Martin_SII Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 Ahoj. Jak jsou na tom vase 1,8TSI se spotrebou oleje. Po 7tis. km jsem pod ryskou. Dolil jsem 4deci, ktere zustali po servisni prohlidce, ale nestaci to. Je to normalni? Jezdim vetsinou kratke vzdalenosti 5-10km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 tieto motory dosť trpeli/trpia na spotrebu oleja...ak to je v záruke,tak treba do servisu na váhovú skúšku..povolená spotreba oleja je 0,5l/1000km (podľa ŠA) nájdi si v inej sekcii tento motor,už sa to tu preberalo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doki Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 Mám tiež najazdené 7 tis. km po výmene oleja ,zatiaľ bez úbytku tesne pod hornou ryskou, motor 1.8 TSI , BZB, najazdené 87 tis. km, tiež vačšinou krátke vzdialenosti do 15 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 BZB je ešte fajn ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_SII Vloženo 14. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2013 Mam uz CDAA. Auto je jeste rok a pul v zaruce, tak muzu zkusit reklamovat, kdyz se to zhorsi. Jaka spotreba oleje je na reklamaci? Podle navodu je normalni 0,7l na 1000km, to se mi zda uz moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 14. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2013 (editace) tak přesně taková je norma, pod tu nic neuděláš. my jsme taky u našeho superbu II 1.8tsi CDAA zkoušeli reklamaci ohledně vysoké spotřeby (vyšší než u tebe) a neprošli jsme. No co, je ještě rok a půl v záruce, ale pak půjde pryč. Editováno: 14. Srpen 2013, autor: brc.majkl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Ja mam teda v navodu, ze maximum je 0.5l/1000km a ne 0.7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Promin, mas pravdu, 0,5l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Tak do 0,5l/1000km se tazatel s přehledem vleze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 takže do servisu nemusí ani chodiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Tak na druhou stranu, dolit jednu flasku oleje po 7000km neni u turbomotoru s vetsim objemem zadne drama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_SII Vloženo 16. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 Nebyl jsem zvykly u zadneho auta dolevat olej. Nejvic me stve, ze prechodem na pevny servisni interval se deaktivuje upozorneni na nedostatek oleje. V servisu mi to nerekli a v navodu jsem to nenasel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 16. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2013 Tak naprosta vetsina turbobenzinu v objemu kolem 2 litru si proste neco malo vezme. Jedna flaska mezi vymenama je uplny standard, dve bych jeste bral jako celkem ok. Jedine auto co mi nezralo ani kapku oleje byla Felicie 1.3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_SII Vloženo 28. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Po ujeti necelych 1000km byla hladina oleje na spodni rysce, tak jesem dolil pul litru mezi rysky. Po konzultaci se servisem mam pockat, az s jistotou prekrocim pul litru a prijet na vahovou zkousku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Motor CDAA najeto 150tis km, olej menen kazdych 30tis km, prvni dve vymeny Shell Helix Ultra AV-L, dalsi 3 vymeny FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30. Olej mi nikdy ani trochu neubyval. Jezdim ale delsi trasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 14. Září 2013 Sdílet Vloženo 14. Září 2013 Povedlo se někomu tento problém úspěšně vyreklamovat a případně i "vyřešit" ? Mám najeto jen 35 tis, ale olej mi trochu ubývá i po přechodu na pevný interval. Do normy se v pohodě vejdu, ale i tak nevím jestli mě to má znepokojovat. Zvlášť když někomu ubývá a někomu ne, takže za vlastnost se to považovat asi nedá. Co se týče zajíždění motoru apod., tak auto je od začátku opečováváno a dostává vše co má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 14. Září 2013 Sdílet Vloženo 14. Září 2013 Pokud se vejdeš do normy, není co reklamovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Září 2013 Sdílet Vloženo 14. Září 2013 presne tak 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 15. Září 2013 Sdílet Vloženo 15. Září 2013 To nerozporuji a na reklamaci se ani nechystám, možná jsem to jen nepřesně popsal. Můj dotaz byl spíše směrován na ty, kteří se do normy nevešli (pokud někdo takový je). To co popisoval výše třeba Martin_II už je docela na hraně a možná i za. To že některé tyhle motory trpí na spotřebu oleje jsem se dočetl, ale proč jen některé a zda to má konkrétní příčinu (kroužky, gufera, turbo) jsem nikde nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. Září 2013 Sdílet Vloženo 15. Září 2013 (editace) http://forum.skodahome.cz/topic/125317-motor-jen-na-3-valce-nulova-komprese-2-valce-vymena-hlavy/ tohle auto taky dostávalo krátký interval, taky říkal škodovce že mu chybí olej a jak to dopadlo hold jste si koupili problémový motory + užasny řetěz... turbo by žrát nemělo v těhlech km, spíše nekvalitní kroužky, které byly i u 1.6 75kw např.... Editováno: 15. Září 2013, autor: kokta7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 15. Září 2013 Sdílet Vloženo 15. Září 2013 pri 1,8 je to spodkom motoru , treba tam od začiatku dávať olej na krátky interval 5w/40 ideálne niečo rozumné čo sa nefalšuje . Tiež som nikdy nebol zvyknutý na dolievanie a asi by som si na to ani nezvykol . Ale hold každý turbomotor si niečo vezme , ale viac ako liter /od maxu po min na mierke /by som nezniesol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. Září 2013 Sdílet Vloženo 15. Září 2013 proč si můj motor u TDI bere úplné minimum? na olej mam najeto 12 tisíc a měrka je furt +- stejná.... pokud je motor v pořádku, měl by žrát uplné minimum. pokud turbo žere a má třebas 200k km, tak je to v celku už pak logické, ale ne když auta mají do 100k km, to jsou vymluvy škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 15. Září 2013 Sdílet Vloženo 15. Září 2013 CR konečne berie ozaj minimum a za to buď rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 15. Září 2013 Sdílet Vloženo 15. Září 2013 to suri.: děkuji za vysvětlení to kokta7: to vlákno jsem četl,ale nemyslím si (nebo teda doufám), že by se mělo jednat o globální problém. Nepatřím mezi ortodoxní zástance benzínu a určitě se shodneme na tom, že i nafta s sebou nese rizika. Mě prostě 1.8 TSI nadchnul a vzhledem k nižšímu nájezdu km ho považuji v mém případě za optimální volbu k tomuto vozu. Rukama mi prošlo už docela dost aut, ale prostě u auta za tři čtvrtě milionu mi prostě přijde při nejmenším divné, že bych měl častěji dolévat olej. Znovu podotýkám, že se do normy zatím v pohodě vejdu a pokud by to mělo zůstat jak je, tak to pro mě bude akceptovatelné. Ale samozřejmě, že se obávám postupně zhoršení. Letos jsem přešel, jak píše Suri, na 5W-40, ale prostě stále nerozumím tomu nesmyslu LL. Když jsem na jaře požádal autorizovaný servis o změnu na pevný interval a jiný olej, tak mi řekli že dělám dobře.....tak proč ho tam lejí ??? Nejsem automechanik a nemám ani čas denně pročítat diskuse, ale logicky důvěřuji výrobci a tohle mi hlava asi nepobere. Jinak se omlouvám za delší příspěvek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. Září 2013 Sdílet Vloženo 15. Září 2013 (editace) to není pravda, pokud máš motor v pohodě, tak by fakt neměl žrát skoro nic, viz v rodině PD 2.0 BMM, cca 140k km a 6 let staré, žere to uplně minimum (olej sem posledně měnil po 14k km). to samé mám zkušenost u 1.6 75kw, nic to skoro nežere, nevím jak sou na tom tyhle TSI, ale jak vidím tak moc dobře ne. nafta je dle mého už zbytečná, pokud nemáš hodně velký najezd (30-50km), já mam tak 25k km... hold když jsem v okolí vyzpovídával, jak vrčí řetězy a pak zjistím tady že se podpalují daleko dříve kroužky než u 1.6 75kw např, tak mě je z toho k breku co koncern poslal lidem na trh.. a celkem sem rád za CR(uvidíme) "normu" měl i ten omicron a vidíš jak ho oškubali (asi).... já třeba do svého než LL nenaleji kor DPF, ale měním každych 10k km i filtr a komplet filtry kolem 30 k km.... proč ho tam lejí? protože "aby lidi ušetřili :D" jinak ty tam můžeš lejt i další specifikaci V případě pevného servisního intervalu (15 000 km ) možno použít také Castrol EDGE 0W-30 / EDGE 5W-40 A3/B4 nebo i možná tohle? http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/69-1-Motorove-oleje/187-2-10W-60/5/1569-Castrol-EDGE-10W-60-4l Editováno: 15. Září 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.