Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdravím. Mal som ten istý problém vymenil som obe predné kompletné ramena a problém ustal. Zase je to to pohodlné vozenie sa. Snáď to niekomu pomôže. :rock:

Máš cenu a čísla dílů jaký model, motor? Díky

Presné čísla netuším, ale môžem dodatočne zistiť. Čo je viem tak je to značka Delphi už s nalisovanými silentblokmi plus čáp ramena Delphi na obe strany. Cena cca 100e + robota.

  • 1 měsíc později...

Zdarec borci, tak se přidávám mezi majitele třepájiciho se Supa v rychlostech 135-160km cca na volantu nahoru a dolů 5mm, když uberu plyn tak ustálení cca o 50% třepání , provedená výměna pneu za nové , mám dvě sady, výměna kosti na zad nápravě synenbloky v pořádku, na přední nápravě výměna synenbloku ve spodních ramenech a jine vše ok, výměna dlouhé poloosy a ložiska kol, ale bohužel třepání neustalo???ještě  při jízdě cca do 60km při zakývaním volatem na jednu i druhou stranu jde slyšet od předku takové menší bouchani, které je i slyšet i bez zahybanim volantem, vše se kontrolovalo jestli není někde ještě vůle v uložení a podobně. Co by to mohlo ještě způsobovat? Díky za rady?

Není to sice řešení ale zkus nastavit DSR na jedničku, mělo by se to zlepšit.

a kde se to nastavuje? Sup 125kW rv 2012

Upraveno od Šebula

Steering 44 kanál 3 hodnota 1 původní 3

Vibrace do volantu se hodně sníží, mě to házelo do volantu dokonce nahoru a dolů.

Nemám úplně vyřešeno, bylo to hlavně kolama.Sjeté, nakopnutý ráfek. Hlavně dej vědět případnou změnu nebo vyřešení. Ať to fórum má smysl

Upraveno od DiKey

chapu to dobře, že přes diagnostiku?

Jestli to neumíš, radši tam nic nenastavuj. Nebo přijeď do MB :-)

Sice mám diagnostiku DELPHI, ale nikdy jsem nic takového nedělal, můžeme se domluvit, že prijedu do MB, kdy by to bylo reálné? Pracovně se pohybuji v Praze tak v pozdni odpolko nebo podvečer by u mě nebyl problém, pošlete mi na Vas kontak a můžeme se domluvit?

  • 3 týdny později...

Takže mě se po přezutí na zimní gumy opet vratily vibrace, pri prezuti byly kola vyvazeny. Vibrace se objevovaly nepravidelne, dle povrchu, rychlosti nad 105, snad i sklonu dalnice, nalozeni auta.... Druhe prevazeni situaci trosku zlepsilo, ale porad se volant klepal. Takze do tretice Hunter a vibrace jsou pryc. Servisaci se me dvakrat ptali, ze co mi to dela, tak jsem jim vibrace popsal a jen nevericne kroutili hlavama, ze kola i gumy jsou ok, ze max hodnoty co jim ukazoval Hunter byly 50 Newtonu. Vyvazeno a vyreseno. Nevim jestli 50 Newtonu je moc, nebo v nejake norme, ale pomohlo to. Snad netrefim nejakou diru a vyvazeni vydrzi do jara. 

 

 

Hmm, to je mrzuté, plechová nápravnice, to je sviňa. Kolik stojí hunter na sadu kol?

 

Mě to vždy začaly dělat gumy ze zadní nápravy, když se daly na předek. Když už to bylo moc, tak jsem je prodal a koupil pár nových. Protože jezdit furt vyvažovat, to za chvíli nové tě vyjdou levnějc.

 

 

Prezouvat jezdím do Rajpneu, tam gumy  i kupuju, takze prevazeni vzdy v ramci reklamace zdarma. 

Tak to je asi výhoda, rájpneu je pro mně výlet přes 2/3 republiky.

 

Jinak při cenách asi 2 tisíce za 17 kolo, pokud některý servis reklamaci neuzná, že za ně Hunter dobrý a při tom chtějí 1000 za návštěvu, tak mi přijde lepší koupit vždy 2 nové gumy a nechat to za 500 přezout a vyvážit, staré prodám za litr kus asi s 4mm vzorkem a mám klid.

 

PS: u zimních je ta ekonomiku kapku horší. :)

Zdarec  Borci

Tak jsem vyměnil levou poloosu a kosti na obou stranách.Jízdní vlastnosti jsou už o hodně lepší ,ale jestě jsou nějake vibrace cítit ve volantu v procentech cca 15%.

Už nevím co vyměnit aby to bylo na 100%bez vibrací,ještě se objednám po novém roce na Hantra do Ostravy a uvidím

Pro porovnání, bude nějaké foto stavu původních kostí. Díky

  • 3 měsíce později...

Čau chlapi, tak musím s politováním konstatovat, že jsem další majitel vibrujícího Supa :( rok 12.2010, 2 tdi 16v  103kw)

 

Poslední příspěvky jsou tady 2018, tak se tiše modlím, že už jste to třepání víceméně vyřešili a budete vědět poradit. Pročetl jsem zde všechny příspěvky a mám trochu obavy, že každému pomohlo něco jiného i při řešení společného problému ?

 

U mě se to projevuje následovně. Většinou při jízdě nad 120km se trochu na některých úsecích volant chvěje, ale to bych ještě tak nějak pochopil a přisoudil to kolům a gumám...každé mu nemusí sednout.( zajímavé je, že je to jen na některých úsecích cest a na jiných při stejné rychlosti auto v klidu)

 

Potom jsou úseky, kde jsem musel ze 140 jít na 120, protože jak se roztřepalo auto( komplet celé ) to byl masakr...čím více jsem přidal, tím horší to bylo.

 

Následovaly samozřejmě úseky, kde můžu šlapat na plyn jak chci a auto je jako nové.

 

Jsem s toho tak trochu jelen, tak se obracím na Vás, kteří už si těmito kouzly naší automobilky zažili své a snad i na něco přišli :)

 

Tak a teď jsem jedno velké ucho, co mě čeká?

Si si isty, ze je to autom? Ked popisujes, ze len na niektorych usekoch, tak mozu to byt aj zle cesty...Ja som to spozoroval na otcovom s2 aj na svojej o3, ze na rovnakych usekoch zacnu akoby vibrovat a inokedy je klud, tak skor to prisudzujem kvalite cesty, hoci ide o dialnicu.

Určitě není něco v pořádku, to roztřesení auta se děje jen v tahu. Pokud se ubere plyn, vibrace ustanou.

Danoda...riesim presne rovnaký problem...nove pneu...pri zabere v 140 roztrase volant...pustim plyn a vybracie minimum...najviac  v stupani do kopca /zabere a pridani okolo 140 km/h...zajrtra idem na hunter vyvazovacku a geometria...dnes na zdvihaku a mechanik ze nic nenasiel....170t km.../Superb combi 2 2014 2.0TDI CR 125kW/

Upraveno od romancek888

před 2 hodinami, romancek888 napsal:

Danoda...riesim presne rovnaký problem...nove pneu...pri zabere v 140 roztrase volant...pustim plyn a vybracie minimum...najviac  v stupani do kopca /zabere a pridani okolo 140 km/h...zajrtra idem na hunter vyvazovacku a geometria...dnes na zdvihaku a mechanik ze nic nenasiel....170t km.../Superb combi 2 2014 2.0TDI CR 125kW/

Ahojda, tak muj problem skoro vyřešen, po výměně kostia levé poloosy porad třepání ale podstatně méně pak jsem vyměnil pravou kde vnitřní kloub měl velkou vůli vybrace přestali, ale ted po cca ujeti 20tis uz opět pociťují, ale ne takové jako před tím, takže koupím ted nové pneu nechám vyvážit na Hantru a uvidíme.?Těch dir po zimě je spousty co jsem je vymetl hlavně naše slavná D1

Jj, také  mi vibruje volant, jak píšete -  okolo 140km/hod a  pod plynem.  A to jak na nových zimákách, tak teď na letních.

 Někde jsem četl, cituji  "že se to děje od změny ramen z odlitku na plechový výlisek, bohužel otevřený. Ten není tak tuhý a auto je citlivé na vznik vibrací od nevývažků kol"  To i vysvětluje, že "to dělá jen někde" -  tak jak se mění poloha kol vůči sobě průjezdem zatáček!

A volnější poloosy , či povrch silnice tomu jenom pomůžou ☹️

Ok chlapi, tak zkusím nechat prověřit ty poloosy, udělat geometrii a uvidím co se bude dít ☹️

Tak som po prevazeni na Hunter 9700...vsetko ok... Nic netrasie...3 kolesa boli nevyvazene a prehodili sme aj podla Huntera....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.