Přejít na obsah

O2 FL - klepání v přední nápravě


brunoos

Doporučené příspěvky

Ono v určitých km a času nemá smysl hledat co tam chrastí a pokud si to auto chceš nechávat a problém odstranit je lepší vyměnit vše gumové na přední nápravě Tj:

 

Před zadní silentbloky ramen (2000)

Stabilizátory vč. propojvací tyče (4500)

Uložení tlumičů a tlumiče (4000)

silent blok reákční vzpěry v nápravnici horní a dolní, silent blok malý přímo na reakční vzpěře (2000)

Držák převodovky i motoru ( 7000)

 

Uvedl jsem ceny za kvalitní/originální materiál bez práce.

Když budete hledat tak to stejně nikdy úplně neodstraníte, oni totiž všechny ty uvedené prvky bývají po 6 letech unavené a chrastí tak nějak všechny trochu a v případě že to měníte postupně tak jen nové části víc namáhané, protože ostatní díly nedrží jak by měly a přenáší svojí práci na nové díly, které tak podstatně rychleji znovu zdechnou.

 

Takže buď udělejte všechno nebo nic, stejně tak zadní náprava, ale tam je to levnější.

 

Nejvíc na kvalitě jízdy jsou znát silentbloky ramen, oni se zdají že jsou ok, ale věřte u 6 let starého auta s 180K km jsou na sračku. Už to že pomohli tlumiče snížit hluk od nápravy značí, že by to mohla být ta ramena. Vyběhaný držák převodovky se dobře pozná tak že když dlouho a silně točíme do prava začne to od předku hučet, to proto že se převodovka posouvá ven víc než by měla. Ale jak řikám jestli máš auto rád a plánuješ dalších 100K km tak to vyměn všechno a máš na 100K km klid.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hustě ty :-D To přesně mi říkal technik, kterýmu sem tam to auto přivez, že to dělá pořád. Objednali mě na výměnu silenbloků předních ramen, ale chtěj za to 5000 :-( Nevim, jak dlouho si to nechám. Hodně přemýšlím o prodeji, ale to sem měl asi udělat, než sem do toho ty peníze pustil :-( Blbý je, že sem alergickej na vrzání a všechny obdobný zvuky mno :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že ne, škodova v autorizáku mění právě samotné gumy (taky asi záleží jak který servis) ale účtují si za všechny 4 gumy celkem 2000 kč. 1500-2000 Kč za práci a 1000-1500 za geometrii, proto si většina autorizáku řekne cenu mezi 5 a 6 tisíci. Jestli chce garážník 5 tisíc, nevidím důvod mu to dávat, protože on tu geometrii nejspíš nikdy dobře neudělá, už jen proto že správný postup je od zadku a při výměně ramen se s tím garáž srát nebude a udělá jen předek, autorizák má na to jasné postupy ani teoreticky špatný mechanik by to neměl doj*bat.

 

Ono vyměnit ty zadní silentbloky je možná lepší doma, když si člověk objedná hotová ramena v originále vyjde ho to na 1500 + vlastní práce, ale přední silentblok bez lisovačky chce už trochu šikovnosti a hlavně kvůli němu musí ven celé rameno, ty zadní se nechají vyměnit na autě... přední samotný silentblok stojí asi 250 jeden...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak po několika letech konečně vyřešeno. Byly to opravdu ty silenbloky. Nechal sem tam 4,5 tis a vyměnili prej pouze ty gumy. Za 1 rameno by prejch chtěli 7 tis. Nicméně mi klucí hnuli trochu s geometrií a tu už nesrovnali, takže se musim objednat znovu :-/ Bohužel na to, abych to udělal sám nemam místo a know how... I když oni taky moc ne, když mě před tim nechali vyměnit tlumiče za 20tis :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Návštěvník

Presne tak.

Ja som od marca robil 3x geometriu po 45€, vzdy sa spravila a vzdy sa potom naslo nieco ine cim sme ju rozhodili :D ale snad uz bude pokoj so vsetkym.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Návštěvník

Zacinam registrovat take lupkanie pri prejazde nerovnosti v prednej naprave.

Rovnaky zvuk som mal na Passate B6 asi pred rokom a boli to zadne silentbloky ramien prednej napravy.

Viete mi niekto poslat odkaz, ktory diel to bude robit na O2?

Nech viem kolko penazi si pripravit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak po prezuti na R17 asi po mesiaci to zacalo buchat pri rychlejsej akceleracii, prudsom brzdeni a prudkych zakrutach...

Co by to mohlo byt?

Homokineticky klb?

Je to rana ako kladivo o zelezo taka rychla jednorazova...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Takže auto bolo znova v servise.
Buchot pri akcelerácii brzdení aj v zákrute robil plech za brzdami na spolujazdcovej strane.
Ten plech bol ohnuty.
Vyrovnali ho a snáď po probleme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 1 měsíc později...

Blbe to budes lisovat na aute, sroub ta na 16vorech nekdy jdou blbe proste prolejvat zezhora to jde taky blbe a povolit rucne ne vzduchem dokud jde pak zase utahnout a povolit a takle do zblbnuti a vetsinou ho vyndas... To je to vw lepidli sroubu a kombinace hlinik zelezo

Editováno: , autor: jirka toledo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...