Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

Zdravím, také přidám trochu do mlýna ;)

 

1/ Všiml jsem si, že při určitých otáčkách něco zarezonuje jakoby od levého A sloupku, ale při zahřátí (motoru a interiéru) se mi zdá, že to zmizí.

Zkoušel jsem držák parkovacích karet, ještě to nemám ale vykoumané, zda je to on.

 

2/ Při zabouchnutí dveří, když jsem venku, něco vzadu pod autem zarezonovalo. Koukal jsem vzadu pod auto a u tlumiče vejfuku je takovej stříbrnej plech, kterej to dělá. Budu to muset nějak pořešit.

 

3/ Kastlík spolujezdce se blbě otvírá, na pravé straně má tendenci držet zavřený a tím se víko kříží....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé , mě momentálně utichly budíky a ozývá se něco ve středových výdeších vzduchu. Při poklepu shora na palubní desku tam něco chrastí. Clinte s tou rezonancí kdesi u tlumiče výfuku, nevím ale už od začátku mi tam taky neco rezonuje ale naopak při nastartovaným motoru. Nikde jsem to ještě neslyšel je to takový nenásilný zvuk prostě to jakoby mírně chrastí. Jak magor se někde plížim nenápadně k jiné nastartované oIII abych vyposlechl zda to děla taky ale nic. Lezl jsem po tom snažil se přijít na zdroj chrastění ale zatím bezúspěšně , zkusím kouknout ještě na ten plech u výfuku

K těm rezonancím v interiéru obecně - osobně jakmile mi začne neco chrastit většinou to časem přestane samo. Chrastilo mi tam už kde co ale pokaždé to po nějakým case utichlo a pro změnu se ozvalo neco jiného :-D , je potřeba tomu dát volnost ono se to usadí ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To víš, časy se mění :D  Přiznám se, že jsem vždy bojoval za benzín a bil jsem se jako pes, ale TSI mě zklamalo kvalitou a odešlo co odejít mohlo. Druhou šanci nedostalo. Nicméně s jízdními vlastnostmi jsem byl nadmíru spokojen. Tak jsem popřemýšlel, řekl jsem si, už tolik nezávodíš chlapče, jezdíš dálnice 90% a nějaká ta koruna se hodí. A koupil jsem diesla. (už jsem kdysi diesla měl)....no musím si zvyknout, ale zatím dobrý ;) Teď vychytávám mouchy a zvuky v kabině nemám rád.

 

Čeho jsem si hlavně všiml a to je slyšet nejvíce: na nerovnostech silnice klepe přezka pásu spolujezdce, když není zaplá. Je to přesně jak je na pásu uprostřed ten plastovej knoflík, aby přezka držela v horní pozici, tak o ten plast se ta přezka plastová mlátí. Musim tam něco nalepit, gumu, molitan, něco takového. U OII mi to nedělalo ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě všichni očekáváme scénku - Clint v Servisu:

 

Clint: Dobrý den, promiňte něco mě hrozně chrastí pod kapotou. Nevíte co s tím je ? :kol-50:

Servis: Ukažte, hmmm , to bude asi motor (myšleno TDI) kol119

Clint: Aha, tak snad si zvyknu....  :wacko:  

 

:kol-98:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čeho jsem si hlavně všiml a to je slyšet nejvíce: na nerovnostech silnice klepe přezka pásu spolujezdce, když není zaplá. Je to přesně jak je na pásu uprostřed ten plastovej knoflík, aby přezka držela v horní pozici, tak o ten plast se ta přezka plastová mlátí. Musim tam něco nalepit, gumu, molitan, něco takového. U OII mi to nedělalo ;)

Jo, přesně tohle mám asi u Rapida, jsem rád, že moje domněnka byla správná. Ale jak to řešit, aby to nevypadalo dodo....?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miklísek: asi jsem to vyřešil ;)    Použil jsem z Ikey ty gumové kulaté samolepící dorazy na dvířka od kuchyňské linky. Kupuje se to v aršíku, jsou průhledné a mají průměr cca 7-8mm, což je přesně průměr toho plastového černého cvočku na bezp. pásu, o který se opírá přezka pásu, když volně visí podél sloupku. Zjišťoval jsem, proč to dělá a zjistil jsem, že soudruzi šetřili a předchozí přezky byly více kovové (kov se dotýkal plastu), nyní je to plast na plast, takže to za jízdy cvaká. Nalepil jsem to tedy na ten plastovej kulatej knoflík na pásu, co drží pás, aby nesjížděl dolů, není to vidět a i tak to vypadá OK. Myslím, že to ted bude v pohodě ;) (když by to časem spadlo, je možné vyměnit, nebo podmáznout kapkou lepidla)

 

post-32269-0-94140100-1422008095_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já zase zjistil další cvakání do levého ucha na nerovnostech u mé O3. Po zkoumání a detailní poklepové analýze se ukázalo, že je to zadní vnitřní levá klička dveří, když za ní lehce vezmu, má tendenci se lepit a vydává mlaskavé zvuky. Podložil jsem to zatím hadrem a je po cvakání. Vypadá to, že se lepí uvnitř ten mechanismus (jako když to sedá do vazelíny), bude to chtít asi vyčistit. Opravdu ale stačí málo v tom interiéru, uplně lehounký zvuk a já jsem z toho hotovej :D Všechno je slyšet. Nejhorší je, když to cvaká přímo u ucha....

 

 

Jinak asi taky trošičku ten kastlík u spolujezdce, ta dvířka jsou nějaká zkřížená, při otvírání na pravé straně drhnou...:(  nechám to pořešit.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám auto 4 hodiny a prvotní radost je v prdeli, jsem úplně znechucenej. Něco mi drnčí jakoby od sloupku A u řidiče. Zkoumat budu až zítra, teď mi to vzalo veškerou radost...

Jo holt jsem měl tohle vlákno číst dříve než jsem koupil... Na dřívější OII vůbec, ale vůbec nic - najel jsem s ní 140 tis za 4 roky a bylo to super auto. Chtěl jsem si polepšit a vida - zase budu řešit, a jezdit do servisu, kde se na mne budou dívat jak na magora. Když jsem řešil pískání větru ve Fordu, tak se mi vysmáli, zda prý mám absolutní sluch, že oni nic neslyší - normálně mi to zapírali do očí.

Tak tohle mne čeká s novým autem - super... Jinak OIII Scout, 2.0 TDI/110 kW.

Jdu to zaspat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebuď nešťastnej, já měl O2 a za 4 roky také ticho. Tady na O3 taky furt něco posluchám, ono se to postupně vychytá ;)  Mnohdy jsou to jen velmi jemné a málo hlasité zvuky a protože O3 j epoměrně dobře odhlučněna, tak je slyšet opravdu vše co někde vrzne, nebo cvakne (viz. ta moje klika levých zadních dveří)  Mě něco lehce v určitých otáčkách rezonuje také z těch míst, jak popisuješ, ale jen za studena, jak se interiér lehce ohřeje, je to pryč. Tak to asi zatím řešit nebudu. Také mi častěji loupne vpředu v palubce (jako když člověk v létě pustí klimu, tak to taky nějakou dobu cvaká a loupe)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno lepe odhlucnena... Rozhodne ne od kol. Dale mam obcasne lupnuti ze sloupku rizeni, predni torpedo v rohu u ridice za vyssich rychlosti vibruje a hluci. Sem tam se ozve neco z B sloupku za ridicem a co me drasa nerv je kufr, kde mi neustale neco chrasti, jak kdyz mam nahazeny sroubky v plastovy misce. Mam slozenou dvojtou podlahu na dno, pac kdyz je dana jak ma byt, tak se pod roletu nic nevejde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám takovou věc do pranice. Máte někdo PAD střechu? Ja jí mám a musím říct, co mě nejvíce se*e je roletka, která nejde zacvaknout (ano, až tam soudruzi z NDR došli, že šetří i na plastovém mechanismu "zacvaknutí" - BTW to je taky to, co mě nejvíce vadí - ta jejich přiblblá politika) a samozřejmě vydává zvuky a pootvírá se. Ne, že bych byl detailista, ale pokud ji chci mít zavřenou, tak ji chci mit zavřenou a ne, aby se po 200km na půl žerdi otevřela.

 

Má někdo podobnou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak musím říct, že srovnávat odhlučnění O2 s O3 je trošičku off-topic. Ať měla O2 mouchy, jakože měla, tak z tohohle pohledu se jí O3 nevyrovná. Majitelé TDi rozdíl mají, alespoň decentní (starej traktor 1.9TDi a nová špeluňka 1.6TDi je opravdu rozdíl co se hlučnosti týče). Majitelé TSi, jako já, necítí velký rozdíl, spíše žádný (když srovnám 1.8TSI / 1.8TSI). Pasování jednotlivých dílů a atd. je u O2 prostě lepší. U své současné O3 mě pořád někde něco vrže a skřípe a já nevím co (něco v zimě, něco v létě). Objednal jsem do firmy novou O3 v 2.0TDi v Eleganci a čekal jsem, zda-li mám prostě jen špatný kus - nemám. Na jednu stranu sláva, na druhou bullshit.

 

Roletka u PAD střechy, kuft, sloupky a dveře, palubovka - mohl bych pokračovat, ale v součtu je toho až dost.

 

BTW jinak (jak už tu někdo psal o Fordu), když s něčím takovým přijedu do AS, tak mě vysmějou se slovy "co by jste jako chtěl... je to Octavie no...". No právě! Auto skoro za milion! Grr

Editováno: , autor: Paradox.f
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po koupi auta se mi po měsíci začali ozývat zvuky z palubky od spolujezdce - co hrbol na silnici, to lupnutí. Nechal jsem to rok, zda si to sedne, ale nesedlo. Celý rok jsem to koumal a zjistil jsem, že to vychází od palubky jak se dotýká dveří.

Dnes jsem dal kvůli tomuto problému vůz do servisu na reklamační opravu a při přebírání vozu mi sdělili, že by to mělo být opraveno -  ŠA prý o tomto problému ví a servisy mají za úkol pokud s tímto někdo přijde upravit dveře tak, aby byly více odtažené od palubky.  

Zatím mám za sebou jen 10km ze servisu, ale vypadá to, že je od pazvuků pokoj :)

Takže dávám ŠA malou pochvalu, za to, že si těchto zvuků všímají a nehází to na zákazníky, že si vymýšlí.  

Editováno: , autor: Luman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BTW jinak (jak už tu někdo psal o Fordu), když s něčím takovým přijedu do AS, tak mě vysmějou se slovy "co by jste jako chtěl... je to Octavie no...". No právě! Auto skoro za milion! Grr

 

Tak s tímto přístupem by mě tam vyděli naposledy.... upřímě takový přístup jsem ale nikdy ve ŠA servisech nezažil....

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si užil na O2 také dost :)

 

Nejdříve to bylo cvakání od zadní sedačky, zjistil jsem, že je to ten plastovej zmetek na sklápění zadní sedačky, to tlačítko. Když jsem ho nechal napůl zmáčknuté, byl pokoj. Tak mi to tlačítko vyměnili. Pomohlo to na chvíli a stejnej zvuk znovu.

Tak jsem jel opět do servisu a vyměnili mi celej sklápěcí mechanismus v sedačce. Chvíli klid a zase to samé. Znovu jsem jel do servisu a nakonec měnili celou sedačku :D

 

Druhá věc bylo cvakání v zadních dveřích, jakoby ze sloupku. Nakonec rozebrali kde co a zjistili, že je uvolněný svazek elektroinstalace ve sloupku z držáku. takže nasadili a byl pokoj.

 

Ale uplně nejvíc jsem si užíval v Superbu 1, tam to byla uplná tragédie. Vůle v sedáku, v každé levé zatáčce cvaknutí, pomohla by jen výměna konstrukce sedačky, ovšem po záruce za své. Dále středová konzole, ta praskala v každé levé zatáčce, jak jsem si opřel o středovou konzoli nohu. Po dlouhém laborování jsem musel vytrhnout vzteky ten kastlík, prodat jednodinové rádio a koupit dvoudinové, aby zapláclo díru po kastlíku. A byl pokoj. Potom palubní deska, rezonance, chyby uložení desky v držákách (nevhodný materiál držáku palubní desky), musela by celá palubka ven a to už jsem prostě nedal....Pak ještě nějaké drobné pazvuky a rezonance...ale nakonec jsem to prodal. Tak rozvrzané auto nepamatuji.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, Superb I 2.0TDi 103kW v L&K. Super byl popelník, kde se rozbil mechanismus otevírání (asi pérko nebo co). No tak novej (bohužel v dekoru umělého plastového dřeva) mě napsali, přesně: "popelník s pouzdrem zadní 1740,- s DPH též není skladem přední popelník 7600,- s DPH provedení dekor dřevo" Je to hold raritka, asi největší shit auto (z hlediska spolehlivosti) od Škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedničkovej SuperB byl VW Passat B5 s delším rozvorem,... takže co byste od Volkswagenu chtěli :kol-31:

 

Jinak mám podobné zkušenosti jako Clint u všech nových aut to bylo potřeba nejprve "vychatat" ...  chcet to trošku trpělivosti, zejména pokud trpíte kvalitním sluchem a slyšíte trávu růst, tak jako já....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...