Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

čau lidi,potřeboval bych poradit,před nedávnem jsem dělal komplet go skeletu favorita a další věci k tomu a plus nový rozvod brz. trubek a hl. br. válce,ale nastal problém na stk,tam mi řekli,že přední brzdy mají malou brzdnou účinnost,nsetkal se s tím už někdo,děkuji za info

Vloženo

Buď je máš zavzdušněný, nebo máš ještě nezaběhnutý desky - pokud je máš správně odvzdušněný, je "lékem" přímo na zkušebních válcích ty kola několikrát za sebou roztočit a prudce zabrzdit, aby se desky maličko přibrousily a tak celou plochou "sedly" na kotouč. Solidní technik na STK by to po vysvětlení, žeš brzdy kompletně "udělal" těsně před STK zařídil bez dalšího okecávání - prostě ty desky je potřeba "zaběhnout", aby se správně přizpůsobily kotoučům. Není to žádnej podvod, jen by prostě několikrát po sobě zkusil brzdit tak dlouho, dokud by se brzdnej účinek postupným zabíháním desek nezvýšil až na požadovanou úroveň. Pokud mu šlo jen o to tě utopit, měl krááásnou příležitost. Přitom je to právě v případě fungl novejch brzd úplně běžná "závada", která se sama odstraní během prvních několika prudších zabrždění - není vůbec třeba kvůli ní nechávat auto NEPROJÍT...

Vloženo

to samé jsem měl na stk jednou s Š105, jel jsem tam s čerstvě udělanýma zadníma brzdama a technik u válců se mě ptal jestli jsem nedělal bzdy, já že jo a víc to neřešil auto prošlo.

Vloženo

když probíhala kompletní generálka tak br. desky byly víc než dobré,takže jsem nechával staré,jen jsem pro klid duše nechal srovnat př. kotouče a co se týče zadních brzd,ty jsem dělal komplet celé a vše nové a to brzdilo více než dobře i ruční brzda,to auto prodělalo stk na 3x a pořád to bylo to samé a pokaždé co auto přijelo z stk,tak jsem odvzdušňoval celé auto a bez vzduchu a co se týče posilovače,ten funguje,po vypnutí motoru po několika šlápnutích pedál ztuhne..takže už nevím kde co mám hledat dál

Vloženo (editace)

Do půlky by mělo být OK. Když to je hodně zavzdušněný, tak jde až kousek nad podlahu. Když sešlápneš pedál do půlky, až na tvrdo a někdo povolí odvzdušňovák, tak se pedál ještě propadne? 

Já myslím, že to zavzdušněný není. Není důvod proč by to nešlo odvzdušnit normálně na poprvé. Nakonec, stačí jen povolit odvzdušňovák a kapalina proteče sama (šlapat se nemusí), jen to teče pomalu. 

A když málo brzdí přední a mělo by to být zavzdušněním, tak by musely být zavzdušněné oba okruhy (společně na jednom okruhu brzdí jedno přední a křížem zadní kolo)

 

Ještě mně napadlo, na brzdovém válci jdou dvě trubky přímo do válce (přední brzdy) a dvě přes omezovací ventily (zadní brzdy). Neprohodil si to náhodou??

Editováno: , autor: McMatej
Vloženo

to snad ani prohodit mezi sebou nejde,to by mi šel zadek do smyku při brždění,kdyby jsem to dal naopak,jistě ,že se pedál propadne,když se povolí odvzdušňovák.... a nebo už poslední možnost,že ty předky jsou nějaké čínské šmejdy a dělá to takovou paseku,když zadky jsou bez problému

Vloženo

Já bych se přece jen podíval kam která ta trubka vede. Zadek do smyku jít hned nemusí. 1) Až tak moc ty zadni bubny nebrzdí. A hlavně 2) Pokud to nebrzdí dostatečně vpředu, tak se auto "nedpředkloní" (neklekne na přední) a zadní se tím pádem neodlehčí a proto se zadní kola nepřebrzdí.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...