Publikováno Srpen 28, 200619 r Mate nekdo tento typ motoru??? mechanicka klapa, externi snimac nadmorske vysky atd... Prosim ozvete se... PS: Nevite jaky funguje ten snimac nadmorske vysky?? Meni odpor v zavilslosti na necem, nebo je to cele zarizeni ktere vysila urcity signal???
Srpen 28, 200619 r Autor VASA: Diky... DP mam doma, takze jsem uz to i promeril (mam tam 4.97 a 4.93 V), spis me zajima jak funguje ten snimac. Ja ho bohuzel nemam Koupil jsem ten muj motor bez snimace. Na vrakaci ho nemaji. Zajima me jestli ho nelze nahradit odporem (potenciometrem) abych vyzkousel zda to nemuze byt tim, ze mi to nechce jet DIKY za kazdou radu... p.s. nevite kolik muze stat novy snimac ve skodovce?
Srpen 28, 200619 r Autor Vag? VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Model: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 06A 906 018 GA Komponent: 1.8L R4/5VT MOTR HS D01 Kódování: 04000 Opravna #: WSC 31480 2 Nalezeny chyby: 17967 - rid.jedn. skrtici klapky (J338) Zavada v zakladnim nastaveni P1559 - 35-00 - - 00528 - Snimac nadmorske vysky (F96) 06-00 - signal prilis vysoky Readiness: N/A Jinak nic... Proste to netahne ... ani 4ku skoro nevytocim do maxima... 200 km/h je vice mene strop ta chyba v zakladnim nastaveni je udajne proto, ze neni aktivovany tempomat... a ze pry to vliv na fukcnost nema.. co si myslis ty?
Srpen 28, 200619 r s tím tempomatem to asi souviset nebude zkoušel jsi udělat základní nastavení té klapky ?
Srpen 28, 200619 r tak tam šupnout odpor (potenciometr) a nastavit požadovanou hodnotu kontakt 3 je 5V, kontakt 2 je zem snímačů a 1 je signál.
Srpen 28, 200619 r a nebo schánět a obvolávat (v annonci je vše) a nebo aspoň od někoho vypůjčit Upraveno Srpen 28, 200619 r od Vaša
Srpen 28, 200619 r Autor zakladni nastaveni provest nelze.. chyba... a finito... podle naseho borce co dela do diagnostik u AGU pokud neni aktivni tempomat tak zakladni nastaveni udelat nejde... mel jsem pujcenou i novou a porad to stejne... to cidlo shanim uz 14 dnu .. a zatim nic.. uvidime.. VASA: jaky odpor aspon radove by to asi mohl byt??? pokud ma nekdo AGU a byl by ochotny pujcit snimac.. budu jen rad...
Srpen 28, 200619 r zkusil bych trimr (potenciometr) 1K ohm zkus tu váhu jak píše diagnostik Upraveno Srpen 28, 200619 r od Vaša
Srpen 28, 200619 r Autor jsem z Ostravska... mam AGU ale s mechanickou klapou... s moznosti tempomatu (nemam ho aktivni, protoze nemam packu, kabelaz mam) Vaha je OK.. je stara asi pulroku a byla i na promereni a je OK.. VASA: OK zitra to vyzkousim... s tim trimrem..
Srpen 28, 200619 r Autor petan: nemuzes promerit odpory mezi piny?? na tom snimaci??? Byl bych hooodne vdecny.. nez to budu zitra zkouset ...
Srpen 28, 200619 r Tak to je blbí,já jsem z druhého konce,koukal jsem teť do ESI a ten snímač je stejný u AGU s temp. i bez.
Srpen 28, 200619 r Koukám na zapojení toho snímače a bez něj to opravdu nemůže jed,jsou na něm obě čidla klepání a teplota vzduchu,tomu motoru to musí hlásit nesmysly.
Srpen 28, 200619 r Autor diky za prispevky... petan: pockam na hodnotu odporu co mi sdelis.. pak vyzkousim...
Srpen 29, 200619 r Autor nevite nahodou jak je to s tema ridicima jednotkama? tu co mam ja, tak podle DP by nemela mit funkci tempomatu... ale motor, elektronika, RJ a vse kolem je z jednoho auta... a tam to fungovalo..
Srpen 29, 200619 r 1-3 2,76 kiloohm 1-2 1,46 kiloohm 2-3 2,40 kiloohm při n.v. 200m 2-3 se nemění u 1-3 a 1-2 se odpor zvětšuje se stoupajícím tlakem.
Srpen 29, 200619 r Pokud jsi koupil váhu někde jinde než ve škodovce,tak ji moc nevěř.Copak jste na tý váze měřili?Nedej na měření a pujč si jinou!A po výměně sní musíš chvíli pojezdit,párkrát protočit motor,at se s adaptuje.Ne jen na chviličku. Upraveno Srpen 29, 200619 r od DIAGNOSTIK
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.