Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Sportovni bavlneny vzduchovy filtr, kachna, nebo real s narustem vykonu?

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar, co si myslite o sport filtrech z trivrstvy bavlny.

Udajne si motor bere az+40% vzduchu a vykon ma jit asi o 5% up.

Ma cenu za to dat 1700,-, nebo je to kachna na pitomce bez Know-How o motorech jako jsem ja sam:-)

Zajima me strizlivy, jednoduchy popis je-li to realny, ne kecy na padesát radku, vlasni Ego si masirujicich clenu jako je EKKAR a jemu podobni pitomci s logem Trince atd.

Diky, klidne do s.z.

Filtr sam o sobe ti nic neprida... sani je dost restriktivni a vzduch se ohreje od motoru. Chce to udelat komplet sani i s vedenim k turbu a nejlepe natahnou tak aby to bralo studeny vzduch pak je mozne dosahnout narust okolo 5-10%.. Ja mam na aute tu k&n vlozku do origo filtr boxu. Je fakt, ze to trosku zmenilo zvuk a lepe se vytaci motor, ale to je tak vse... Ps vyhoda je, ze se da filtr prat a pri cene cca 2tis i s cistici sadou je navratnost cca za 4roky...

  • Autor

Jasny, i tu znacku jsem mel zrovna na mysli.

Diky;-)

Je to naprosto k nicemu. Leda snad, ze ti jde o tech par usetrenych korun a chce se ti pravidelne cistit filtr.

 

zrovna nedavno o tom byl celkem pekne a kupodivu i nezaujate napsany clanek na DFENS

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013123001

Upraveno od mike_k

  • Autor

Zajimavy, diky

sportovni filtr u diesla kterej pracuje s prebytkem vzduchu je k hovnu, radsi si poradne utesnete original, protoze stavajici reseni filtrboxu je k hovnu a casto dochazi k prisavani necistot a niceni turba.

  • Autor

3 odpovedi a clovek o tom vi o 90% vic, nez když jsem zakladal vlakno;-)

Diky

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Zdar

Tak jsem ho nakonec dal. Za 3 týdny mi slezla průměrna ze 6,3 na 6,1.

Jezdím 60km denne. Jinak rozdíl asi fakt minimalni i když se soustředím jak se ji chce od nízkých otáček. Jsem naučeny to nekrmit pod plným jak nemam alespoň 2000/min.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Zdar, tak po dvou měsících používání doslova nadseni.

1.9tdi je jak polita živou vodou. Do těch otáček to fakt leze slusne, člověk to pozná při svižnější jízdě a hlavně při předjíždění.

Ten článek, ac je pěkně napsaný mi přijde lehce zaujatý, rozdíl znát rozhodne je. Nevím jak i ostatních motorizací, ale u 1.9tdi to stoji za to;-)

To je typicky placebo efekt. Sam jsi ihned po vymene napsal, ze to nedela prakticky nic. A to je jediny okamzik, kdyz jsi mel alespon trochu sanci ten rozdil poznat. Po dvou mesicich soustavneho jezdeni fakt nemas sanci bez mereni rozeznat teoretickych par kw rozdilu. To uz je ciste tvuj dobry pocit, ze to do ceho jsi investoval, neco dela.

Upraveno od mike_k

  • Autor

I to je mozny. Vím co jsem napsal.

Bezprostredne po výměně jsem čekal asi vic.

Nicméně jsem projel nedávno 120.000 jetou 1.9 77kW a je to liny.

Sam mam 280.000 a je Teda svižnější. Začal jsem to pochopitelne vic krmit a sleduju i spotřebu. Je to stejný 6.1/6.2 a to ji docela dávam. Mensi odpor pri sani vzduchu ji rozhodne prospiva. Ideální na 4 stupeň od 100 do 140 na to předjíždění, tam to znát je. Stejne to poslu na další úpravy, ale tohle jako fake neberu.

Upraveno od giorgio.v75

  • 2 týdny později...

Nedávno jsem měnil sání za komplet odclonene s kuželem+cat-back výfuk. Na brzde + 22ps oproti měření před výměnou. Počítán tak okolo 10koní sání a 12ps výfuk:-) Tím chci říct, ze kvalitní sání opravdu může něco přidat, ale chce to udělat komplet i s vedením ne jen filtr.

A jak ten filtr dosáhne většího průchodu vzduchu ? Má větší póry ? To by , ale propouštěl bordel ne ? 

Upraveno od hanesek

jj, propousti vice bordelu, to je jedna z veci, ktera je celkem dobre zdokumentovana, na rozdil od ruznych dohadu o vykonu.

  • Autor

Na ten bordel jsem se taky informoval ještě před zakoupením.

Nicméně, tady nejsme v extrémních podmínkách jako třeba v suchem prašném prostredi pouští.

Každopádně vyprat a impregnace po 15.000km se doporučuje.

No zrovna u nás je bohužel prašnost mizérie na kterou ale víc doplácí naše zdraví, auto vem čert, srovnávat to s pouštním ovzduším je už ale sakra extrém. Nejen propustnost ale i praní a impregnace by mě odradila.

  • Autor

Vím o 1 případe, kdy maník zadrel motorku s tímto filtrem.

Blbnul na tom ovšem týden v Maroku.

Ať jsem tedy přesný.

  • 1 rok později...
  • Autor

Hmm, ja na nem mám 40.000km najeto. 2x vyprany a prislo mi to ze neni ani moc špinavý. Nehlede na to co mi chodí do S.Z. že jasne ukazala brzda. Nemam nejmenší důvod ho vyndavat. Auto ma 310.000. nalitano a slape jak hodinky. Ani uz jsem to nechtěl psát:-D Preberte si to;-)

Osobne by som nebral KN ale skor BMC. Viac vrstiev bavlny ako KN.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.