Přejít na obsah

1.9 SDI, pár dotazů


Doporučené příspěvky

Zdravíčko, mám dotaz.

Budu za pár měsíců potřebovat jiné, novější vozidlo.Mám možnost levné klasické a červené nafty takžě mě napadlo, že by moje další vozítko mohla být fabia 1.9 SDI.Podle toho, co jsem se tu dočetl by měl být tento motor držák a různé druhy nafty by mu neměli vadit.Druhá věc je můj nájezd.Jezdím denně 8 km tam 8 km zpět mimo město, sem tam víkendový výlet, suma sumárum, můj roční nájezd je 15 000 km.Co si myslíte? Když už teda mám možnost toho lacinejšího paliva, bude 1.9 SDI dobrá volba a krátké nájezdy tento motor nezrujnují, nebo se mám na to vykašlat a koupit si klasiku 1.4 MPI a jezdit normálně na benzín.

Díky za odpovědi a případné návrhy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Levnější palivo a spotřeba mezi 4,2- 5 L asi bych neuvažoval, je pravda že to topení na krátké vzdáleností je slabší, ale tohle je čerpadlo a mám zkušenost že se zahřeje rychleji než PD. Jinak motor 47 kW je slabší, ale při dobré údržbě si myslím že zvládne milion, což dnes u stačení kilometrů je docela na místě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

budu mluvit z vlastni zkusenosti (mam ho) ((ano to auto)) (((prasata!))), denne jezdim do prace tak 2 kilometry :D  popr. po meste dalsich par a dvakrat tydne jedu 50 km. Pak chorvatsko a vsechny srazi atd. a dela to neco kolem 20 tisic rocne. Takze ti doporucuji fakt SDI spotreba je super. Zdechlost neni tak hrozna kdyz se naucis radit a neco malo stim motorem vymyslis :) Jediny co tak olej kvalitni a bude ti vdecne + casto vzduchovy filtr (bez vzduchu je to fakt bes). Poznas i lepsi naftu kdyz tam das ze jde lepe do otacek, studene starty uplne bez problemu. Investice do motoru = nula, maximalne napinaci kladka. btw. auto se zahreje dosti rychleji nez PD:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Prevadzkujem jednu 1.9 SDI a hoci to nebola moc stastna kupa, motor je nezmar a znesie aj nepekne zachadzanie (od vymeny do vymeny oleja si papne nejaky ten liter, dve zimy som mal pokazeny termostat takze jazdil studeny), ked nan netlacis za studena.

 

Odchadza ale vsetko okolo, od blbosti ktore nemam chut opravovat (cidlo klimy vo vyparniku), cidlo otvorenia 5tych dveri, poplasne si v mrazoch zacina zit vlastnym zivotom, zazltnute plasty prednych svetiel, zadna stahovacia roleta praskol mechanizmus, uz neucinny katalyzator, v palubke cosi vrzga, el. stahovacky okien prdnu cca raz za rok a pol.

 

vyber skor so socialnou vybavou, aby ta to neskor nebolelo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...