satan068 Vloženo 14. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2013 Zdravím nemůžu tu nikde najít radu na výměnu těsnění víka hlavy válců. Začal přes něj chcát olej, je tam nějaká záludnost nebo je to jednoduchá věc. Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2013 Je to jednoduché. To máš OHV? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
satan068 Vloženo 15. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 (editace) Ju měl by to být OHV, mám sedana 2001, 1,4/50kW, stačí tedy sundat ten plastový kryt a pak demontovat vrchní část víka, vyměnit to těsnění a zase zašroubovat? Editováno: 15. Prosinec 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Presně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Ano přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Je dobré při tom ještě vyměnit gumičky pod maticemi co drží víko, a nahradit původní obyčejné matice uzavřenými matkami, kterými již nemůže prosakovat olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
satan068 Vloženo 16. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Tak hotovo koupil jsem těsnění + 2x těsnící gumičky a vyšlo to na 160,-Kč. Výměna byla hotová za cca 0,5 hodinky. A když jsem měl sundaný ten ochranný plast tak jsem hned prostříkal škrtící klapku neboť mě zlobily otáčky při volnoběhu. A jak jsem to projel vše je OK a bez servisu to ujde na amatéra. Díky všem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velikost Vloženo 30. Září 2018 Sdílet Vloženo 30. Září 2018 zdravím všechny, postup jsem provedl následovně - demontáž víka - staré těsnění pryč, odmastit jak stranu víka tak dosedací plochu na hlavě a přesto to stále teklo. Zkusil jsem tedy druhou variantu. Víko - těsnící silikon - těsnění - těsnící silikon - hlava. Nyní to už neteče ale "vzlíná" na straně u vstřiků a hlavně pravý roh. Nějaké tipy a rady jak to provést aby to neteklo ? Díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 30. Září 2018 Sdílet Vloženo 30. Září 2018 Pod tohle gumový těsnění dává silikon jen prase. Nový těsnění stojí pár korun a dává se nasucho. Nikdy se mi nestalo, že by to pak netěsnilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 1. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2018 Tady to chce dát hlavně pozor na opatrné dotažení upevňovacích šroubů,aby neprohýbaly to víko a nezmenšovaly tím tu těsnící plochu.Já jsem dokonce naposledy dostal v prodejně těsnění korkové a také jsem ho namontoval nasucho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.