McMatej Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 Já měl spinače dva a ne skrytý, ale pěkně na očích. Musel jsem šlápnout na brzdu a při tom bliknout dálkovými. Koho by to napalo a ani spolujezdci se toho nevšimnuli. Brzdová světla ani dálkové při tom nesvítila (neblikla). ;-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 14. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2013 super kombinace.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 (editace) možná mě zase bude někdo kamenovat, ale dovolím si jednu zkušenost, kterou jsem zjistil ve svém okolí a to vzhledem k tomu, že 80 % lidí nečte návody k obsluze.... Tlačítkem START probíhá automatické startování bez nutnosti držet START tlačítko po dobu startu... spousta lidí zvyklých např ze Superba II či jiných starších koncernových aut nebo prostě z klíčkového startování drží tlačítko START po celou dobu startování (nevadí to, ale je to zbytečné)... Další, co kdo nečte návody neví a může někdy výjimečně potřebovat, je funkce nouzového vypnutí zapalování za jízdy (při rychlosti vyšší než 2 km/h), kdy po stisknutí startovací tlačítko na dobu delší než 1 s, nebo dvakrát během 1 s dojde k vypnutí motoru, přičemž se není třeba obávat, i při takto nouzově vypnutém zapalování zůstává řízení odblokované... Editováno: 30. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 To nouzové vypnutí kdo by chtěl zkoušet tak ať si uvědomí, že bez motoru přestane jít posilovač brzd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 Nepřestane. Zásoba podtlaku stačí na několik zabrždění. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 McMatěj: a kolik těch zabrždění má být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 dokud se nevyšlape podtlak přece Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 tak si to zkuste v klid v praxi někde na letišti a uvidíte, kolik podtlaku tam budete mít. Zpravidla to stačí na jedno plné (NOUZOVÉ) zabrždění a zastavení/stání a následně už ten pedál neušlápnete. Ale to jen tak na okraj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 no to jistě, ale to je extrém, to už je tak trochu dělání z lidí blbce... to nemusím zkoušet na letišti, to si zkusím klidně na malém kopečku při rychlosti mnula nic a vím na čem jsem, budu rád že mám ruční brzdu abych zastavil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 (editace) Hravec - děkuji. Pedál jde ušlápnout i bez posilovače (podtlaku). Jen se nesmí řidič leknout vyššího odporu a šlápnout opravdu vší silou. Pokud stojíš na pedálu, tak podltak neubývá, ubývá až po uvolnění pedálu. Editováno: 30. Listopad 2013, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 (editace) pěkná featura. i když starší systém mě nevadil držení kessy, tak tohle dává větší smysl. Editováno: 30. Listopad 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 přesně tak, o to tu šlo, co jsem chtěl napsat, ano - po nasednutí do auta sešlápnu spojku, jen zmáčknu tlačítko a mezitím se připoutávám a jedu.... myslím si že je to pohodlnější a rychlejší.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 (editace) a ihned to nahodí motor, nebo čeká až zmizí pro řidiče kontrolky? Editováno: 30. Listopad 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 Motor startuje hned, na kontrolky neceka - u TDi pouze podle teploty ceka/neceka na zhaveni. Zdrzeni staru zhavenim se v praxi deje az kdyz je venku kolem 0°C a min a to o cca 1, max. 2 sekundy. Ve vetsich mrazech jsem jeste nemel moznost vyzkouset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 hm díky za info. u tsi to už na nic už tuplem čekat nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 Taky není na co čekat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 (editace) zeda u některých zátěží levé přední sedačky na sepnutí myšlenkového toku před zahájením jízdy.... nadarmo se nemá hulit před jízdou, nicméně někteří za to nemůžou.... Editováno: 30. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 Chtěl bych vidět jak to někdo brzdí při 120 km/h tunový auto bez posilovače, ale proč ne.......verze Flinstoun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 Mohl by to být na uzavřeném letišti zajímavý pokus, jsem tedy jednou brzdil z 50 km/h, dalo to práci, ale zastavil jsem. Nějaká kopretina by to už ale asi nedala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 Pánové jak startujete s KESSY? Po nasednutí do auta sešlápnete spojku a poté hned tlačítko start, nebo nejdřív zmáčknout tlačítko, počkat až zhasnou kontrolky a pak teprve spojku a nastartovat dalším zmáčknutím tlačítka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 (editace) no u O III jen zmáčknout tlačítko a přitom sešlápnutá spojka.... tedy myšleno zmačknout lehce - u O III není třeba držet po dobu startování, ale to nespíš každému dojde nebo si to přečte v návodu.... Editováno: 17. leden 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 pokud auto bude potřebovat žhavit (u TDI) udělá si prodlevu a pak nastartuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 Přesně tak na nic nečekám. Spojka a start. Případné čekání na žhavení u dieselu si elektronika ohlídá sama. I mírné povolení spojky startováni přeruší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 Jak kdy,většinou teda rovnou startuji,takže hned se spojkou,ale občas zapnu jen zapalování a až pak startuju, to když vím, že se budu ještě třeba mrvit,tak ať mi hraje aspoň rádio:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.