Přejít na obsah

proč superb?


Kazimir80

Doporučené příspěvky

tak cvičně,

 

protože se množí diskuze co jo co ne za auto ve střední třídě u nás v práci - k blížícím se termínům nového passatu a superbu příští rok,řekl jsem si, že se vás kluci zeptam, proč jste si vybrali zrovna superb mezi auty střední třídy?

 

 za mně S2MR2013:

- S2 combi se mi líbil designově víc než passat

- dostal jsem velmi dobrou cenu

- dobře vybavené, prostorné, nikde nic nechrastí i po 35tkm (ten kritizovaný chybějící cenťák šířky proti passatu na každě straně auta mi neschází a nevnímám když jedu passatem)

- SS dobře hraje, taky nechrastí

- velký kufr

- auto jen tak nic proti O2 a nerozhází, klidnější na nerovnostech i proti povětrnostním podmínkám, na 17" kolech to není rozkákaná koza

- co mi vadí - menší nádrž o 10l zamrzí na dálky

 

ostatní

- Audi A4 - to samé menší, dražší, chuději vybavené

- Citroen C5 - eee design, zůstatková cena, mizernější servisní síť

- Mazda 6 - dtto

- Mondeo - živější svezení, servis srovnatelný, ale eee vnitřní design

- BMW3 - až mi v práci důraznějc přidaj

- Peugeot - vnitřní design eee , spolehlivost?

- Volvo - vnitřní design eee

 

pokud by se mi nový passat/s3 libil, koupil bych ho opět min. 2 roky od uvedení modelu do prodeje a vyladění chyb. Zatím, pokud nezasáhne vyšší moc, zůstávám o S2 :)

Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobré téma. Naprosto souhlasím se vším, co Kazimir napsal.

Designově se mi Superb líbí víc než Passat.

Poměr ceny/kvality/výkonu oproti ostatním zmiňovaným autům hraje určitě ve prospěch Superbu.

Stejně tak souhlasím s tím, že S3 koupit nejdříve po roce nebo dvou po vyladění chyb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych, že místo 3,6 bude 2,0 T s výkonem kolem 280 koní...

 

Jinak pro mě jsou ta ostatní auta designově nezajímavá. Některá jsou pěkná uvnitř a jiná zvenčí, ale oboje pro mě v této skupině splnil jen sup.

Editováno: , autor: waikiki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pašík je pěknej i ve verzi CC...

tak čip na 2.0 TDI cca 145kw a už to taky sviští slušně.

jak řikáš, přeplnovaná 2.0 TSI o podobném vykonu 3.6 a bude vyřešíno, 3.0 TSI se tam určitě nedostane.

teoreticky by tam mohla přistát 2.0 TSI z S3 221kw.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....CC se mi líbí taky - tedy z venku, ale odradilo mně na tom jak se do něj leze nějakym ohýbacim schybem, nižší což je fajn v zimě, aby se člověk zadělal a bezrámový okýnka když přimrznou - balada. Levná obyč přístrojovka mně neoslovila a když obchodník říkal co si vše musím připlatit, abych to měl jako S2, tedy xenony, sedačky, zadní lavici..... Ach jo

 

3.0TDI - ano, ale AUDI ho jen tak nedá (VW zatim jen do Touaregu apod), místo asistentů bych bral větší kola - 225/50 co má AUDI pro komfort, měkčí sedadadla, možná nakonec lepší proporce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to jo a zbytek přemontuju ze supika :D..... uvidíme, chce to asi fakt počkat, člověk si moc nevybere - pokud nemá v záloze přebytečných plus minus 200-300.000,- na stejnou výbavu jinýho auta....

 

slyšel jsem, že S3 se má posunout mezi A6 a A8, proto natáhli tolik O3, aby nahradila obě auta. Prototypy jezdí už kolem MB. Jsem zvědavej, co z toho ve výsledku bude....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtělo by to podélnou zástavbu motoru, a 3.0 TDI, to by byla pecka. Co místo 3.6 netuším, ale nějakou V6 by to chtělo. Bohužel trend je opačný.

Souhlas. A bude hur, S||| jiz nebude mit v nabidce 3.6 kvuli emisnim normam. Alespon pro Passata by mohli uvolnit nejakou silnejsi motorizaci, alespon 2.7TDI. Velka skoda, S|| s 2.0 TDI je proste malo na takove auto.

EDIT: Tak 2.7 TDI uz nebude pro nikoho ve VW koncernu, diesel 1.6, 2.0 nebo 3.0 TDI.

Editováno: , autor: skodaforum20
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6ti vál by se mi líbil kvůli kultivovanosti a krouťáku než must-to-be. Otázka kde s tim chcete jezdit, kromě německa, můj S2 začíná vadnout od 180km/h. Ale západní Evropa je od Německa dost restiktivní (120-130km/h) a všude samý radary, takže pokud máte na pokuty a nevadilo by vám pak sebrání řidičáku za chronické porušování předpisů.... Chtělo by to bydlet někde kde je hodně silnic, málo lidí a žádné pokuty :)

Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nejde jen o výkon, ale právě o tu kultivovanost, což člověk ocení spíše ve městě, kde to nebude dunět v nízkých otáčkách. Na dálniční přesuny v rámci našich limitů stačí bohatě i těch 103kW.

Ale přeci jen ten 3.0 TDI se 180 kW by bylo jinačí svezení, určitě by to taky točilo na 6°/7° méně, takže už zase vyšší komfort při dálničním cestování.

A ještě jednu věc by to chtělo do SIII, větší nádrž min skutečně na 60l a třeba za příplatek na 70l.

Myslím, že u SIII můžeme určitě počítat s 1.4 TSI 103kW, to bude taky zajímavá základní motorizace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po devíti letech ježdění v Passatu 1.9 TDi , kombi, automat....  došlo na výběr mladšího rodinného vozu.

 

Pořeboval jsem něco velkého.... (čtyřčlenná rodina + pes)

Takže jsem koukal po jetém Passatu 2008 a novější .... (CR motor podmínkou nejlépe s DSG)

Pak taky na Mazdu 6 Combi 6 od 2009 a Ford Mondeo Combi 2010 ....

 

BMW a AUDI jsem hned zavrhl - za peníze které byly k dispozici bych koupil vůz pod 2008 a to jsem nechtěl, navíc drahý servis.

Francouzské a korejské vozy mi nic moc neříkají.

 

Mazdu 6 sehnat v automatu je docela problém, když už nějaká je, výbava nic moc...

Mondea na výběr byly (ale bojím se vstřiků, ty u předchozí generace zlobily), interiér mě moc nenadchl

Takže nakonec už se výběr soustředil jen na VW Passat Combi 2009 CR DSG. 

I přes překročený rozpočet jsme občas koukali i po Škodě Superb Combi CR DSG, nakonec je to takovej "brácha" Passatu a VW jsme posledních pár let měli, tak co. No jo, ale po bližším prozkoumání ona taková Škoda Superb nakonec nabízí ještě víc než Passat.

Superb Combi je prostě hezčí, než VW Passat

Interiér je prostorný a kufr obrovský .... a opět vypadá líp než v Passatu

Problematický 2.0 TDi je v Superbu Combi již bez prvotních "dětských" nemocí

Ruční brzda - klacek je prostě klacek

(vícero lidem se ručka na čudl v Passatu podělala + mimojiné čerpadla v nádržích nebo první vyvažováky olejového čerpadla....)

 

Takže byl Superb nakonec jasná volba (pro mě je to takový "lepší Passat" nebo klidně bych i řekl "česká A6ka")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....no pěkné je číst příspěvky pod článkama o S2 o autech.... To jsou samý "pfff" jak je to auto hrozný, nepovedený, nepohodlný, atp. Snad nejhorší existence co do hanění všeho a vždy + její pravopis je jistá Kylie. Nicméně evidentně jak vidno na passatu, moc si s B5 a B5.5 hliníkovýma nápravama a motorem podél koncern nepomohl co do odolnosti. Ani ostatní vyjma na C5 s tím moc neexperimentují radši. Cesty jsou rozbitý všude a McPherson poslouží dobře. Uvidíme co přinese B8.

 

Každopádně doby A6 a 2x repase nápravy ročně co měli profi řidiči z okolí - to raději podvozek z Volks das Auto :kol-135:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No tak já si dal jasné podmínky chtěl jsem naftu 4x4 automat  a dobrou výbavu, audi a bmw drahé a když bych šel do staršího auta tak bych musel řešit provozní problémy které u nového neřeším, nové je prostě nové a ten prostor co poskytuje SII to je prostě pohoda lahoda dlouhé cesty hory všechno super jediné co mě na SII mrzí je absence silnějšího naftového motoru ano s faceliftem přišla aspoň možnost 125kW 4X4 DSG ale i tak by si Sup zasloužil 3.0TDI V6 a nejde o rychlost na dálnici jak jsem tu četl ale o to že auto má pružnost když se potřebuji zařadit do provozu nebo třeba předjíždění na okreskách to se musím přiznat se SII trochu "bojím" přeci jenom tam ten výkon schází ano je to možná můj dojem byl jsem zviklej na silnější auta ale člověk jednou zkusí a už nechce jinak další věc co mě na SII trochu mrzí a doufám že bude na SIII vyřešena jsou asistenční systémy třeba takové ACC kdo zkusí už nechce jinak hlavně na naší D1 kde se s klasickým tempomatem skoro nedá jezdit, a nádrž no to se přidám k většině na tak velké auto určené na dlouhé cestování je to vážně zoufale málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak V6 TDI asi v pašíkovi/superbu nebude bohužel.... Tak si to nech odbrzdit na cca 140kw a budeš spokojen ;) měl sem taky sice bez DSG, ale to není taky problém, stálo mě to lehce přes 12000 u motorpower a stálo to zato...

 

tak adaptivní tempomat už chyběl v O2 (kdy v A3 už v té době byl)...

 

pokud chceš větší nádrž tak musíš jít do CC apod, tam je prý 70 litru, hold koncern politika 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jak jsem psal, narvu do CC až 75 litrů. Mám-li to auto zhodnotit, pokud možno nestranně, tak super vnější design, postarší inteiér, opravdu skvělej motor 130 kW, kterej jede nesrovnatelně líp, než 125 kW. Můžu posoudit, měl jsem oba. Ale třeba je ten současnej mimořádně povedenej. Jinak bych řekl, že SII combi má lepší užitnou hodnotu a podle mě facelift rovněž vynikající vnější design. Protože jsem o něm před CC taky hodně přemýšlel, poskládal jsem si v konfigurátorech oba a pozor, ten Sup vycházel dráž a se slabším motorem.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...mně třeba zaujalo CC až po FL, ale když jsem si do toho sednul, tak jak se mi to auto líbilo z venku, tak zevnitř jsem měl takovej divnej pocit. Přístrojovka se mi nelíbí tolik jako v S2, pravda je to auto nižší, ňak se mi do toho nastupovalo blbějc, když jsem si sedl "za sebe" vzadu, tak už jsem měl pocit, že jsem v O1. V zimě, aby si člověk nosil v kapse rozmrazovač, nebo si pořídil bufika - kterýho jsem teda neměl zatim v žádnym autě.

 

Mam pocit, že je to auto dělaný jenom jako stylovak pro fleet, kdy z toho vyleze chlap v sáčku, kufříkem, aby udělal dojem na zákazníka a pak zas odfrčel a firmu to moc nestálo, když jich koupií pár set.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...