Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kdyz budes podrazovat z meziplynem i u synchronizovane prevodovky, obzvlaste pri sportovnejsi jizde ve vysich otackach, tak neztratis rychlost, setris prave ty synchrony, a prerazeni pokud to nekdo opravdu umi muze byt i jemnejsi a rychlejsi, tim ze ty synchrony meziplynem roztocis a srovnaji se otacky jednotlivych kol a synchrony nemaji takovou praci v dorovnani rozdilu hnaci a hnane hridele. Ted jsem to vysvetlil a zpet k tematu.

Vloženo

Já i supermarine víme jak se řadí u nesynchronizované převodovky. Popsal jsi to dobře, ale kdo si to přečte stejně nebude vědět jak to udělat v reálu...... 

Vloženo

Tak zajtra nás čaká výmena zadného skla, ŠA uznala reklamáciu - na jednej strane dobre, ale zas mám hrúzu že lepidlo bude všade...a neviem si predstaviť to vyrezávanie, káble od výhrevu vedú kam  :unsure:

Vloženo

Ty máš teda smůlu na ty skla, nejdříve přední a teď zadní. Zítra držím palce, ať to proběhne OK. U mě před měsícem výměna předního skla z důvodu rozbití od kamínku.

Vloženo

hele, ják vám fachá převodovka ? já u té své mám pocit, že se mi tak při každém druhém jedničky zadrhne. Všechny rychlosti dá se říct OK, jenom jednička a zpátečka chodí né 2x čistě...

Vloženo

Já dnes počítal čtyřku řazenou z trojky (řekl bych, že poprvé), už od začátku, co auto mám, občas (cca 1x za měsíc) počítám z dvojky na trojku - což je fakt zajímavý, většinou se zuby počítají, když člověk řadí dolů. Je pravda, že nevyužívám úplně celý krok pedálu spojky až na podlahu, cca jen do 2/3 kroku, ale to je snad normální, když spojka zabírá skoro nahoře. Dodatečné prošlápnutí spojky až k dorazu nepomůže, spojka se musí zmáčnout znovu. 

Vloženo

to já zuby nepočítám, ale jde tam narvat s odporem... Zpátečku celkem chápu, člověk tlačí ve více osách, ale jednička mě celkem štve, nemůžu jí úplně vyklonit do strany, něco mezi...

Vloženo

Tak u té trojky zuby také nepočítám, jen má takový zvýšený odpor a někdy i u 4ky. Dělalo už od začátku, nyní mi přijde je to lepší nebo jsem si zvykl. Ono to bude souviset asi i s tím řazením přes loketku (používám ji vždy) 

Vloženo

Mám dotaz, po dvou letech jsem si všiml, že když típnu motor po příjezdu někam, tak při otevřené kapotě (jinak to slyšet není a ani uvnitř vozu) tak hned po típnutí něco v levé (ve směru jízdy pravé) části motoru zabzučí, zacvaká jako by se něco přenastavovalo, ví někdo co to je? Včera jsem si toho všiml, když jsem zkoumal co mi namístě při volnoběhu nepravidelně píská nebo cinká nebo jak bych to popsal z levé (ve směru jízdy pravé) strany od řemene, divné že jen při zahřátém autě, při vychladlém už to nedělalo (slyšet uvnitř auta to nebylo, venku při zavřené kapotě ano). Druhý den, tedy dnes ráno po příjezdu do práce to bylo téměř neslyšitelné ale stejně to dělalo. Tyčka reg. turba to nebyla. Pawouk hlavní engine konstruktér, kde jsi?

Vloženo

Tak výmena zadného skla úspešne dokonána, pacient prežil, jazvy nevidno  kol102 pochvala mechanikovi i za nalepení nápisov a znaku...

Len pre zaujímavosť, predĺžené zadné sklo u SB ako samostatný diel stojí 6.600Kč. V mojom prípade uznaná reklamácia, takže nič. Díky ŠA.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

To : Mike0007 , neber to že rypu ale ohledně te převodovky a jejiho poškození jsou jen 3 možnsoti jak se to stalo

 

1: vyrobní závada (ale ta by se více měně projevila hned )

2: nebyl v převodovce olej

3: někdo řadil bez spojky

 

jiné možnosti mně nenapadají aby zmodraly sinchrony a hřídel , jak si psal dříve

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak s téměř roční odmlkou zpět s další vadou. Tentokrát servořízení/posilovač.

 

To si tak v pátek nastartuji a volantem nejde otočit (jak je to přeposilované, tak jsem si připadal jak ve Favoritu) a rozsvítí se kontrolka volantu s vykřičníkem na otáčkoměru. Tak chytře vypnu motor a nahodím znovu a ejhle, nic se neděje. Odjedu kam potřebuji, vrátím se zpět domu a za cca tři dny mi vyskočí hláška "Servis", tak volám do servisu, předám jim auto a posílá se diagnostika do Škoda auto. Výstupem je podle dnešního reportu vadná přístrojovka :-D. Prý všechno souvisí se vším, ale za to že mi nenaběhl posilovač může prej přístrojovka. V době, kdy to ukazovalo kontrolku servis najednou posilovač nebyl až tak přeposilovaný. Myslel jsem si, že je to subjektivní, ale dřív jsem fakt malíčkem otáčel na místě volantem, teď ani nápad a i do stran to šlo hůře.

 

Tak už jen čekám až mi to vrátí a uvidí se :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...