Publikováno Prosinec 14, 201311 r Zdravím nemůžu tu nikde najít radu na výměnu těsnění víka hlavy válců. Začal přes něj chcát olej, je tam nějaká záludnost nebo je to jednoduchá věc. Díky za radu
Prosinec 15, 201311 r Autor Ju měl by to být OHV, mám sedana 2001, 1,4/50kW, stačí tedy sundat ten plastový kryt a pak demontovat vrchní část víka, vyměnit to těsnění a zase zašroubovat? Upraveno Prosinec 15, 201311 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Prosinec 15, 201311 r Je dobré při tom ještě vyměnit gumičky pod maticemi co drží víko, a nahradit původní obyčejné matice uzavřenými matkami, kterými již nemůže prosakovat olej.
Prosinec 16, 201311 r Autor Tak hotovo koupil jsem těsnění + 2x těsnící gumičky a vyšlo to na 160,-Kč. Výměna byla hotová za cca 0,5 hodinky. A když jsem měl sundaný ten ochranný plast tak jsem hned prostříkal škrtící klapku neboť mě zlobily otáčky při volnoběhu. A jak jsem to projel vše je OK a bez servisu to ujde na amatéra. Díky všem za rady.
Září 30, 20186 r zdravím všechny, postup jsem provedl následovně - demontáž víka - staré těsnění pryč, odmastit jak stranu víka tak dosedací plochu na hlavě a přesto to stále teklo. Zkusil jsem tedy druhou variantu. Víko - těsnící silikon - těsnění - těsnící silikon - hlava. Nyní to už neteče ale "vzlíná" na straně u vstřiků a hlavně pravý roh. Nějaké tipy a rady jak to provést aby to neteklo ? Díky všem
Září 30, 20186 r Pod tohle gumový těsnění dává silikon jen prase. Nový těsnění stojí pár korun a dává se nasucho. Nikdy se mi nestalo, že by to pak netěsnilo.
Říjen 1, 20186 r Tady to chce dát hlavně pozor na opatrné dotažení upevňovacích šroubů,aby neprohýbaly to víko a nezmenšovaly tím tu těsnící plochu.Já jsem dokonce naposledy dostal v prodejně těsnění korkové a také jsem ho namontoval nasucho.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.