marfan Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 před 2 hodinami, lamick napsal: nasiel som aj roomster 1.6 tdi, 90 koni, rocnik 2015, daco okolo 120t km, co je viac menej realne...ale vrta mi hlavou, ci tych 90 koni na tu skatulku nieje malo a kebyze idem s vozikom, ako to auto bude reagovat... Dá sa upraviť výkon, keďže s výkonnejšou verziou sú tie motory totožné. Myslím si, že radšej by som šiel do roomstra po FL, keďže má o niečo lepšie svetlá, novšiu elektroniku, mladšie auto. Na ťahanie vozíka by som zobral skôr diesel. Z vlastnej skúsenosti viem, že benzín + prívesný vozík = vyššia spotreba aj o 2l, točenie motora oveľa viac aby to utiahol. Určite to zvládne 1,4 aj 1,6 benzín. Možno by som sa obzrel aj po 1,2TSI 77kw MR2013, problémy s rozvodmi sú neni pri tomto ročníku už tak časté a po tom ako som cca 60tkm na Fabii s týmto motorom jazdil tak môžem len doporučiť. Spotreba v priemere 5-6l, výkon tak akurát, dá sa bez problémov predbiehať. A čo sa týka údržby auto išlo preč keď malo 205tkm a jedine čo sa menilo boli rozvody pri 165tkm a olej + filtre, žiadny iný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamick Vloženo 15. Září 2018 Sdílet Vloženo 15. Září 2018 presne to iste, ci napisal Malta mi beha hlavou, proste vyskusat si a popozerat viac aut a urobim si nazor, to bude najrozumnejsie... bo do teraz vychadzam iba z toho, co som sa docital na nete a urcite troska sa povozit a vyskusat to auticko bude uz o dacom inom... a pokukam aj po tych najnovsich roomikoch, bo aj ked tomu nerozumiem, ale tam uz nejaky mega cenovy rozdiel nieje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr's Vloženo 15. Září 2018 Sdílet Vloženo 15. Září 2018 Ahoj,taky přispěji,roomika jsem kupoval před dvěma lety a měl jsem dilema co za motor.Řeknu ti to takhle,jestli chceš na plyn,což mám i já,tak bych neřešil motorizaci,ale stav auta.1.4 16V je asi nejlepší koncernová atmosféra posledních let.1.6 16V je motor původně od audi,není to koncernová 1,6 co se dává do oktávek atd.Řekl bych,že spodní pásmo mají skoro stejné,nahoře má víc šťávy 1.6. Spotřeba asi o litr menší u slabšího motoru.Servisní náklady skoro stejné,kdysi stály rozvody na 1,6 dvacet tisíc,ale dnes v poho do 10,stejně jako u 1,4. Spotřebu mam cca 8 litrů plynu a systém landi renzo, s motorem jsem naprosto spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 Dobrý den vespolek Uvažujeme o koupi FII 1.2 htp 51kw předělanou na lpg? R.v.2008 s nájezdem cca 170 tis Můžete poradit na co si dát u tohohle auta pozor? Četl jsem na tento motor celkem chválu že netrpí neduhy prvních htp . Můžete prosím poradit na co se zaměřit Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 Nebrat. HTP (hodně těžká práce.) Je to lenochod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 v první řadě si ověřit, zda je již vyměněná plynová nádrž (platnost 10 let), ať nemáte hned investici ze začátku. Pak bych si zjistil co je tam za výrobce LPG zařízení a zda máte ve svém okolí servisáka, který se tímto výrobcem zabývá, abyste nemuseli pak případně jezdit desítky kilometrů daleko za LPG servisem. Třeba můj servisák říká, raději koupit "holé auto" a plyn tam raději dodělat, přece jenom řada komponentů už může být na hranici životnosti (reduktor, vstřikovače), nebo nebude známa jejich servisní historie, aby to pak negenerovalo hned další náklady. Co se týká motoru samotného, tam se asi zaměřit na start, pokud bude u studeného a dlouho nejtého auta, zda zachrastí rozvody a na jak dlouho než je napne napínák, poslechnout pravidelnost chodu jak u studeného tak teplého, nebát se ho u teplého motoru to prohnat i ve vysokých otáčkách a pokud je možnost, mrknout do paměti závad před a po jízdě, mohou tam být sporadické závady, které nemusí nezbytně rozsvítit check Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 před 48 minutami, Martin Rušaj napsal: Nebrat. HTP (hodně těžká práce.) Je to lenochod. Bylo by to auto pro nenáročnou ženskou ? Takže htp asi nevadí ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 Fabii této motorizace i ročníku jsme měli v rodině dvakrát, jednou pořád jezdím a za 123 tkm bez závady na motoru. Druhá byla na LPG a najela asi 320 tkm na původní motor. U HTP hodně záleží na předchozím užívání a pravidelném servisu bez přetahování intervalů. Rizikové jsou při vyšším nájezdu rozvody. Dále odchází třeba motorky oken. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 Rozvody jsou tam dělaný před 20000 a prý je auto servisovano pravidelně ve škoda servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 před 1 minutou, Twisted napsal: Fabii této motorizace i ročníku jsme měli v rodině dvakrát, jednou pořád jezdím a za 123 tkm bez závady na motoru. Druhá byla na LPG a najela asi 320 tkm na původní motor. U HTP hodně záleží na předchozím užívání a pravidelném servisu bez přetahování intervalů. Rizikové jsou při vyšším nájezdu rozvody. Dále odchází třeba motorky oken. Pozitivní reakce děkuji.?Ta kterou jsem vyhlédl má prý pravidelný servis ve škodovce do 150000 km . Co se týká toho LPG zjistím jak je na tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 před 37 minutami, Twisted napsal: Fabii této motorizace i ročníku jsme měli v rodině dvakrát, jednou pořád jezdím a za 123 tkm bez závady na motoru. Druhá byla na LPG a najela asi 320 tkm na původní motor. U HTP hodně záleží na předchozím užívání a pravidelném servisu bez přetahování intervalů. Rizikové jsou při vyšším nájezdu rozvody. Dále odchází třeba motorky oken. v tom případě máme už raritní kousek ... F I 47kW 2004, provoz 03/2005 od nového auta, stále jezdí, stahovačky origo, motor origo, rozvody stále origo, origo spojka měněna až v 387t km aktuálně jí jezdí už 2 roky a asi 30t km dcera a má 392t km 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
543 Vloženo 31. Květen 2020 Sdílet Vloženo 31. Květen 2020 (editace) Zdravím, hladám relatívne spratné auto na víkendy ,kde sa toho veľa vojde za rozumný peniaz (do 5000€) a neviem ako a skončil som pri roomsteri. Vačšinu času sa bude pohybovať v mestkom provoze ( cca do 15km) raz za mesiac nejaký vačší výjazd (200-300km) a 3 - 4 krát ročne absolvuje trasu Fr - Sk. Už som mal vybratých dvoch vo velmi peknom stave, oba 1,2 TSI ,2013 s nájazdom od 110 000 - 125 000km. Ale po tom čo som sa tu dočítal rôznych negatív ,najme ohľadom rozvodov,reťaze a ceny opravy ma nadšenie nejak prešlo. Ktorá motorizácia by bola najideálnejšia k môjmu využitiu (spoľahlivosť,prevádzkové náklady),ak by som chcel zotrvať pri roomsteri? Editováno: 31. Květen 2020, autor: 543 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Květen 2020 Sdílet Vloženo 31. Květen 2020 Podívej se na 1.4 16V. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
543 Vloženo 31. Květen 2020 Sdílet Vloženo 31. Květen 2020 Tých je strašne málo (Fr) a už,keď sa nejaká objaví ,tak má nalietané nad 200 000km. Tu sú nejak zaťažený na naftu (1.4,1.6,1.9) tých je veľa. Ak benzín ,tak sa objavuje spomínaná 1.2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 31. Květen 2020 Sdílet Vloženo 31. Květen 2020 Rozvody zas tak řešit nemusíš, prostě se dívej na 2012+ a počítej s preventivní výměnou, když budou chrastit. Jsou tam jiné, hůře odhadnutelné věci, které můžou odejít. Ideál je 1.4, ale je velmi žádaná. Nafta 1.6 teoreticky není špatný motor, ale musíš počítat s naftovou klasikou (DPF, vstřiky...) a vysokou pravděpodobností stočení. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
543 Vloženo 3. Červen 2020 Sdílet Vloženo 3. Červen 2020 Objavila sa jedna 1,4 (2007),ale má už za sebou skoro 250 000km , exterier je v poriadku. Interier katastrofa, spinavy ,zodraty. Po motorovej stranke vyzera v poriadku. Nic neklepe pri startovani , benzin nieje v oleji. Chce za to 1700€ Akú životnosť majú tieto motory , kym zacnem do toho sypat aby to jazdilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 3. Červen 2020 Sdílet Vloženo 3. Červen 2020 Životnost mají dobrou, ale s takovým nájezdem jde taky o to, jestli se majitel staral. Čímž si z těch fotek nejsem jistý. Jsou tam rozvody řemenem, takže ty bude asi potřeba vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
543 Vloženo 14. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2020 Dnes som bol dalsieho obzerat 1,4 ,200 000km a 1700€ . Ked motor ide na volnobeh ,citim celkom slusne vibracie v celom aute ,hlavne v nohach. Je to normalne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 14. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2020 V 3. 6. 2020 na 14:12, 543 napsal: Interier katastrofa, spinavy ,zodraty. Existují firmy, které vyndají každý kus tapecíru, pak wap a tepovat...nestojí to kilo, ale výsledek OK. Vždycky na tyhle přeměny čumím na YTB. Sedačky abych ale vyměnil, i molitan bude na kaši. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2020 před 11 hodinami, 543 napsal: Dnes som bol dalsieho obzerat 1,4 ,200 000km a 1700€ . Ked motor ide na volnobeh ,citim celkom slusne vibracie v celom aute ,hlavne v nohach. Je to normalne? tak je to tříválec ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
543 Vloženo 15. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2020 1,4 je 4 valec, ci to bolo myslene ,ze ide len na tri valce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2020 jaj, myslel jsem že se jedná o 1,4TDi a ono je to 1,4 16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 15. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2020 Vibrácie nesmú byť žiadne ak sú tak je niekde problém, či už nepravidelný chod alebo pokazené silentbloky. Ak na tom červenom Roomstri je interier iba špinavý tak by som to až tak neriešil. Ak je zodratý tak cena je asi preto taká. Doma máme dve fabie jedna 307tkm a druhá 265tkm a interier až na volant a riadiacu páku je Ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
543 Vloženo 15. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2020 Zodratý nieje , spinavy iba a exterier dostal na frak, osuchany lak, flaky vyblednute po streche akoby od slnka, skrabance, ... ale to ma trápi najmenej. Rozvody boli menene pred 10 000km , má servisnú hystoriu. Akurat kufor zacal pri prehliadke zmetkovat (mozno mikrosnimac ?), zasekol sa ,nesiel otvorit a zadne prave okienko spustit.(tie motorceky nikde na nete niesu aby som pozrel cenu) Akurat co ma prekvapilo boli tie vibracie ,v nohach sa to riadne chvelo na volnobeh. Motor stichol na volnobeh , az som zacal premyslat ci to moze mat start/stop funkciu ?. Nezhasol,siel len potichu ,plus vibracie. Tiez ma napadlo ci to nebude len silenblok, pretoze ziadne hlasenie nevyskocilo. Plus jazda bolo plinula, ziaden cudny prejav motora. Uz sme sa dostali na 1500€ s cenou, co ma dost pokusa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 15. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2020 To je klasika, bude to buď mikrospínač nebo kabeláž. Motorky oken nejsou levné, přední originály 4-5 tisíc Kč a druhovýrobu nejspíš nenajdeš. Ale taky to může být jen kabeláž. Nové rozvody jsou fajn, ale zkontroluj si to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.