Říjen 15, 201113 r Ahoj.Chtěl jsem radu jestli klidový odběr proudu na baterii 0,09A je v pohode? Jedna se o OII 1.9TDI.Zda se mi ti moc.Mám tam neorig.autorádio a BT Parrot. Diky za odpověd.
Říjen 15, 201113 r strop je tak někde okolo 50 mAmp , běžně to bývá kolem 15-20 mAmp.Takže 90 je už špatný. Zkus odpojit to rádio a pak i toho parrota. Musíš ale nechat auto "usnout" Zamkni a pak připoj ampérmetr a po půlhodině budeš mít 100% hodnotu odběru.
Říjen 17, 201113 r O.k tak to asi mam.Odpojil jsem autoradio a parrota a po hodine mam 0,02A takze asi v pohode.Diky
Únor 1, 201213 r Vrátim sa späť k tejto téme. Pokračovanie toho bolo, že mi autoelektrikar v zozname pouzitych jednotiek /19-Gateway/ dal preč jednotku 59-odtah vozidla. A teraz mám 60mA. Len sa mi zdá,že ked mi auto stojí 3 dni, tak horšie štartuje. Ako keby bola slabá baterka. Dokonca som teraz ani nenaštartoval po vikende, ako sú mrazy. Tak som skusil skusal nejake zmeny a meral. Nejaka vyrazna zmena nenastala, dokonca, ked som dal naspat jednotku 59-odtah vozidla, tak po 25 min klesol prud na stabilnych 60mA. Ale ked som sa zamkol vnutri, tak mi stale nieco tuka. Je to niekde za radiom. Alebo vpravo od solujazdca. A prud je dost dlho vysoky, skace od 1,5A na 0,8A. Ako viem, že mam jednotku proti odtahu ? Pri dverách mám dve tlačítka, ked ju stalčím, tak je žltá. Ale nenajde mi ju ked ju dam cez vyber jednotiek. Skusal som transportny mod, ked ho aktivujem, tak v merani mam vsetko passive a klid. Ked ho deaktivujem, tak Wake up line stale meni hodnotu z aktiv na pasiv. A tieto jednotky mi stale menia hodnotu z 0 na 1. /v prilohe/
Říjen 17, 201212 r Na FABII I rv. 2001 bych si chtěl dodělat automatické vypínání světla v kufru a dveřích jako to mají novější vozy např. po 20 minutách. Nechal jsem si tepovat sedačky a když jsem si po dvou dnech pro vozidlo přišel do servisu tak jsem již nenastartoval (nechali otevřené dveře a kufr aby to větralo). Neřešil jste to již někdo abych nevymýšlel to co je již vymyšlené? Sice je tato sekce pro Octavii ale to téma tu bylo již načato...
Září 19, 201311 r Zdravím všechny Můj problém se týká vybíjení baterie u zaparkovaného auta. Aku jsem nechal kontrolovat záťežovým testem. Byla prý na 60% špatná. Následná reklamace a výměna baterie a vše je při starém. Dobiju doma a jezdim tak 2 týdny, než zjistím že KO. Auto jsem koupil před pul rokem a už tu baterii jsem vyhodil hned druhy den. To znamená, že už třetí baterie zničena postupným vybíjením baterie. Chtěl jsem zjistit jestli neměl někdo obdobný problém, nežto dam na servis do Škodovky. Auto Octavia 2 combi 2.0 TDI PD 2007 sound systém Audience a dešťový senzor. Díky za rady
Září 19, 201311 r Bez mereni se tezko odpovida (je treba zmerit klidovy odber). napr. radio Swing ve spatne kombinaci s GateWay dokaze baterii vybit docela spolehlive. Upraveno Září 19, 201311 r od MartinM_2013
Září 19, 201311 r A změřil si kolik ti auto dobíjí? Ctuju: jezdim tak 2 týdny, než zjistím že KO to spíš vypadá, že ti to málo dobíjí a světla, rádio, větrák ti ji pomalu cucaj.
Září 25, 201311 r jak píše Luďa a MartinM_2013, měřit napětí na baterii při chodu motoru, napětí v rozmezí 13,8 až skoro 15V podle typu auta; pokud bude vše v pořádku, pak měřit proud v klidovém stavu, ale až za 1/2 hodiny, kdy veškerá elektronika přejde do režimu "spánku" a to tak, že připojíš multimetr paralelně k baterii a kabelu (šroub svorky povolen) a za tu půlhodinu opatrně sundáš svorku z aku; multimetr tímto zůstane zapojen do série s baterkou; tento proud se pohybuje kolem 20-30mA
Září 27, 201311 r Dvakrát jsem měl měření dobíjení za chodu motoru multimetrem. Alternátor v pohodě dobíjí. Zkoušeno i v pořádaném zatížení. Světla, rádio, klimatizace, vyhřívání Vše na max. I pod plynem Verdikt je, že altík stíhá. Auto se vybíjí určitě když stojí. Nabil jsem baterku na max a po týdnů odstaveného auta opět kaput. Je nějaká možnost jak to otestovat na diagnostice? Pokud se neuspává jednotka, pomohlo by přehrát software? V týdnů to asi zavezu do autorizovaného servisu. Jsem z Prostějova. Upraveno Září 27, 201311 r od czjirka
Září 27, 201311 r me by jen zajimalo jak jsi to meril multimetrem ? Co ja vim, tak obycejny ventilator bere na max otacky cca 10 amper ... obyc multimetr zvladne na kratkou chvili cca tech 10 amper ... ale mozna mas nejaky lepsi ... kontaktuj Vasu, to bude asi nejrozumnejsi ...
Září 27, 201311 r Auto se vybíjí určitě když stojí. Něco ti zřejmě bere šťávu, příště rovnou piš všechny podrobnosti, můžeš si změřit stav odběru v klidu, Vaša je jistota
Září 27, 201311 r swing + spatna gateway jednotka baterku vybije za 3 dny Upraveno Září 27, 201311 r od Hunterkyjov
Září 27, 201311 r S jistotou jsem to, že mi ji vybíjí u stojícího auta, zjistil dnes, když jsem startoval. Zaráží mě i to, že centrální zamykání i přes DO funguje. Čekal bych, že s vybitým aku nebude reagovat. Při zapnutí okruhu jen cvakají relátka a zhasne maxidot. Točit startérem jsem ani nezkoušel. To jaký multimetr to byl netuším. Byl jsem s tím u jednoho známého správkaře. Chtěl abych nastartoval a pustil co nejvíc spotřebičů. Povídal ze dobíjení je OK. Sám elektrice moc nerozumim. Zatím mám domluvený servis cca za týden v servisu v Mohelnici. Tak pokud ani tam nepomůžou, zkusim kontaktovat Vašu.
Září 28, 201311 r Když už ti měřil dobíjení tak měl taky změřit odběr v klidu Postupným vyndáváním pojistek se pak dá zjistit pachatel.
Září 28, 201311 r Tak tak. je tady na o téma. Tuším Odběr klidového proudu. nebo tak nějak. Je tam kolik si auto může sosat a jak zjistit lumpa co sosá víc. Máš origo dálkáč a centrál?? A Alarm?? Do dělávaný věci sou většinou pachatelé.
Říjen 11, 201311 r Zřejmě vyřešeno. Postupným vytahováním byl zjištěn odběr na telefonu. Pojistka je venku, tak uvidíme.
Březen 22, 201411 r Dobrý den, mám ten samý problém a bohužel jsem zatím nenašel dlouhodobé řešení. Už tady na to někdo přišel? Zatím jsem vytáhl pojistku vnitřního osvětlení a nyní se baterka nevybíjí. Jinak při zapojené pojistky 15 jsem měl odběr luxusních 1,3 A (což se baterce nelíbilo) A po vypojení a počkání do režimu spánku bylo cca 60mA což není špatné. Děkuji za návrhy řešení Tak vyřešeno Upraveno Březen 31, 201411 r od whoosah
Říjen 19, 201410 r no nic nedočetl jsem se tu nic tak otazka je. cca pred 3 tydny koupena o2 r.v.06 tyden ok po tydnu prijedu dom za hodku chci odjet nic baterie 74 Ah ko nutne jsem musel odjet koupe novy 84Ah dnes jsem foukal kola pres baterku a ejhle oko cerne na palubce nic nesviti na vagu nic je to ambiente takze vybava tezko radio origos + chengr origo nevíte co by to mohlo bejt?
Listopad 24, 201410 r Zdravim, potreboval bych doporucit dobreho elektrikare z Prahy a okoli. V autorizovanem servise zjisti velky klidovy odber, ale nejsou schopni zjistit pricinu. Baterka je puvodni, ale prosla zatezovyma testama a vse OK. Zajimave je, ze kdyz prijdu k vozidlu, startuji a motor je temer nastartovany pustim klic a nic. Pote tocim asi cca. 10vterin a nastartuji, nasledne se zvysi otacky na 1100/min. Stalo se mi, ze i po 1200km dlouhe ceste a po dvou dnech stani nenastartuji. Nebo s obtizema, popr. Musim prijit za 10minut a nastartuji po cca 10 vterinach. Diky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.