basso Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 3roky/30000km, 178cm/pásy úplně dole a na pásech vůbec nic. Kluci, jestli ono to nebude rukama. (NIC VE ZLÝM) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 Však to píšu v příspěvku. Záleží na výšce člověka a poloze sedačky. Čím sedačka dál, tím pro průchod pásu otvorem lépe. A co teprve moje žena, která měří 158cm. Ta má sedačku ještě blíž než já, takže pás jde ještě víc k přední hraně šoupátka, než u mě (168cm). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 Ti nemaj co rikat kde mas nebo nemas sedet a jak to vytahovat. Setrili, tak ted budou menit zadarmo. Muzou bejt radi ze nejsou v USA. Tam uz by meli na krku zalobu :-) Hlavne to proste nasere, co si budem povidat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 Souhlas, hold kvalita jde stale dolu a je treba si to priznat. Auto je vec, kterou ma clovek standartne pouzivat a ne se hlidat pri kazdem uziti jestli tuhle z necim moc nesoupe, moc nesaha na radicku a vubec jestli by to auto nemel mit jen v garazi a chodit se na nej jen koukat. Skoda a celej koncern je proste klump. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 ty si myslíš, že to mají ostatní značky jinak ? podívej se na takový S-Maxem, auto celkem drahý a jak máš po pár letech popraskaný ty ozdobný dekory na madlech dveří, Renault zase ošmataný volanty a řadičky, každý má něco... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 Ano, kazdy ma neco. Skoda a koncern toho ovsem maji az az od mene zavaznych veci az po ty nejzavaznejsi a vzhledem k tomu co za to chteji. Je to smutne, ale je to tak a to jsem byl zaryty Skodovak nez jsem si poridil novodobou Skodu a poznal tak jak se dnes kvalitne Skody vyrabi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 2. Červen 2016 Sdílet Vloženo 2. Červen 2016 (editace) to maj ty ostatní značky také - až až od méně závažných po závažnější. Koncern VW není žádní vyjímka.. Souhlasím možná s tím, že za to chtějí více, ale upřímně, sedni si do Golfa, do Octavie a pak do Megana a i30. Koncernová jsou zpracováním, materiálama, ergonomí, detailama někde jinde... Editováno: 2. Červen 2016, autor: Rypicong 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 3. Červen 2016 Sdílet Vloženo 3. Červen 2016 Ja mam Rapidecku 2 roky 33t prevazne stym jazdi zena sedi uplne hore a viac vpredu ja zas dole a viac v zadu a na plastoch nic nebadat :-) Suhlasim stym ze kvalita koncernu si po horšia.ale nemyslim si ze je to az take zle ako to tu Petrrr opisuje :-) Ja som napriklad este ani tesnenie okolo dveri nemazal a nic nevrže :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 Vsechno ma svuj cas [emoji3] jsem tady temer od zacatku co se Rapid prodava a patril jsem mezi prvni majitele. Takove nazory ze kdyz ja ne tak nic jsem zazil hodne a za nejaky cas ti sami majitele tady breceli. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 Dobrý den pane Brojere.Objevil jsem jednu konstrukční resp. materiálovou vadu RAPIDa. Šoupátko vedení bezpečnostního pásu je prodřené od hrany pásu. Aktuálně mám najeto 38.000km. Na vině je nejspíše měkký plast šoupátka, který namáhání nevydrží. Je to sice optická závada, ale po tak krátkém proběhu km docela nemilé překvapení. Navíc v mém případě se začíná již nařezávat i vlastní kryt B sloupku. Je již k dipozici inovovaný díl, který by tímto neduhem netrpěl? Dle zkušeností ostatních uživatelů není tento jev u Rapida a Octavie 3.generace až zas tak neobvyklý.V rámci nejbližší prohlídky se chystám tuto záležitost reklamovat. MB Vážený pane MB,děkujeme Vám za informaci. V této věci jsme se obrátili na pana Senohrábka, vedoucího opravny AUTOCENTRUM BOURA spol. s r.o.,Činěves 143, Činěves p. Dymokury a doporučili vstřícné řešení opravy. Ne však jako uznání vady, ale pro Vaši spokojenost.Kontaktujte jej prosím a dohodněte si termín k přistavení vozu.S pozdravem,Mgr. BB | PAT/2 – Péče o zákazníka ŠKODA AUTO a.s. | V.Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic Jedu tam zítra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 takže nic, vymění díl který je stejný a jede se dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 Jo a az na tom dilu uvidi anitirezonacni upravy semisovou paskou tak si to Miklis jeste zacvaka. [emoji1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 Kryt B sloupku má od 04/16 nová čísla: 5JA 867 243 B a 5JA 867 244 B. Možná už tedy došlo k nějaké technické nebo materiálové změně. Budu trvat na montáži toho nového provedení. OIII má dokonce nově jako ND pouze to šoupátko. Takže o tomto problému ŠA možná ví a řeší to, ale jen pro výrobu a pro prudiče, jako jsem já. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 Jo a az na tom dilu uvidi anitirezonacni upravy semisovou paskou tak si to Miklis jeste zacvaka. [emoji1] právě jsem chtěl napsat to samé, ať to Miklísek odstraní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 Tak si nakopirujte Mikiskovu formulaci a poslete hromadne. To pak budou vejrat. Ja se pudu prat tento tyden o5 s mymi opakujicimi se problemy a nove piskajici vodni pumpou. Kdyz uz mi i 70ti leta sousedka rika, hele ty v tom mas snad vysavac, takto me rozsekala :-). Asi jo vemu do saloonu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Miklisku, neměl by jsi číslo toho šoupátka na OIII? Díky. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Díly pro OIII: 5E0868311 Šoupátko pro výškové nastavení vlevo. 5E0868312 Šoupátko pro výškové nastavení vpravo. Barvy WC4 stone béžová, Y20 perleťově šedá, 9B9 satén černá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Mockrát díky! Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Zajímavá informace ohledně toho šoupátka nic takového jsem nikdy neviděl, ani u auta co má najeto 160 000 km. Jak dlouhé trasy jezdíš? Jestli jezdíš krátké trasy a máš najeto 38 000 km, tak se nedivím, že je to tak obroušené, když to má za sebou víc nastavování pásu než jiný auta po 100 000 km. Každopádně fajn, že to vymění a neremcaj Jinak buďte rádi za to, co máte jak tu zmiňoval kolega, zkuste si Citroena, Renaulta nebo Hjundaj to byste teprve koukali .. a drahé Vám to přijde, protože je spousta značek, které jdou s cenou dolů .. zaprvé kvůli kvalitě kterou mají a za druhé, aby byli vůbec konkurence schopní a někdo to kupoval se podívejte, kolik stála O1 před 10ti lety a jakou měla výbavu .. a kolik stojí dneska Rapid/Octavie a jakou má výbavou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Renaulta mam, dokonce Thalii. Auto od novoty za 209tis ( tedy o 130tis mene) . Ted mela 5 let. Nikde nic nevrze, pasy clovek neresu, silentbloky prevodovky clovek neresi a vubec za celou dobu 1 reklamace (vnitr. zpet. zrcatko) a praskla zadni pruzina v luzku ulozeni. Seznam u Rapida za 3 roky je tak dlouhej ze to ani jmenovat nebudu. Jen treba posledni zavada motorek zadniho sterace za 2500 odesel pred pul rokem. Tak ze tak. Ja bych v dnesni dobe se neodvazoval tvrdit ze nektera automobilka je spolehlivejsi nez jina a uz vubec bych to netvrdil o koncernu nebo Skode. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Tak vzhledem k tomu, jakou pravěkou techniku používá zrovna Thalia .. to je jako kdyby jsi řekl, že 1,4 MPI je bezporuchový motor .. bodeť by ne, když se vyrábí 30 let a máš hold smůlu na první kusy Rapida současná generace už tyhle neduhy nemá a jak asi vypadala první Thalia .. když jsem viděl v práci "limuzinu" od Renaulta po 160 000 km .. nevím no .. takhle VW po 160 000 km rozhodně nevypadá 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Zrovna o motoru, komfortu, vybave jsem nenapsal ani slovo. To je to za co jsem si priplatil dejme tomu tech 130tis navic oproti Thalii. Zrovna Rapid meho MR vychazel z F2 hromadu stejnych dilu kde by clovek cekal ze to bude take vychytane a ono hovno. Veci tak samozrejme jako silentblok prevodovky, tesneni dveri (vrzani) atd. atd. Kdyby Skoda delala auto ze 30 let starych dilu, tak to bude stejne nespolehlivej klump protoze by se stejne setrilo na ukor zivotnosti. Toure verze O1 a O2 jsou toho prikladem - ocesane verze jako prase. Nejde jen o meho Rapida. Rada zavad podobnych nebo jinych se opakuje u O3. Netvrdim ze Skoda je spatna, ale zaroven nebudu tvrdit ze jina automobilka je horsi. Videl si treba moji Radicku po 60tis? (Kamarad resil u sve O3 to same on ovsem uspesne u reklamace narozdil ode me, to same tetka u Yetiho. Tak ze tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 nebude to také hrozné , Rapid je najpredávanejší model a nejakú referenčnú vzorku mám , okrem vody vo dverách , sem tam silenblok prevodovky , sem tam nejaká spínačka ma iné poruchy ani nenapadajú , teda nie časté ... s OII po FL sa to porovnávať nedá ale nie je to zlé auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Beru vlastní zkoušenosti, který s jakou značkou mám Rapida máme doma taky a není s ním jediný problém .. ano, drží se voda ve dveřích, ale stačí po umytí auta nechat dveře chvíli otevřené, aby to vyteklo a pohoda možná máme štěstí na auta, možná nejsme jenom takový detailisti a neřešíme každou kravinu, která někde vrzne každopádně bych osobně asi už nic jiného než koncernové auto nechtěl, když se budeme bavit o cenové relaci těchto vozidel 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Tak to rad ctu a doufam ze ja uz jsem si vse vybral, protoze nebyt techto much ( nastesti neslo nikdy o zavaznou zavadu) byl bych 100% spokojen. Z uzivatelskeho hlediska a za cenu jakou jsem jej tehda koupil bych nemohl rici ani popel. Dnes uz bych si ho ovsem za dnesni ceny a po mych zkusenostech neporidil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.