Jump to content
Feri1

Vibrace volantu

Recommended Posts

Ahoj, dali mi tam tento v odkaze. Asi je to celkem dobrý, nemlátí to ani neklepe, dnes jsem jel delší trasu do MB ale určitý překmit mi  kolem 140 zůstal. Velmi malý, neřeším..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík za info. Třeba si to sedne. Já uvažuji o výměně obou...až bude čas..,musím ale vydržet alespoň tak 14 dnů,nebo až to bude nevydržitelné... :kol-28:

 

PS: Dnes sem vyřešil ty vibrace i já. V jiném pneuservisu to převážili a divili se co za prase ty kola dělalo. Zadek +- 5-10g, ale na předku až 45g závaží a to jsem na tom převáženém najel max. 3tis. Vyzkoušel sem to do 160km/h a nic. Tak snad bude chvíli klid...  :kol-14:

Edited by pawe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já dal včera svojí "oblíbenou" hradeckou panelku a konečně mi nic nemlátí. Takže potvrzuju, že hlavním zdrojem mým potíží byl levý vnitřní kloub. A mlátilo to vpravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak i ja sa pridam, ze uz patrim k tym ktory maju vyriesene trasenie.

Po navsteve servisu kde auto zotrvalo viac ako bolo v plane mojou vinou, som dal reklamovat aj trasenie.

Pri preberani auta som sa pytal ze co tomu bolo.

A dostal som odpoved, ze nic nenasli, vsetko je v poriadku.

Jedinou zahadou mi je ze volant uz netrase. :-)

Keby sa vsetko takto dalo opravit....

Nabehanych zatial cca 1000km a neda sa to porovnat ako triaslo pred tym a teraz ze uplne nic.

To by ma fakt zaujimalo teda co za nic sa tam stalo.

Budem jazdit dalej a necham sa prekvapit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravim chlapi rešim te samy problém vibrace od 140km dokonce se to i rozechvěje četl sem zde všechno ale nikdo tady neupresnil zavadu co se tyče kol je vše ok potom sem šeel jako první ma někdo už konkretnější řešeni diky za odpověď.superb 2 103kw 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud máš určitě kola OK, tak bych se podíval na příspěvky "AR1", ten to tu řešil podrobně a úspěšně...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec chlapi, také stále řeším vibrace.... Částečně jsem to už vyřešil, mám SII 125Kw DSG 2011 140 tis najeto vibrace v tahu cca 120-160 jsem odstranil výměnou silentbloků ramen přitom ale na nich nebyla skoro známka opotřebení. Stále ale cítím lehké vibrace do podlahy a plyn. pedálu, poloosy obě už vyměněné za nové značky spidan ale nevím jestli jsou kvalitní, údajně ano ale vnitřní klouby mají stejnou vůli jak ty origo původní. Nevíte někdo jestli mají být úplně pevné? Zkoušel jsem totiž kolegovi na passatu rv. 2011 manual a byly úplně bez vůle. Tak jestli reklamovat nebo nevím....

 

Každopádně po výměně těch silentbloků volant už neklepe :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem přezul na letní a po vibracích ani památka. ani jsem ještě nebyl vyvažovat....

 

asi nezbývá, než to nechat koňovi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

V tomto připadě bych ani nevyvažoval. Lepší už to být nemůže. A proč "opravovat" něco, co funguje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím všechny... po pročtení několika témat pořád nevím, co může být přesnou příčinou. Jedná se o dálniční Superb, pro nezasvěcené - 3.6, 6st. DSG. Rok výroby 01/2015, najeto nyní 70.000 km. Alu letní Sirius 18'', zimní Themisto 18''. Obě sady kol jsem viděl, na vyvažovačce absolutně rovná. Asi se divíte, že i některými ''zatracovaný'' policajt řeší problém a vůbec se zajímá o problémy se služebním autem PČR, ale i k těmto se snažím chovat stejně citlivě, jako ke svému. A když vám během celé služby při každém přidání plynu začně volant téměř vypadávat z rukou, říkáte si, že je něco špatně. Závada se projevuje jak ve výše popisovaných rychlostech, tak i při konstantní rychlosti - rovný nový povrch dálnice, tempomat 110 km/h, volant se na cca. 5 vteřin jakožto i auto od podlahy rozvibruje, pak vibrace ustanou zase na cca. 5 vteřin. A takto se to střídá pořád. Při přidání plynu, zejména pak plného, jsou vibrace strašné. Auto jsem reklamoval na Auto Jarov a jako bývalý přijímací technik jsem jim závadu detailně popsal a vysvětlil. V servise vyměnili ložisko PP kola (hučelo, OK), vyměnili všechny 4 pneu (prý byly probržděné v jednom místě!!!), takže nyní nové Dunlop Sport, provedena kontrola zavešení ramen, silentbloky, řízení, stabilizátor, uchycení nápravy - vše ok, po výměně ložiska logicky provedena geometrie a logicky vyváženy kola po výměně pneu. Auto pak ze servisu přebíral někdo jiný, problém neustal, faktura cca. 26.000,- Kč. Být to moje auto a platit to, někdo lítá vzduchem. Těch peněz je mi líto i tak, platíme to z daní. Nechci se bavit nad nesmyslnými řečmi v podobě jak s tím jezdíme, že to ku...me, ničíme a podobné nesmysly. Chci vědět, jestli někdo vyměnil nebo vyreklamoval nějakou danou věc a problém tím nadobro vyřešil. Za rady moc děkuju.

 

Edited by Hosha

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 14 hodinami, Hosha napsal:

Zdravím všechny... po pročtení několika témat pořád nevím, co může být přesnou příčinou. Jedná se o dálniční Superb, pro nezasvěcené - 3.6, 6st. DSG. Rok výroby 01/2015, najeto nyní 70.000 km. Alu letní Sirius 18'', zimní Themisto 18''. Obě sady kol jsem viděl, na vyvažovačce absolutně rovná. Asi se divíte, že i některými ''zatracovaný'' policajt řeší problém a vůbec se zajímá o problémy se služebním autem PČR, ale i k těmto se snažím chovat stejně citlivě, jako ke svému. A když vám během celé služby při každém přidání plynu začně volant téměř vypadávat z rukou, říkáte si, že je něco špatně. Závada se projevuje jak ve výše popisovaných rychlostech, tak i při konstantní rychlosti - rovný nový povrch dálnice, tempomat 110 km/h, volant se na cca. 5 vteřin jakožto i auto od podlahy rozvibruje, pak vibrace ustanou zase na cca. 5 vteřin. A takto se to střídá pořád. Při přidání plynu, zejména pak plného, jsou vibrace strašné. Auto jsem reklamoval na Auto Jarov a jako bývalý přijímací technik jsem jim závadu detailně popsal a vysvětlil. V servise vyměnili ložisko PP kola (hučelo, OK), vyměnili všechny 4 pneu (prý byly probržděné v jednom místě!!!), takže nyní nové Dunlop Sport, provedena kontrola zavešení ramen, silentbloky, řízení, stabilizátor, uchycení nápravy - vše ok, po výměně ložiska logicky provedena geometrie a logicky vyváženy kola po výměně pneu. Auto pak ze servisu přebíral někdo jiný, problém neustal, faktura cca. 26.000,- Kč. Být to moje auto a platit to, někdo lítá vzduchem. Těch peněz je mi líto i tak, platíme to z daní. Nechci se bavit nad nesmyslnými řečmi v podobě jak s tím jezdíme, že to ku...me, ničíme a podobné nesmysly. Chci vědět, jestli někdo vyměnil nebo vyreklamoval nějakou danou věc a problém tím nadobro vyřešil. Za rady moc děkuju.

 

Zaprvé, to, že jses policajt a bereš to auto takhle, mě málem dojalo :D Palec nahoru za přístup...

Zadruhé, co se týče závady, také si toho občas všimnu. Asi to není tak hrozné, ani tak časté, jak popisuješ ty, ale cítit ve volantu to sem tam je - přesně jak píšeš, rovný povrch a přitom to vibruje, jak když je spára každý centimetr dálnice... Přitom nové gumy, kola vyvážená, podvozek v pořádku. Co jsem tak četl, tak to může být silentblok motoru, vnitřní kloub poloosy, nebo převodovka. Ten vnitřní kloub poloosy je asi nejpravděpodobnější, z toho, co jsem našel i u jiných aut.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 11 hodinami, janmatejicek napsal:

Zaprvé, to, že jses policajt a bereš to auto takhle, mě málem dojalo :D Palec nahoru za přístup...

Zadruhé, co se týče závady, také si toho občas všimnu. Asi to není tak hrozné, ani tak časté, jak popisuješ ty, ale cítit ve volantu to sem tam je - přesně jak píšeš, rovný povrch a přitom to vibruje, jak když je spára každý centimetr dálnice... Přitom nové gumy, kola vyvážená, podvozek v pořádku. Co jsem tak četl, tak to může být silentblok motoru, vnitřní kloub poloosy, nebo převodovka. Ten vnitřní kloub poloosy je asi nejpravděpodobnější, z toho, co jsem našel i u jiných aut.

Zdravím,

doporučuji se objednat do servisu na zkoušku "etalonolová kola"  kde se zjistí zda-li to jde od kol.... mají to jen některé servisy Škoda. Mě to pomohlo na zjištění příčiny. Superb 1/2015, 25 000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím pánové,

už delší dobu řeším "klasický" problém vibrací do volantu při cca 120 až 150 km/h. Jedná se o Superb 12/2014 2.0 Tdi 125 KW.

Začalo to běžným postupem, tedy vyvážení kol, kontrola geometrie, poté znovu vyvažování na Hunteru v Praze na Jarově atd.

Nakonec jsem na záruku nechal vyměnit nápravnici za hliníkovou, nicméně vibrace přetrvávají. Sice se vibrace trošku zmenšily a přesunuly se do rychlosti kolem 110 až 120 km/h, ale stále.

Nicméně nikdy jsem v servisu po dobu opravy nedostal náhradní auto (prý, že tohle škodovka neproplácí??) - četl jsem tady, že někdo z vás náhradní auto dostal - můžu tedy poprosit o radu, jak postupovat správně?
Dále jsem také psal na zákaznické centrum Škoda se stížností, že servis není schopen vyřešit můj problém, ale nedostal jsem žádnou odpověď. Nemáte někdo lepší tip kam a jak se obrátit přímo na škodovku, aby mi problém konečně někdo vyřešil?

A pak bych se také rád zeptal, jestli někdo nevíte, jak je to s případným odstoupením od kupní smlouvy - auto jsem kupoval u autorizovaného prodejce jako mírně ojeté staré půl roku, stále je v tovární záruce (5 let/100tis km), aktuálně mám najeto kolem 60tis km. Mám v takovém případě, když opakovaně reklamuji stejnou závadu, ještě nárok na odstoupení od kupní smlouvy nebo jsem bez šance?

Díky moc za případné rady a postřehy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahojte.Mam rovnaky problem ako tu pisete..vymenil som uz vsetko co sa dalo aj napravnicu za hlinikovu.VYskusal niekolko sad kolies ale problem pretrvava.Nejaka rada co este skusit by bola fajn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...