Přejít na obsah

1,8TSI-spotreba oleje


Martin_SII

Doporučené příspěvky

tak přesně taková je norma, pod tu nic neuděláš. my jsme taky u našeho superbu II 1.8tsi CDAA zkoušeli reklamaci ohledně vysoké spotřeby (vyšší než u tebe) a neprošli jsme. No co, je ještě rok a půl v záruce, ale pak půjde pryč.

Editováno: , autor: brc.majkl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Povedlo se někomu tento problém úspěšně vyreklamovat a případně i "vyřešit" ? Mám najeto jen 35 tis, ale olej mi trochu ubývá i po přechodu na pevný interval. Do normy se v pohodě vejdu, ale i tak nevím jestli mě to má znepokojovat. Zvlášť když někomu ubývá a někomu ne, takže za vlastnost se to považovat asi nedá. Co se týče zajíždění motoru apod., tak auto je od začátku opečováváno a dostává vše co má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nerozporuji a na reklamaci se ani nechystám, možná jsem to jen nepřesně popsal. Můj dotaz byl spíše směrován na ty, kteří se do normy nevešli (pokud někdo takový je). To co popisoval výše třeba Martin_II už je docela na hraně a možná i za. To že některé tyhle motory trpí na spotřebu oleje jsem se dočetl, ale proč jen některé a zda to má konkrétní příčinu (kroužky, gufera, turbo) jsem nikde nenašel.

 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://forum.skodahome.cz/topic/125317-motor-jen-na-3-valce-nulova-komprese-2-valce-vymena-hlavy/

tohle auto taky dostávalo krátký interval, taky říkal škodovce že mu chybí olej a jak to dopadlo :D hold jste si koupili problémový motory + užasny řetěz...

turbo by žrát nemělo v těhlech km, spíše nekvalitní kroužky, které byly i u 1.6 75kw např....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pri 1,8 je to spodkom motoru , treba tam od začiatku dávať olej na krátky interval 5w/40 ideálne niečo rozumné čo sa nefalšuje . 

 

Tiež som nikdy nebol zvyknutý na dolievanie a asi by som si na to ani nezvykol . Ale hold každý turbomotor si niečo vezme , ale viac ako liter /od maxu po min na mierke /by som nezniesol 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč si můj motor u TDI bere úplné minimum? na olej mam najeto 12 tisíc a měrka je furt +- stejná....  pokud je motor v pořádku, měl by žrát uplné minimum.  pokud turbo žere a má třebas 200k km, tak je to v celku už pak logické, ale ne když auta mají do 100k km, to jsou vymluvy škodovky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to suri.: děkuji za vysvětlení :)

 

to kokta7: to vlákno jsem četl,ale nemyslím si (nebo teda doufám), že by se mělo jednat o globální problém. Nepatřím mezi ortodoxní zástance benzínu a určitě se shodneme na tom, že i nafta s sebou nese rizika. Mě prostě 1.8 TSI nadchnul a vzhledem k nižšímu nájezdu km ho považuji v mém případě za optimální volbu k tomuto vozu. Rukama mi prošlo už docela dost aut, ale prostě u auta za tři čtvrtě milionu mi prostě přijde při nejmenším divné, že bych měl častěji dolévat olej. Znovu podotýkám, že se do normy zatím v pohodě vejdu a pokud by to mělo zůstat jak je, tak to pro mě bude akceptovatelné. Ale samozřejmě, že se obávám postupně zhoršení. Letos jsem přešel, jak píše Suri, na 5W-40, ale prostě stále nerozumím tomu nesmyslu LL. Když jsem na jaře požádal autorizovaný servis o změnu na pevný interval a jiný olej, tak mi řekli že dělám dobře.....tak proč ho tam lejí ??? Nejsem automechanik a nemám ani čas denně pročítat diskuse, ale logicky důvěřuji výrobci a tohle mi hlava asi nepobere. Jinak se omlouvám za delší příspěvek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to není pravda, pokud máš motor v pohodě, tak by fakt neměl žrát skoro nic, viz v rodině PD 2.0 BMM, cca 140k km a 6 let staré, žere to uplně minimum (olej sem posledně měnil po 14k km). to samé mám zkušenost u 1.6 75kw, nic to skoro nežere, nevím jak sou na tom tyhle TSI, ale jak vidím tak moc dobře ne.

 

nafta je dle mého už zbytečná, pokud nemáš hodně velký najezd (30-50km), já mam tak 25k km... hold když jsem v okolí vyzpovídával, jak vrčí řetězy a pak zjistím tady že se podpalují daleko dříve kroužky než u 1.6 75kw např, tak mě je z toho k breku co koncern poslal lidem na trh.. a celkem sem rád za CR(uvidíme)

"normu" měl i ten omicron a vidíš jak ho oškubali (asi).... já třeba do svého než LL nenaleji kor DPF, ale měním každych 10k km i filtr a komplet filtry kolem 30 k km....  proč ho tam lejí? protože "aby lidi ušetřili :D"

 

jinak ty tam můžeš lejt i další specifikaci V případě pevného servisního intervalu (15 000 km ) možno použít také Castrol EDGE 0W-30 / EDGE 5W-40 A3/B4 nebo i možná tohle?

http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/69-1-Motorove-oleje/187-2-10W-60/5/1569-Castrol-EDGE-10W-60-4l

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...