Přejít na obsah

Vady a neduhy


Ajfl

Doporučené příspěvky

Z principu činnosti mechanického relé bych souhlasil, jenže jak říkám, půl cesty se stěrači nic a najednou ťuk-ťuk-ťuk, začalo to z ničeho nic a Fabča mi to nedělá vůbec. Takže anomálie asi bylo naopak to, že to ze začátku nedělalo, než že to teď dělá : )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem přišel v sobotu taky na jeden neduh, ale možná už to tu někde padlo. zadní opěrky hlavy jdou sundat jen pomocí šroubováku :-) sice je to vlastnost a v návodu to je uvedeno, ale je to pěkná blbost. jsem instaloval dětskou sedačku a dost jsem u toho nadával, protože jsem s tím nepočítal 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To fakt počujete relé cyklovača? A rádio máte zapnuté? Treba pridať na hlasitosti a problém je vyriešený. :kol-48: Jazdili som na služobnej FI, teraz mám FII a súkromného Rapida a zatiaľ ticho. Ono keď si tu na fóre prečítame, že niekomu niečo klepe, tak samozrejme všetci počúvame či to nerobí aj nám. Je to chytľavé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jasné cvaknutí před a po cyklu. A jelikož 20 km jedu, stírám a nic a najednou cvakání z palubky, tak jsem se divil, co se to děje. Přišlo to náhle.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje 2006 taky OK. Já bych to neřešil, kdyby to cvakání tam bylo od původna, ale opravdu se to z ničeho nic projevilo během souvislého stírání na cestě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další neduh rapida:

Já jsem si při sundávání zástěrek všiml, že po odšroubování spodních šroubku plastových podběhů a odklopení podběhu je tam takový ten molitan co je i na blatnících pod kapotou. Auto po umytí stálo týden v suché garáži a molitan byl stále mokrý. Ten molitan je vidět, i když se podíváte zespod. Jsem zvědav kdy to tam začne hnít, jak to je tak dlouho po umytí mokré :(

Editováno: , autor: Woody
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě ty stěrače cvakají také a cvakaly už od novoty. Když má člověk vše vyplé a stojí na místě je to slyšet nejvíc, za jízdy už si toho ani nevšimnu. Mám pocit že mi tam cvakne po nastartování a mám zaplý climatronic, topení (auto- bez AC) tak topení hned po nastartování neběží, chvíli čeká asi kvůli baterce, pak tam cvakne (v tom samém místě jako jako stěračů) a přidávají se otáčky na větráku u topení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa týka cvakania relátok ,tak chcem len podotknúť,že ich sem tam v práci používam a rozdeľujem ich na signálové relé a výkonové relé.Signálové sú omnoho tichšie ,ale sú len do cca 100mA prúdu.Výkonové relé sa používajú na väčšie prúdy a sú omnoho hlučnejšie.Myslím si,že motor stierača ma určite väčšiu spotrebu prúdu ako 100mA,tak je tam použité výkonové relé,takže určité cvaknutie je na mieste.Toť môj názor.(dúfam že dobrý). Samozrejme mne na Rapide to cvaká tiež. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak má niekto el.schému zapojenia cyklovača v Rapide,tak hu sem vhodte,potom budeme omnoho múdrejší.Ja som písal moje skúsenosti s relé pre všeobecné použitie.(schému som nevidel,nakoniec tam ani nemusí byť výkonové relé,ale môže to byť robené cez tyristor alebo niečo podobné)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj přátelé,

 

tak již po 5tis. mohu odhalit nějaké funkční chyby, které mi vadí a nejsou pro mě kosmetického charakteru. Budu rád, když přidáte své, ať se potenciál kupec zamyslí, jestli mu vadí nebo ať odhalím případné další a jejich řešení.

 

1. Výška dveří vozu je na 15" už tak nízká, podařilo se mi dveřmi dotknout obrubníku v centru města

2. Pokud prší a člověk si otevře okénko třeba na předání věcí, tak fakt, kdy mu do auta lehce prší, není problém, protože ze střechy kapou kapky přímo na opěrku nebo rovnou mezi sedačku a opěrku - musím říct, že mi to přijde dost stupidně vymyšlené

3. Pokud otevřu kufr po dešti, tak bokem mi všechna voda okamžitě nakape do kufru, taky moc nechápu, kde se stala chyba, ale vadí mi, když mi teče do auta nebo kape na záda, když něco vyndavám

4. Tolik diskutovaná uzávěrka nádrže mě donutila k tankování vždy jen plné, takže až na to, nezapomenout jí zamknout, to není takový problém, jak by se mohlo zdát.

K bodu 2. Lze eliminovat instalací "retro" ofuků jako jsem to provedl já ale zdejší toto řešení plně neakceptují. Možná retro ale praktické.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také bych rád přidal jeden poznatek do vlákna neduhů. Vlastně se nejedná přímo o neduh ale úsporné řešení pevné zadní lavice, prý z důvodů výrobních nákladů. 

Dovedl bych si ale představit konstrukční řešení zadní lavice výklopné na pantech místo pevného zacvaknutí rámu do plastových vložek, kdy by následně i opěráky dělené i nedělené šly následně sklopit do větší roviny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jde to lehce odcvaknout a vyndat? (samozřejmě že vím že opěráky jdou sklopit). Spíš by se totiž asi hodilo sundat opěráky než sedáky :) protože opěráky nejdou sklopit do roviny že...

 

Taky mně tu někde znepokojila informace že nejdou sundat ty opěrky hlavy vzadu :D

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadní sedák jde odcvaknout, je nedělený vcelku pro všechny výbavy a můžeš ho celý vyndat. Bohužel není rozdělen s možností odklopení. Opěráky sklopit jdou.

Mě nešlo o to, že není sedák rozdělený ale že není koncipován jako sklopný. Prostě je ukotven napevno zacvaknutím v pouzdrech.

Editováno: , autor: jazzleba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...