giorgio.v75 Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Zdar, co si myslite o sport filtrech z trivrstvy bavlny. Udajne si motor bere az+40% vzduchu a vykon ma jit asi o 5% up. Ma cenu za to dat 1700,-, nebo je to kachna na pitomce bez Know-How o motorech jako jsem ja sam:-) Zajima me strizlivy, jednoduchy popis je-li to realny, ne kecy na padesát radku, vlasni Ego si masirujicich clenu jako je EKKAR a jemu podobni pitomci s logem Trince atd. Diky, klidne do s.z. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Filtr sam o sobe ti nic neprida... sani je dost restriktivni a vzduch se ohreje od motoru. Chce to udelat komplet sani i s vedenim k turbu a nejlepe natahnou tak aby to bralo studeny vzduch pak je mozne dosahnout narust okolo 5-10%.. Ja mam na aute tu k&n vlozku do origo filtr boxu. Je fakt, ze to trosku zmenilo zvuk a lepe se vytaci motor, ale to je tak vse... Ps vyhoda je, ze se da filtr prat a pri cene cca 2tis i s cistici sadou je navratnost cca za 4roky... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 8. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Jasny, i tu znacku jsem mel zrovna na mysli. Diky;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 (editace) Je to naprosto k nicemu. Leda snad, ze ti jde o tech par usetrenych korun a chce se ti pravidelne cistit filtr. zrovna nedavno o tom byl celkem pekne a kupodivu i nezaujate napsany clanek na DFENS http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013123001 Editováno: 8. leden 2014, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 8. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Zajimavy, diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 sportovni filtr u diesla kterej pracuje s prebytkem vzduchu je k hovnu, radsi si poradne utesnete original, protoze stavajici reseni filtrboxu je k hovnu a casto dochazi k prisavani necistot a niceni turba. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 12. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2014 3 odpovedi a clovek o tom vi o 90% vic, nez když jsem zakladal vlakno;-) Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 24. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 Zdar Tak jsem ho nakonec dal. Za 3 týdny mi slezla průměrna ze 6,3 na 6,1. Jezdím 60km denne. Jinak rozdíl asi fakt minimalni i když se soustředím jak se ji chce od nízkých otáček. Jsem naučeny to nekrmit pod plným jak nemam alespoň 2000/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 7. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 Zdar, tak po dvou měsících používání doslova nadseni. 1.9tdi je jak polita živou vodou. Do těch otáček to fakt leze slusne, člověk to pozná při svižnější jízdě a hlavně při předjíždění. Ten článek, ac je pěkně napsaný mi přijde lehce zaujatý, rozdíl znát rozhodne je. Nevím jak i ostatních motorizací, ale u 1.9tdi to stoji za to;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 7. Duben 2014 Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 (editace) To je typicky placebo efekt. Sam jsi ihned po vymene napsal, ze to nedela prakticky nic. A to je jediny okamzik, kdyz jsi mel alespon trochu sanci ten rozdil poznat. Po dvou mesicich soustavneho jezdeni fakt nemas sanci bez mereni rozeznat teoretickych par kw rozdilu. To uz je ciste tvuj dobry pocit, ze to do ceho jsi investoval, neco dela. Editováno: 7. Duben 2014, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 7. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 (editace) I to je mozny. Vím co jsem napsal. Bezprostredne po výměně jsem čekal asi vic. Nicméně jsem projel nedávno 120.000 jetou 1.9 77kW a je to liny. Sam mam 280.000 a je Teda svižnější. Začal jsem to pochopitelne vic krmit a sleduju i spotřebu. Je to stejný 6.1/6.2 a to ji docela dávam. Mensi odpor pri sani vzduchu ji rozhodne prospiva. Ideální na 4 stupeň od 100 do 140 na to předjíždění, tam to znát je. Stejne to poslu na další úpravy, ale tohle jako fake neberu. Editováno: 7. Duben 2014, autor: giorgio.v75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 Nedávno jsem měnil sání za komplet odclonene s kuželem+cat-back výfuk. Na brzde + 22ps oproti měření před výměnou. Počítán tak okolo 10koní sání a 12ps výfuk:-) Tím chci říct, ze kvalitní sání opravdu může něco přidat, ale chce to udělat komplet i s vedením ne jen filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 (editace) A jak ten filtr dosáhne většího průchodu vzduchu ? Má větší póry ? To by , ale propouštěl bordel ne ? Editováno: 20. Duben 2014, autor: hanesek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 jj, propousti vice bordelu, to je jedna z veci, ktera je celkem dobre zdokumentovana, na rozdil od ruznych dohadu o vykonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 21. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Na ten bordel jsem se taky informoval ještě před zakoupením. Nicméně, tady nejsme v extrémních podmínkách jako třeba v suchem prašném prostredi pouští. Každopádně vyprat a impregnace po 15.000km se doporučuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 No zrovna u nás je bohužel prašnost mizérie na kterou ale víc doplácí naše zdraví, auto vem čert, srovnávat to s pouštním ovzduším je už ale sakra extrém. Nejen propustnost ale i praní a impregnace by mě odradila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 21. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Vím o 1 případe, kdy maník zadrel motorku s tímto filtrem. Blbnul na tom ovšem týden v Maroku. Ať jsem tedy přesný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Test, kde tento filtr (K&N) propadnul... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 27. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Hmm, ja na nem mám 40.000km najeto. 2x vyprany a prislo mi to ze neni ani moc špinavý. Nehlede na to co mi chodí do S.Z. že jasne ukazala brzda. Nemam nejmenší důvod ho vyndavat. Auto ma 310.000. nalitano a slape jak hodinky. Ani uz jsem to nechtěl psát:-D Preberte si to;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 Osobne by som nebral KN ale skor BMC. Viac vrstiev bavlny ako KN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.