kajosekXXX Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 čau lidi,potřeboval bych poradit,před nedávnem jsem dělal komplet go skeletu favorita a další věci k tomu a plus nový rozvod brz. trubek a hl. br. válce,ale nastal problém na stk,tam mi řekli,že přední brzdy mají malou brzdnou účinnost,nsetkal se s tím už někdo,děkuji za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Buď je máš zavzdušněný, nebo máš ještě nezaběhnutý desky - pokud je máš správně odvzdušněný, je "lékem" přímo na zkušebních válcích ty kola několikrát za sebou roztočit a prudce zabrzdit, aby se desky maličko přibrousily a tak celou plochou "sedly" na kotouč. Solidní technik na STK by to po vysvětlení, žeš brzdy kompletně "udělal" těsně před STK zařídil bez dalšího okecávání - prostě ty desky je potřeba "zaběhnout", aby se správně přizpůsobily kotoučům. Není to žádnej podvod, jen by prostě několikrát po sobě zkusil brzdit tak dlouho, dokud by se brzdnej účinek postupným zabíháním desek nezvýšil až na požadovanou úroveň. Pokud mu šlo jen o to tě utopit, měl krááásnou příležitost. Přitom je to právě v případě fungl novejch brzd úplně běžná "závada", která se sama odstraní během prvních několika prudších zabrždění - není vůbec třeba kvůli ní nechávat auto NEPROJÍT... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 to samé jsem měl na stk jednou s Š105, jel jsem tam s čerstvě udělanýma zadníma brzdama a technik u válců se mě ptal jestli jsem nedělal bzdy, já že jo a víc to neřešil auto prošlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 Posilovač posiluje? Při vypnutém motoru, když několikrát šlápneš na brzdu, tak po cca 5 sešlápnutí jde pedál víc ztuha? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajosekXXX Vloženo 29. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Září 2013 když probíhala kompletní generálka tak br. desky byly víc než dobré,takže jsem nechával staré,jen jsem pro klid duše nechal srovnat př. kotouče a co se týče zadních brzd,ty jsem dělal komplet celé a vše nové a to brzdilo více než dobře i ruční brzda,to auto prodělalo stk na 3x a pořád to bylo to samé a pokaždé co auto přijelo z stk,tak jsem odvzdušňoval celé auto a bez vzduchu a co se týče posilovače,ten funguje,po vypnutí motoru po několika šlápnutích pedál ztuhne..takže už nevím kde co mám hledat dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 V tom případě je to divný. Když je to zavzdušněný, tak je pedál pružný a má dlouhý krok. Jak je to u tebe? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajosekXXX Vloženo 30. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2013 ono pedál jde tak sešlápnout max do půlky a je tvrdý a co měl otec firemního favorita,tam to brzdilo hned od vrchu ten pedál.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 (editace) Do půlky by mělo být OK. Když to je hodně zavzdušněný, tak jde až kousek nad podlahu. Když sešlápneš pedál do půlky, až na tvrdo a někdo povolí odvzdušňovák, tak se pedál ještě propadne? Já myslím, že to zavzdušněný není. Není důvod proč by to nešlo odvzdušnit normálně na poprvé. Nakonec, stačí jen povolit odvzdušňovák a kapalina proteče sama (šlapat se nemusí), jen to teče pomalu. A když málo brzdí přední a mělo by to být zavzdušněním, tak by musely být zavzdušněné oba okruhy (společně na jednom okruhu brzdí jedno přední a křížem zadní kolo) Ještě mně napadlo, na brzdovém válci jdou dvě trubky přímo do válce (přední brzdy) a dvě přes omezovací ventily (zadní brzdy). Neprohodil si to náhodou?? Editováno: 30. Září 2013, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajosekXXX Vloženo 30. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2013 to snad ani prohodit mezi sebou nejde,to by mi šel zadek do smyku při brždění,kdyby jsem to dal naopak,jistě ,že se pedál propadne,když se povolí odvzdušňovák.... a nebo už poslední možnost,že ty předky jsou nějaké čínské šmejdy a dělá to takovou paseku,když zadky jsou bez problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 Já bych se přece jen podíval kam která ta trubka vede. Zadek do smyku jít hned nemusí. 1) Až tak moc ty zadni bubny nebrzdí. A hlavně 2) Pokud to nebrzdí dostatečně vpředu, tak se auto "nedpředkloní" (neklekne na přední) a zadní se tím pádem neodlehčí a proto se zadní kola nepřebrzdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajosekXXX Vloženo 1. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 no klidně se pro jistotu můžu ještě podívat,jak je to doopravdy...ono se to předkloní,ale málo,nemá to ten správný brzdný účinek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.