Říjen 7, 201311 r Tak jsem nakonec objednal ty Nokiany WR A3. Podle všeho by měli být trošku lepší než D3
Říjen 9, 201311 r Nachystáno, Conti WinterContact TS850, 225/45 XL FR, R17 na alu diskách Teron Maverick: proč si nevzal taky 850 ?? Edit: už to vidím v 18" je nedělaji...... Upraveno Říjen 9, 201311 r od viewer
Říjen 9, 201311 r No bud Sp Winter Sport 3D nebo 4D(ty jsou novější). Ja už mám doma Nokian WR A3 a jsem naprosto spokojen
Říjen 9, 201311 r Co Dunlopy? Maji nejaky dobry pneu na zimu v 225/45 R17? http://pneumatiky.heureka.cz/dunlop-sp-winter-sport-4d-225-45-r17-91h/
Říjen 9, 201311 r Cenove vychazi stejne.. ted co je lepsi.. Dunlop WinterSport 4D nebo Conti WinterContact TS850. Tipuju, ze obe budou super. Ktery by mohly mit vetsi najezd?
Říjen 24, 201311 r Mam Michelin Alpine 4. Spokojenost. Hlavne hlucnost good. Zadny rozdil po prezuti jsem nepostrehnul. Ale vybirat jsem si nemohl. Byly mi prideleny. Obvykle jezdime na continental winter contact T850. Ale nebyly nikde okamzite k odberu. Kdyz jsem jel kolem servisu a hned sem chtel prezout.
Říjen 28, 201311 r Tak nastal cas kdy shanet zimni pneu...Rozhodl jsem se pro Continental ContiWinterContact TS 850 a kdyz jsem je chtel objednat, nasel jsem snad 3 verze .. Continental ContiWinterContact TS 850 225/45 R17 91 H FR .... 3750,-Continental ContiWinterContact TS 850 225/45 R17 94 H XL FR .... 3850,-Continental ContiWinterContact TS 850 225/45 R17 94 V XL FR .... 4200,- a ted, ktery teda kupovat? Kdo jaky kupoval a proc?
Říjen 29, 201311 r Pro tvoje použití jednoznačně ta první. Jinak se liší indexem rychlosti a nosnosti a to XL značí zesílenou kostru(užití pro dodávky)
Říjen 29, 201311 r Jak pises, nosnostni index 91 by mel i podle TP stacit; rychlostní index H (co si vzpominam max 210km/h) na zimu OK, ale tim XL-kem (zesilena konstrukce) jsem si nebyl jistej. Nekdo by rekl, ze se na zimu zesilena konstrukce hodi.. Ale pokud je to pro dodavky, neni co resit
Říjen 29, 201311 r Označení XL u pneumatik neznamená že je pro dodávky, ale jen to že má zesílenou bočnici, u nízkých profilů je menší šance na poškození ráfku o nějakou díru, navíc u Continental TS850 má o třídu lepší valivý odpor než nezesílená verze, ....
Říjen 29, 201311 r To asi jo, ale mi zase pneuservisák nedávno říkal, že XL jsou díky zesílené bočnici tužší/nekomfortnější než standardní pneumatika a že pokud nejezdím pravidelně tankodrom na 19, tak by si je na auto nedal.
Říjen 29, 201311 r Autor Označení XL u pneumatik neznamená že je pro dodávky, ale jen to že má zesílenou bočnici, u nízkých profilů je menší šance na poškození ráfku o nějakou díru, navíc u Continental TS850 má o třídu lepší valivý odpor než nezesílená verze, .... Tak jest, a s tím se pojí i vyšší hmotnostní index (94). Ještě bych dodal, že index FR znamená ochrana alu ráfku před poškozením,např. při najetí k obrubníku. Ale toto si každý může najít na netu sám.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.