Září 18, 200618 r Autor Nechal si povodne platnicky?Nenastali vsetky problemy po vymene platniciek?Urcite su tvrde a su dovodom co popisuje uz sa mi to stalo.Kopalo to aj po vymene? Přesně tak, nechal sem vyměnit jen destičky a proto se ty kotouče asi zkroutily - 1 možnost. Ale podruhé sem měnil jen kotouče (desky se zdály OK) ale problém se tim vůbec nevyřešil! taky sem zkoušel čidlo ABS ale taky bylo OK, dále sem nechal převážit všechny 4 hliníkáče, taky OK a před 2 dny když mi zbyly penízky sem nechal vyměnit přední ložiska pánové!!!! A stále to samý!!! co by to mohlo dále bejt do pr....! peníze vyhozený a problém zůstává stále! jedině mě napadá: něco na zadní nápravě nebo ty zánovní desky na přední nápravě opět zkroutily ty nové kotouče... poraďte někdo please né že bych peníze neměl ale nechce se mi měnit kupa dílů a stále nic.... Budu vděčný za každou radu či zkušenost.... Upraveno Září 18, 200618 r od The Driver
Září 18, 200618 r Autor (Jinak (mimo hru) zhruba do konce října chci pořídit OII 2.0 tdi, fungl nágl od prodejce) ale bojím se že do té doby se mi kousne některý kotouč a já se ani nového autí nedožiju bratránek (pracovník aut. servisu) mi pořád řiká že je to v poho, až auto budu prodávat tak brzdy zavzdušníme a bude to OK, ale vozim přítelkyni, najedu měsíčně asi 10000km a fakt mam z toho bobky!!! shrnu to: " kopající" pedál neni žádná drobná závada si myslim!.. Upraveno Září 18, 200618 r od The Driver
Září 18, 200618 r Autor Nechal si povodne platnicky?Nenastali vsetky problemy po vymene platniciek?Urcite su tvrde a su dovodom co popisuje uz sa mi to stalo.Kopalo to aj po vymene? eště něco: po výměně zhruba 600km to nekopalo a bylo to dobré.
Září 18, 200618 r Klasicka nemoc TDi, moc tezkej motor na poddimenzovany brzdy, ale proc se to opakuje po vymene tak brzo, to je asi zahada Ted sem to resil na tatovym aute, taky TDi, komplet najednou prehodit, desky Jurid + kotouce Jurid, nechame se prekvapit... btw ze to kope, bych neresil, mne to kopalo asi 10000km, nez sem to nechal vymenit. Ale vymenil sem sakum prdum tehlice, vyslo mne to o cca litr vic nez menit jen desky a kotouce, tak bych byl blbej. 75000km a v poho.
Září 18, 200618 r Autor Klasicka nemoc TDi, moc tezkej motor na poddimenzovany brzdy, ale proc se to opakuje po vymene tak brzo, to je asi zahada Ted sem to resil na tatovym aute, taky TDi, komplet najednou prehodit, desky Jurid + kotouce Jurid, nechame se prekvapit...btw ze to kope, bych neresil, mne to kopalo asi 10000km, nez sem to nechal vymenit. Ale vymenil sem sakum prdum tehlice, vyslo mne to o cca litr vic nez menit jen desky a kotouce, tak bych byl blbej. 75000km a v poho. udelal sem kravinu že sem vyměnil nejdřív desky, pak to začlo zlobit a pak sem vyměnil až kotouče,takže odhaduju že musim koupit sadu: kotouče+desky jinak nikdy nebudu mít jistotu!.. to kopání pedálu se teď o něco snížilo a taky to ale na 2. stranu míň brzdí na dálnici je to o přední nárazník když auto přede mnou zničehonic zpomalí..... PTAM UŽ SE ASI PO 20 ZADNÍ NÁPRAVA TO BÝT NEMŮŽE???
Říjen 22, 200618 r chci se zeptat,potřebuji vyměnit kotouče a desky,v prodejně mi řekli TRW kotouče za 3200 kč a desky za 1800 kč.Zamítám nespím z bankomatem.Mám možnost mít z autokelly kotouče STARLINE za 770 kč/ks to už jde.Máte s touto značkou někdo zkušenost?na netu píší dobrá kvalita.Nebo doporučíte lepší třeba BREMBO za stejnou cenu nebo mírně vyšší?Děkuji.
Říjen 22, 200618 r Starline, pokud se tedy nemejlim, je vyroba Polsko, a u toho myslim stopro plati, "nejsem tak bohaty abych si mohl kupovat levne veci". To se radsi vyspi s nejakym bankomatem nebo vem par penez na Homo Credit a vem poradnejsi
Říjen 22, 200618 r chci se zeptat,potřebuji vyměnit kotouče a desky,v prodejně mi řekli TRW kotouče za 3200 kč a desky za 1800 kč.Zamítám nespím z bankomatem.Mám možnost mít z autokelly kotouče STARLINE za 770 kč/ks to už jde.Máte s touto značkou někdo zkušenost?na netu píší dobrá kvalita.Nebo doporučíte lepší třeba BREMBO za stejnou cenu nebo mírně vyšší?Děkuji. Já osobně bych ti Starline rozhodně nedoporučil. Myslím, že výstižnější pro jejich kvalitu by byl název Starshit.
Říjen 22, 200618 r chci se zeptat,potřebuji vyměnit kotouče a desky,v prodejně mi řekli TRW kotouče za 3200 kč a desky za 1800 kč.Zamítám nespím z bankomatem.Mám možnost mít z autokelly kotouče STARLINE za 770 kč/ks to už jde.Máte s touto značkou někdo zkušenost?na netu píší dobrá kvalita.Nebo doporučíte lepší třeba BREMBO za stejnou cenu nebo mírně vyšší?Děkuji. Polský věci a na auto, no nevím, já bych to tam nedal !!! Nemáme přece Polonez nebo Fiat polski Upraveno Říjen 23, 200618 r od Peterer
Říjen 23, 200618 r no a co doporučujete?To je to hlavní ještě jsem našel FriTech co tohle?A jaký potřebuji nářadí?Ještě jsem to nedělal tak abych něco nezkur.....!
Říjen 23, 200618 r no a co doporučujete?To je to hlavní ještě jsem našel FriTech co tohle?A jaký potřebuji nářadí?Ještě jsem to nedělal tak abych něco nezkur.....! Prosím tě, ty zde jmenuješ samé dobré značky. vyber si např. tady nějaké pořádné kotouče za solidní ceny a na nějaké noname shity raději zapomeň. Podvozek a zvláště pak brzdy jsou poslední věc, na které by měl šetřit.
Říjen 23, 200618 r Uz jsem to tu psal vickrat, dam na osobni doporuceni nekolika lidi a dvou servisaku, na moje pujdou Zimmermanny, a na tatikovo TDi dame Juridy, ale porad k tomu jeste nedoslo
Říjen 23, 200618 r Chtěl bych poděkovat aka mám již vybráno :kotouče ATE 3907045 1010 kč, destičky Ferodo FERFDB 1094 920 kč.Mrkni a zhodnot co ty na to?Já myslím dobrá volba ne?Ještě s eoptám máš dobrou zkušenost s tímto prodejcem?Děkuji.
Říjen 24, 200618 r Chtěl bych poděkovat aka mám již vybráno :kotouče ATE 3907045 1010 kč, destičky Ferodo FERFDB 1094 920 kč.Mrkni a zhodnot co ty na to?Já myslím dobrá volba ne?Ještě s eoptám máš dobrou zkušenost s tímto prodejcem?Děkuji. No, prosím tě, jestli chceš ATE kotouče, určitě bych k nim dal desky stejné značky. Nevím proč, ale moc těm míchanicím značek nevěřím. Jinak já osobně jsem tam zatím nenakupoval, ale pokud vím, tak spousta lidí z fóra ano a nevím o tom, že by si někdo ztěžoval...
Říjen 25, 200618 r aka:brzdové desky ATE při mé objednávce nebyli v nabídce tak proto.Byly jen u jiné motorizace s jinými rozměry tak jsemjednoduše poslal objednávku a ono to jde.
Říjen 25, 200618 r ještě - jak teda s tím cajkem?je tam torx nebo inbus a jaký?at to nerozebírám 2x.dík
Říjen 31, 200618 r Čago,takže vyměněno.Proběhlo to v klidu bez potíží.K tomu nářadí tedy dodám já:potřebujete klíč inbus 7mm na povolení třmenů,dále torx T30 na povolení šroubku na zajištění kotouče.Je dost možné že to bude mít někdo zarostlé a bude nutno jej odvrtat 5mm vrtákem a protáhnout 6mm závit,proto si neopomente včas zkontrolovat a včas si kupte nové šroubky,dají se sehnat jen v servisech Škoda a jeden vyjde na 9 kč. zdar.
Říjen 31, 200618 r Tak já mám problém s A4. Když brzdím, tak celý auto vibruje. Čím více brzdím a z větší rychlosti, tím více vibruje. Když dobržďuju, tak je to jako kdyby střídavě víc brzdila. Do volantu to ale nekope ani do pedálu. Myslel jsem, že kotouče, ale pak jsem si uvědomil, že by to bylo znát na volantu, ale ono nic. Zadní brzdy vyměněny a stále to dělá.
Říjen 31, 200618 r A je to opravdu jen při brždění?Co vyšší rychlost?Jinak mě napadá jen ABS když to dělá při brždění a kotouče jsou v cajku.Kdyby to dělaly ložiska tak to dělá přeci i ve vyšší rychlosti a v zatáčkách by to jakoby klepalo....!
Říjen 31, 200618 r tak kámo něco podobného jsem měl i já. přední brzdy jsem nechal komletně udělat a pedál stále kopal. tak jsem při rychlosti cca 100km/h začal pomalu zatahovat ruční brzdu a byl problém vyřešený. měl jsem do O jeden zadní buben a ten třepal s celým autem a taky to pěkně klepalo do pedálu. tak to prubni
Říjen 31, 200618 r A je to opravdu jen při brždění?Co vyšší rychlost?Jinak mě napadá jen ABS když to dělá při brždění a kotouče jsou v cajku.Kdyby to dělaly ložiska tak to dělá přeci i ve vyšší rychlosti a v zatáčkách by to jakoby klepalo....! i nad 200 to jede absolutně super bez jakékoliv vibrace, i odtlumení děr na cestě je super. Akorát to brždění.
Říjen 31, 200618 r tak kámo něco podobného jsem měl i já. přední brzdy jsem nechal komletně udělat a pedál stále kopal. tak jsem při rychlosti cca 100km/h začal pomalu zatahovat ruční brzdu a byl problém vyřešený. měl jsem do O jeden zadní buben a ten třepal s celým autem a taky to pěkně klepalo do pedálu. tak to prubni vzadu bubny nemám, jsou tam kotouče. A ty jsou v richtiku, desky taky nový. Jedině ještě přední, ty jsou sice nový, ale mohly by být zvlněný. Akorát by to přece muselo házet s volantem. Nebo by to snad muselo bej oba kotouče zkroucený stejně.
Říjen 31, 200618 r jinak je to opravdu maso z takový 200vky pořádně brzdit, to pak je jak zemětřesení. Při lehkým brždění je to chvění ale jen nepatrný i z takových rychlostí. Manželce to nevadí, ale pokaždý, když s tím jedu já, tak mi to leze pěkně na nervy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.