Přejít na obsah

1.6 MPI špatně startuje, nestabilní teplota chladící kapaliny, chyba motoru


Molab

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

úvodem poznamenávám, že jsem prošel témata popisující mé dílčí problémy, ale třeba vás napadne něco ke komplexnímu řešení.

 

OII, 1.6 MPI, rok výroby 2005, najeto 207tis. km

 

Tento náš kus měl již dlouhou dobu problém se svítící kontrolkou motoru, kterou se za celá léta nepodařilo zcela odstranit, postupně se k tomuto problému přidávala zvýšená spotřeba oleje (cca 1l 2000), spatné starty (nepravidelně) a nižší teplota chladící kapaliny (dle palubního budíku).

 

Vždy jsme udělali jen dílčí úkony (svíčky, termostat, ..), které většinou neměly valného účinku.

 

Nedávno, po kolapsu auta kdy se vymazala řídící jednotka a návratu na korbě odtahovky, jsem se rozhodl pro pokus vyřešit zmíněné problémy.

 

Po opětovném nahrání řídící jednotky se zbláznilo čidlo levého předního airbagu a za pár kilometrů opět vyskočila chyba motoru octavia_alarm1/octavia_alarm2, takže začalo léčení v jiném servisu.

 

Servisní návštěva 1) Výměna zapečených stíracích kroužků, teplotní čidlo, termostat.

 

Airbag svítí dál

Po cca 50km opět svítí chyba motoru a teplota kapaliny v motoru je ještě nižší než dřív. Pokud auto stojí, nastartované, na místě, teplota se dostane cca dílek, dva pod 90stupňů. Při rychlejší jízdě teplota klesla až na hodnotu viz obr octavia_teplota a nehla se ani o píď na celém dálničním úseku. Špatné starty se také vrátily.

 

Špatný start - startér točí, ale motor nenaskočí. Varianta dvě, kdy motor naskočí, ale pár vteřin tápe a chcípne. Při obou variantách pomáhá, po několika vteřinách, přidávání plynu. Po těchto harakiri většinou z výfuku vychází bílý kouř, po pár minutách výfukové plyny v normálu.

 

Servisní návštěva 2) svíčky - výměna "oblemtaných" Brisků za Bosche. Před chadičem karton na zkoušku

 

Airbag svítí

Opět se po cca 50km rozsvěcuje chyba motoru. Karton před chladičem docela funguje, ale stejně občas teplota spadne pod 75stupnu a následně se velmi pomalu vrací zpět k 90 (cca 20-30min).

 

Táákže co teď s tím? Lambda sonda je kapůt (která)? Vstřiky?

 

Díky moc

 

 

post-36234-0-24140400-1386520007_thumb.j

post-36234-0-98725800-1386520022_thumb.j

post-36234-0-85614800-1386520033_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No teda,to je divný.když si dal termostat je pořád problém?cidlo teploty si měnil,Lambdy už si taky měnil? Píšeš ze pořád něco ale co jsi vyměnil nepíšeš. Pokud si vyměnil skoro vše co se týká cidel a senzorů, tak tipuju rj nebo kabeláž. Pokud si nic neměnil nebo netestoval tak se ti to asi úplně rozsype, moc závad najednou.

Editováno: , autor: milosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...