Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

Zjistil jsem chlapi další zdroj pazvuků v OIII ;)   A počítám, že to bude dělat asi pomalu každému. Mně to dělá na obou stranách vozu na nerovnostech. Plastové pocvakávání, jakoby lehce za B-sloupkem.

 

Zjistil jsem, že to vychází z těsnění zadního okna...když jste venku a koukáte na levou stranu auta a levé zadní okno, tak je to horní levý zaoblený roh těsnění. Je uplně volný a když do toho těsnění zevnitř klepnete prstem, tak klepe o plech. Dělá to více při otevřeném oknu, ale i při zavřeném. Pomohla izolační tlumící páska nalepená na plech pod těsnění. Dám ještě fotku...... ;)

 

Problém je, že se zase nedržej osvědčených postupů a vymejšlí něco nového a nějaké klepání oni neřeší....

 

post-32269-0-03929900-1431425104_thumb.j post-32269-0-95004200-1431425111_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me teda B-sloupky rozebrali a zkontrolovali, ze se tam nic neklepe, nicmene kdyz to klepe a na B-sloupek zatlacim, prestane to. Takze otazka. Co me ale tvrdili, ze to je tvrdou gumou tesneni ve dverich, ktery prej staci maznout silikonovym olejem a prestane to. Jen teda aby si pak clovek daval bacha jak leze do auta, aby se vo volej na tesneni nevopatlal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to teda cumim,o3 se mi libi,ale s tim bych asi nemohl zit.mam s2 a nic mi nedrnci ani nevrze ani po 300000km.jen mne vytaci valivy hluk od kol,ale to bude moji rozezranosti z predchoziho bmw5.myslel jsem ze by o3 mohla byt nastupcem mojeho s2,ale normalne jste mne vystrasili.musim se s tim zajet projet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se ti jenom zdá, kdybych se s tvým autem svezl, něco bych ti našel :D :D až by ti z toho bylo smutno. Já jsem echt háklivej a slyším každé šustnutí a cvaknutí, co jiní absolutně neslyší a nevnímají. Vždycky když auto hodím do servisu, žádnej servisák nic neslyší a já slyším popraskávání ze všech stran....;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clintovo klepanie od B-stlpika mam taktiez - v aute povrzgava a klepka akoby bolo po buracke. tiez si myslim ze to ide od zadneho okna ako to popisoval Clint. idem sa na to pozriet, ci je to tesnenie tiez volne. Predpokladam, ze v servise by som s tym klepanim velmi nepochodil. Je to ale otravne, hlavne ked je rozbitejsia cesta a karoseria auta sa viac kruti/ je viac namahana, tak je horsie ako v aute po buracke. (je to hned pri uchu)

 

Kde presne je nutne podlepit tu izolacnu tlmiacu pasku?- vnutorna strana tesnenia, ktoru je vidiet na druhej fotke, spravne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde se tu psalo o vrzání sedačky spolujezdce. Myslím vrzání ( tře se sedačka o sponu do které se zapíná bezpečnostní pás ). Nevíte jak to bylo vyřešeno. Když je sedačka v nejnižší poloze dotýká se spony a o ni vrže. Bohužel držák spony pásu nejde napružit aby se oddálila od sedačky.

 

jo tohle mě rozčilovalo hodně, nalepil jsem asi 3x1 cm kousek izolace na skla/dveře na ten zámek pásu do místa, kde se stýká se sedačkou a je klid. Není to ani vidět.

 

v zímě mi při určitých rychlostech rezonoval rýmeček kolem budíků, ale teď je klid,. No pro změnu mi vrže tapecírunk dveří u řidiče, jakoby vzadu nahoře, tedy nejblíž uším :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

nechal jsem si nalepit folie na zadní okna a od té doby mi něco chrastí v zadních bočních dveřích. Zatím jsem nedokázal identifikovat zdroj toho pazvuku, jestli to je tření folie o styčné plochy ve sloupích dveří nebo o tu gumu nahoře, anebo nedejbože něco v mechanismu. Tapec určitě nesundávali, ale vytahovali sklo. Nemáte někdo podobnou zkušenost?

Editováno: , autor: nixberg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podlepil jsem to podle Tvé rady, měl jsem to těsnění taky volné. Trošku jsem dneska jezdil po krásně hladkejch pražskejch cestách a zdá se že ten pazvuk jde někde ze předu, tak ještě zkusím tu přihrádku spolujezdce. Počkám až někoho povezu aby zkoušel přitlačit nějaký díly k sobě, dělat to za jízdy sám je o hubu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím všechny tady, auto mám 2 týdny, první příspěvek zrovna v téhle sekci... Mne hned druhý den začalo "cvrckovat" čalounění střechy, přímo nad uchem... Strašně něco, jakoby uvolněný kabel, nebo podobné... Už jsem domluven v servisu. No a co mne nemile prekvapilo, až pak jsem si to tady přečetl, je neodolnost "plexi"pred budikama... Jednou jsem to zlehka utrel švédskou utěrkou...tak jak jsem byl zvyklý. No , už se toho ani nedotknu...těch škrábanců když na to posviti... To by mne opravdu nenapadlo... Ale jinak vcelku ok..

Editováno: , autor: marek_proksa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se musí otírat zřejmě útěrkama na foto optiku, nebo jen ofouknout vzduchem.

 

Mě teď v teplém počasí ten B-sloupek nedrnčí, je klid. Až to přijde, vyměním všechny ty plasty na B-sloupku, komplet to vyjde něco přes litr.

 

Co mě štve je ovšem to příležitostné lupání z palubky vlivem změn teplot, jen když svítí slunce. Než se palubka ohřeje, tak mi tam sem tam lupne. Pak už je klid. Dělá to zřejmě ten tvrdej plast vložených palubních přístrojů, ten černej rámeček. Už mi slíbili v servisu, že ty budiky vyndají a nějakou páskou podlepí. Když je totiž teplo a já na ten rámeček šáhnu, zapraská....

 

Jo a málem bych zapomněl.....nechutně vrže přezka bezp. pásku o sedačku, to ale už nyní řešil u nového modelového ročníku nějak výrobce a celej ten úchyt je už posunutej dozadu, aby se sedáku nedotýkal....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já naopak bych na to teď vzal jedině mikrovlákno s dlouhým chlupem, který ty částečky prachy "absorbuje" a netahá je po povrchu. A taky bych na to už nehráb nasucho. Mám to taky doškrábaný a to jsem to vždycky jen tak jemně setřel klasickým mikrovláknem. Jediné co mě těší je, že to tak zatím měly poškrábané všechny o3 ve kterých jsem seděl  ^^

 

sry za ot

Editováno: , autor: nixberg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá to cenu řešit, já to zkoušel utřít snad vším a vše možnou taktikou a nepomohlo nic, škrabance se na tom plexi tvoří snad sami. Ono říci že na to už nesáhnu je lehké ale těžko se to dělá když to je zaprášené . Trošku pomůže ofouknout vzduchem nebo z centimetru aniž by se toho člověk dotknul sát vysavačem ale není to stoprocentní. Jak to tu zaznělo i já to viděl snad na všech octavkach rapidech dokonce také na audi a6 a7,tuareg. Prostě spolu se šplouchací nádrži je to největší sráč na autě. Naštěstí jsem oproti clintovi úplně hluchej a neslyším žádné vrzání, skřípění či jiné pazvuky

Editováno: , autor: machinho
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...