Červenec 19, 201411 r ale on nemá orig. alarm... nicméně motor se nouzově vypíná podržením tlačítka...
Červenec 19, 201411 r Deaktivacia senzorov pohybu - nerobi sa to za jazdy. Po vypnuti alarmu (deaktivacii alarmu) sa bez spojky 2x ťukne do štart tlačítka a je to deaktivované pre nasledujúce zamknutie (aktiváciu alarmu). Po nasledujúcom odomknutí ale sa to resetne a v ďalšom cykle aktívneho alarmu sú aktívne aj čidlá. To Hravec - no mne to podávali tak, že oni odporúčajú Meta alarmy, montujú le tie, od Škoda Auto to majú schválené, o origo alarme sa vôbec nezmienili. A to isté ponúkajú aj v druhom, najväčšom, servise Škoda v Bratislave. A pritom v katalógu OIII príslušenstva je v ponuke origo alarm na doobjednanie. A dnes sa mi stala ďalšia nepríjemnosť - umýval som auto, kľúče boli v aute, auto odomknuté, otvoril som kufor a alarm začal hučať. Začínam z toho byť na prášky..
Červenec 20, 201411 r Hravec: Pokud za jízdy stiknu jednou S/S tlačítko naskočí hláška "Dalším stiskem tlačítka vypnete motor" takto jsem myslel ten dvojklik. Dlouhý stisk funguje ve výsledku stejně. Thomkho: Tolik problémů - sepsal bych poruchy a nechal bych je to vymontovat a vrátit peníze. S Athosem od Jablotronu žádné náhodné poplachy nemám.
Červenec 21, 201411 r No možná proto, že Athos nemá ve standardu hlídání vnitřního prostoru pomocí čidel. Ale to je jedno. Pokud máš Athos s Kessy měl bych na Tebe jiný zvídavý dotaz: Zkoušel jsi "nouzové otevření dveří" pomocí zámku ve dveřích řidiče? Jak se alarm zachová? Odpojili Ti zámek ve dveřích od centrálu tak, aby při překonání vložky zámku (což umí každý sígr) byl vyhlášen poplach nebo se alarm odjistí a obsah auta změní v tichosti majitele?
Září 7, 201410 r třeba proto je vnitřní orig. čidlo nikoli ultrazvuk ale mikrovlna... Nevím, zda to sem patří, zajímá mě, zda je u alarmu z výroby pohybové čidlo ultrazvukové nebo mikrovlnné čidlo a zda je umístěné ve stropě před schránkou na brýle. děkuji
Září 7, 201410 r však to máš v tom příspěvku co jsi citoval, je to ultrazvuk a je umísténo jak píšeš.... kokta zmateně popisoval jak je to u OII kde když je mikrovlna, není žádná čidla vidét, neb jsou schovaná, což vyplývá z použité technologie....
Prosinec 5, 201410 r To není tim zamčením. Když je auto nastartované, tak dálkové ovládání, ani dotykové sensory prostě nefungují.
Prosinec 5, 201410 r Jo máš pravdu. Je to tak půl napůl, já to nedůsledně četl a ty bys to mohl příště napsat s víc čárkama. Chápal jsem tu větu trochu jinak než jsi napsal.
Únor 9, 201510 r Jak dlouho vám (kdo máte KESSY) vydržela baterka v klíčku? Já jsme ji musel měnit už po 530 dnech, což se mi zdá strašně málo, tak spekuluji, zda byla nemocná od začátku nebo zda za to mohou větší nároky KESSY.
Únor 9, 201510 r ako často chodíš do auta ? lebo bude rozdiel či kľúč vyšle signál ráno a večer, alebo 20x denne
Únor 9, 201510 r Na minimálně 6-8 denně zamykám/odemykám, baterka je za 76 Kč tak to není třeba řešit, jen mě překvapilo, že jsem to u předchozích aut nikdy nemusel řešit - z baráku šly do 4 let Upraveno Únor 9, 201510 r od FraZi
Únor 9, 201510 r Tak to vydrží dle mě hodně. 530 dnů při tomto používání je totéž, jako celoživotní výdrž baterie pro víkendového jezdce (+ dovolená).
Únor 10, 201510 r Mně vydržela baterka v Kessy cca 3/4 roku. Vyměnili mi jí v servisu asi za 60 Kč. Používám Kessy skoro denně.
Únor 22, 201510 r Tak dneska overeno v praxi, auto chce po 9 mesicich a 24.000 km novou baterku. Pocitam, ze vymenu zvladnu v klidu sam? Vite nekdo typ baterie?
Únor 22, 201510 r mrkni do návodu, je na netu. https://www.dropbox.com/s/hxtur2vito2ryb0/Screenshot%202015-02-22%2017.16.54.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s/hqyo4hdorwkymbv/Screenshot%202015-02-22%2017.16.47.png?dl=0
Únor 22, 201510 r hehe , návody sou zrádné, hlavně když je k výrobku nedostaneš vůbec.(viz třeba elektronická servisní knížka) Upraveno Únor 22, 201510 r od kokta7
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.