Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

 

úvodem poznamenávám, že jsem prošel témata popisující mé dílčí problémy, ale třeba vás napadne něco ke komplexnímu řešení.

 

OII, 1.6 MPI, rok výroby 2005, najeto 207tis. km

 

Tento náš kus měl již dlouhou dobu problém se svítící kontrolkou motoru, kterou se za celá léta nepodařilo zcela odstranit, postupně se k tomuto problému přidávala zvýšená spotřeba oleje (cca 1l 2000), spatné starty (nepravidelně) a nižší teplota chladící kapaliny (dle palubního budíku).

 

Vždy jsme udělali jen dílčí úkony (svíčky, termostat, ..), které většinou neměly valného účinku.

 

Nedávno, po kolapsu auta kdy se vymazala řídící jednotka a návratu na korbě odtahovky, jsem se rozhodl pro pokus vyřešit zmíněné problémy.

 

Po opětovném nahrání řídící jednotky se zbláznilo čidlo levého předního airbagu a za pár kilometrů opět vyskočila chyba motoru octavia_alarm1/octavia_alarm2, takže začalo léčení v jiném servisu.

 

Servisní návštěva 1) Výměna zapečených stíracích kroužků, teplotní čidlo, termostat.

 

Airbag svítí dál

Po cca 50km opět svítí chyba motoru a teplota kapaliny v motoru je ještě nižší než dřív. Pokud auto stojí, nastartované, na místě, teplota se dostane cca dílek, dva pod 90stupňů. Při rychlejší jízdě teplota klesla až na hodnotu viz obr octavia_teplota a nehla se ani o píď na celém dálničním úseku. Špatné starty se také vrátily.

 

Špatný start - startér točí, ale motor nenaskočí. Varianta dvě, kdy motor naskočí, ale pár vteřin tápe a chcípne. Při obou variantách pomáhá, po několika vteřinách, přidávání plynu. Po těchto harakiri většinou z výfuku vychází bílý kouř, po pár minutách výfukové plyny v normálu.

 

Servisní návštěva 2) svíčky - výměna "oblemtaných" Brisků za Bosche. Před chadičem karton na zkoušku

 

Airbag svítí

Opět se po cca 50km rozsvěcuje chyba motoru. Karton před chladičem docela funguje, ale stejně občas teplota spadne pod 75stupnu a následně se velmi pomalu vrací zpět k 90 (cca 20-30min).

 

Táákže co teď s tím? Lambda sonda je kapůt (která)? Vstřiky?

 

Díky moc

 

 

post-36234-0-24140400-1386520007_thumb.j

post-36234-0-98725800-1386520022_thumb.j

post-36234-0-85614800-1386520033_thumb.j

No teda,to je divný.když si dal termostat je pořád problém?cidlo teploty si měnil,Lambdy už si taky měnil? Píšeš ze pořád něco ale co jsi vyměnil nepíšeš. Pokud si vyměnil skoro vše co se týká cidel a senzorů, tak tipuju rj nebo kabeláž. Pokud si nic neměnil nebo netestoval tak se ti to asi úplně rozsype, moc závad najednou.

Upraveno od milosk

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.