkne-nezamkne jde nastavit. Záleží do všechno si s rádiem dělal. Jestli si měnil i repro, tak se mohli zlomit nebo to je náhoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...