Publikováno Leden 16, 201114 r Zdravím, může mi prosím někdo osvětlit jaký je rozdíl mezi barvami pro ROOMSTER - TEDY KROMĚ CENY?? Metalíza-10 000 Kč, zvláštní lakování -12 300 Kč.Je rozdíl v kvalitě barvy,nebo jde jen o rozšíření palety barev.Osobně si myslím,že R v barvě BÉŽOVÁ IVORY s tón. skly a panoramatickou střechou by vůbec nemusel vypadat špatně. Díky za názory.
Leden 28, 201114 r Autor Zdravím, Chlapi - mám v konfig. paket ACTIVE, který mimo jiné zahrnuje i 17" KENTAUR, tak se ptám, zda někdo na 17" jezdíte a jak se auto chová na cestě, jestli není "uskákané" a podobně.Jinak celou konfiguraci dávám k posouzení. Model Roomster Výbavová verze Scout Motor 1.2 TSI 63 kW 5-stup. mech. Interiér Stříbrnošedá Barva Béžová Safari Mimořádná výbava 1. Deaktivace airbagu spolujezdce 2. Loketní opěra vpředu - 3. Paket "ACTIVE" - WBA 4. Panoramatická střecha - PK3 5. Prodloužená záruka na 4 roky, do 60 000 km - 6. Projektorové halogenové světlomety s natáčením a přední mlhové světlomety s "CORNER" funkcí - PWS 7. Rezervní kolo ocelové (neplnohodnotné), zvedák vozu, klíč na kola - PJA 8. Signalizace vzdálenosti při parkování vzadu - 9. Sportovní paket "DYNAMIC" - WBC 10. Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce Příslušenství Gumový koberec do kufru Chromovaná lišta nad SPZ Mechanické zabezpečení řazení Ochranná lišta nákladové hrany zadního nárazníku Pedály z nerezové oceli Prahové lišty černé Styling kit - Koncovka výfuku šroubovaná pro motorizace 1.2, 1.4 16V, 1.6 16V Díky za rady a připomínky
Leden 28, 201114 r myslím ,že 17tkami nic nezkazíš, taky vlastním kentaury a nijak tvrdé to není, taky sem se toho bál, určitě se jich neboj, navíc mega krásně vypadají ;-) ps: vybava slusna, ale to rezervní kolo v kombinaci s 17tkama zbytečná zatez
Leden 28, 201114 r Servus, mam objednane nieco podobne ale diesel. Co ma ale velmi zarazilo je interier - Stříbrnošedá - no ja ti neviem, ale ta siva mi pripada velmi ale velmi lacna. Pouvazuj radsej nad ciernym interierom - minimalne neuvidis tolko spiny ako na tej sivej. Dalej: 1, deaktivacia airbagu - ratam ze pre kojenecku sedacku - to ze je to ale najnebezpecnejsie miesto v aute to podla mna nestoji za kupu 2, zaruka na 4r - a 60tkm - dovtedy sa ti tam nic vazne neposerie 3, Ochranná lišta nákladové hrany zadního nárazníku - je to scout - cize naraznik je cierny plast - zbytocne 4, Pedály z nerezové oceli - neviem ako u vas, ale u nas stoja v konfigu 80e a dodatocne montovane 35e - pekny rozdiel ze inak ostatne ok ob.
Červen 18, 201114 r Dobrý den. Nastal čas koupě nového vozu a velmi se mi líbí škoda fabia v edici Monte Carlo.Na konfigurátoru na skoda-auto.cz mi s motorem 1.2 TSI 77 kw a nějakými doplňky naskočila cena takřka ke 400 000 kč což je teda opravdu dost peněz.Auto bych si bral na leasing.Jenže nedávno jsem zabrouzdal na slovenské stránky škodovky a v jejich konfigurátoru by mě fabia po přepočtu vyšla na nějakých 330 000 kč.O základní výbavě ani nemluvím.To co jsem si v českém konfiguratoru naklikal, to podle slovenského bylo již v základu (klimatron,maxidot apod) Dotaz zní: Může občan ČR si koupit auto na Slovensku na leasing ? Má někdo zkušenosti s přihlašováním nového auta dovezeného ze zahraničí ? => vyplatí se toto všechno absolvovat ? Za případné odpovědi děkuju.
Červen 18, 201114 r Pokud se ti MC líbí, neváhal bych. Škoda je na Slovensku ještě pod větším tlakem než tady a proto jsou tam u Fabie lepší výbavy nebo jiné příplatky u motorů. Osobně bych si auto na leasing nekupoval a když už na dluh mimo rodinu, tak na úvěr - auto je tvoje a při problémech tě neoholí.
Červen 18, 201114 r To by mě zajímalo, kolik lidí si tuhle chuťovku dosud pořídilo. Dát čtyři kila za pár červenejch nití, lesklejch lemů na blatnících a černý lampy... To už je možná lepší obejít pár prodejen a naslevovat RS.
Červen 18, 201114 r V ČR je cena opravdu vysoká a základní výbava docela slabá.Právě proto mě šokovala cena a výbava na Slovensku.MC se mi moc líbí a uvažuji o ni.No a je zase co shánět...prodejce na Slovensku, nejlépe někde v západním.
Červen 18, 201114 r Mne osobně na MC hrozně udivila velikost brzd - jak přední kotouče, tak zadní bubínky (jak piksličky od vixu na boty...) - člověk by u takto pojmenované verze čekal cosi OPRAVDU NABROUŠENÉHO á la soutěžák a ono velký prd, jak už tady padlo - červený proštepování v čalounění, lesklý lemy a zatmavený lampy a zbytek jak kočárek pro panenku včetně motorku do sekačky...
Červen 19, 201114 r Prohlídni si sedadla a celý interier pořádně a pak mluv o kočárku pro panenku. Jestli ti tak přijdou sedadla Pulse nebo černej strop a jseš víc spokojenej s šitkama Style, prosím. Myslím, že i TSI má mnohem dál k sekačce než tvůj motor.. MC je designový paket, stejně tak RS není sportovním autem a Scout teréňákem. Že to lidem vůbec nevadí se ukázalo už při prodejích první Fabie RS. Mimochodem, MC se prodává nad očekávání dobře a na některých trzích je dostupné i s HTP. A teď můžeme spustit tu písničku o tom, jak jsou kupující blbí, protože to a to.
Červen 19, 201114 r No teď je ještě otázka zda se to na tý Slovači vyplatí objednávat, kolik mě bude stát registrace do ČR atd.Zkušenosti s tím žádné nemám.Podle českého konfigurátoru by byla cena 390 000 podle slovenského 344 000 to vše při stejné motorizaci a výbavě.Rozdíl je tedy ohromnej.Koukal jsem jentak ze zajímavosti i na oct tour tak při malé výbavě by se to vyplatilo koupit u nás ale kdo by ji chtěl mít trošku naloženou tak se to opět vyplatí na slovensku.
Červen 19, 201114 r Prohlídni si sedadla a celý interier pořádně a pak mluv o kočárku pro panenku. Jestli ti tak přijdou sedadla Pulse nebo černej strop a jseš víc spokojenej s šitkama Style, prosím. Myslím, že i TSI má mnohem dál k sekačce než tvůj motor.. MC je designový paket, stejně tak RS není sportovním autem a Scout teréňákem. Že to lidem vůbec nevadí se ukázalo už při prodejích první Fabie RS. Mimochodem, MC se prodává nad očekávání dobře a na některých trzích je dostupné i s HTP. A teď můžeme spustit tu písničku o tom, jak jsou kupující blbí, protože to a to. já jsem si interier prohlídnul dokonale. Pulse je příplatková věc - ale pouze za cca 6.000,-Kč. Černý čalounění stropu - opět doplněk v řádech stovek korun. A prodej "nad očekávání dobře" ??? Pokud já vím tak v Praze se jedná o kusy. A pokud si škodovka nazve model Monte Carlo - tak to fakt navozuje určitý emoce z rychlosti. Škodovka, resp. koncern umí rychlý motory. Za tu cenu by tam mohl být alespoň 1,4 TSI 90 nebo 92 kW ( když už ne VW 125 kW). Na druhou stranu ale musím uznat, že já jsem koupil Room Scout 2011 a hodně lidí si taky klepe na hlavu, proč jsem za pár plastů navíc a maxidot vyhodil čtyři pětky navíc. ( A sedadla Pulse jsem si nenakonfiguroval proto, že nejsou síťovaný a proto, že jsem malej, sedák mám vysoko a blízko u volantu a to tuhý boční vedení mi prostě překáží při nastupování a vystupování - mám vyzkoušeno z OCT RS. Jinak ovšem pulse paráda)
Červen 19, 201114 r Tak registrace stojí asi 8tis za přihlášení,ale nevím přesně jak je to s dph,auto v zahraničí kupuješ bez dph a dph platíš v čr,ale fakt si nejsem jistej loni to v nějakem čisle SM detailně popisovali.
Červen 19, 201114 r Já si taky klepu na hlavu, protože odporuješ sám sobě. Na jednu stranu říkáš, že vlastníš R Scout, který je úplně to stejné jako MC - žádný terén, žádné úpravy, žádné 4x4, jenom stupeň výbavy s dekorativními plasty a velkými koly. Zřejmě se ti taková odvozenina líbila. Ekkar na to asi řekne, že máš auto pro panenky s motorem ze sekačky. MC je úplně to stejné jako Scout a najednou řešíš kolik stojí Pulse (pro Ambiente stojí mimochodem 13200Kč a ne zmiňovanou šestku) a kolik provedení stropu v černé barvě. U podobných edic nejde o meditování nad výrobními náklady, ale nad tím, jestli je daná úprava pro zákazníky zajímavá. Pokud se celkově prodá cca 250 000 kusů Fabií všech provedení na celém světě a Monte Carla z toho cca 11 000 kusů, je to podle mě úspěšný tah. Kolik se toho prodá v Praze asi Škoda úplně neřeší. Já bych si MC nekoupil, nelíbí se mně. Přijde mně ale směšné dělat z něho vyvrhele automobilové společnosti, protože má běžně montované brzdy. Jinak k samotnému nákupu - v novinách byl detailně popsán nákup auta ze Švýcarska. Jde auto přihlásit, k dealerovi už dovézt značky, nasadit na auto a dovézt do ČR. Registrace za 8000Kč tam pokud vím vůbec nefigurovala - spíš jde o překlep a patří tam klasika 800Kč. Upraveno Červen 19, 201114 r od bojler
Červen 19, 201114 r Bojlere, já jsem dostal R Scouta od manželky k 40. narozeninám, protože se strašně moc líbil mým dětem, když šly v Berouně z plavečáku kolem Tukase a okamžitě se do něj zamilovaly. Paket dynamic + pulse v roomsteru 6.700,-Kč. Já osobně jsem původně chtěl Golfa 1,4 TSI. Takže asi tak. Upraveno Červen 19, 201114 r od majbo
Červen 19, 201114 r Pokud se ti MC líbí, klidně si ho pořiď na slovensku, známej to samý udělal s novou Alfou 159 s motorem 1,8tbi, ušetřil asi 60tis.
Červen 19, 201114 r Bojlere, já jsem dostal R Scouta od manželky k 40. narozeninám, protože se strašně moc líbil mým dětem, když šly v Berouně z plavečáku kolem Tukase a okamžitě se do něj zamilovaly. Paket dynamic + pulse v roomsteru 6.700,-Kč. Já osobně jsem původně chtěl Golfa 1,4 TSI. Takže asi tak. 1. upřímnou soustrast, když musíš jezdit tím, co chcou děti. přežil bych to u spousty věcí, ale u auta ne 2. uvedená cena platí pro auta vybavená malým koženým paketem a ten právě Ambiente/Style nemá 3. právě proto, co říkáš, mně přijde brek nad neupravenými brzdami/pohonem/motorem divný - přece si nikdo nemyslí, že dělá Škoda sportovní auta, nebo jo?
Červen 20, 201114 r Prohlídni si sedadla a celý interier pořádně a pak mluv o kočárku pro panenku. Jestli ti tak přijdou sedadla Pulse nebo černej strop a jseš víc spokojenej s šitkama Style, prosím. Myslím, že i TSI má mnohem dál k sekačce než tvůj motor.. MC je designový paket, stejně tak RS není sportovním autem a Scout teréňákem. Že to lidem vůbec nevadí se ukázalo už při prodejích první Fabie RS. Mimochodem, MC se prodává nad očekávání dobře a na některých trzích je dostupné i s HTP.... .... Na jednu stranu říkáš, že vlastníš R Scout, který je úplně to stejné jako MC - žádný terén, žádné úpravy, žádné 4x4, jenom stupeň výbavy s dekorativními plasty a velkými koly. Zřejmě se ti taková odvozenina líbila. Ekkar na to asi řekne, že máš auto pro panenky s motorem ze sekačky. ... Já bych si MC nekoupil, nelíbí se mně. Přijde mně ale směšné dělat z něho vyvrhele automobilové společnosti, protože má běžně montované brzdy. ... Říkám kočárek pro panenku, protože fábule je malý auto a já v něm mám klaustro-fábii. Černý tapec na stropě mi je ukradenej, stejně jako sedačky "Pulse", pokud (jak píšeš dál, dostupný jen na některých trzích) vidím, že to auto má 44kW motorek á la šicí stroj a opravdu miniaturní brzdy - viděl jsem takovou FII - FL MC na konci montážní linky v MB a úplně jsem se zhrozil. Prostě pokud má verze evokovat vítězství značky ve slavné soutěži, mělo by podle toho auto i vypadat A HLAVNĚ TAK I FUNGOVAT. Vyjadřuju SVŮJ názor, ne každý s ním musí souhlasit. Právě proto jsem si ani nekupoval Scouta nebo podobnou "designovou verzi" - protože to jsou doplňky jen pro vzhled a ne pro nějakou skutečnou funkci. Zastávám účelnost a funkčnost, nějaké nalepené serepetičky jen proto, "aby to vypadalo", to je přesný příklad TUZINGU - bohužel, v tomto případě továrně prováděného. Opravdu bych pod takovým pojmenováním očekával něco daleko jinačího - pokud ale někomu jde o to masově prodávat laciné pozlátko, já proti tomu můžu bojovat jen tím, že si ho sám pro sebe nekoupím...
Červen 20, 201114 r pred koupi moji fabie jsem taky uvazoval o MC pac se mi moc libilo,ale nakonec jsem ji nekoupil pac cena je za nic celkem premrstena.nakonec sem koupil normalni fabku TSi 63kw v zelene rally,ktera ma Rs interier tj sedadla volant,sportovni podvozek ,ESP,klimu,swinga,15ky alu a mylsim ze za hodne dobrou cenu ktera byla 306tisic.u monte carla je zaklad myslim 325tisic a to nema spoustu veci ktere mam ja ve svoji fabce takze proto sem se rozhodl,ze MC kupovat nebudu Upraveno Červen 20, 201114 r od ronny
Srpen 21, 201114 r Ahoj chtěl bych poprosit o radu, tento měsíc plánuji koupit fabku I RS nebo fabku II 1.2 Sport. Je mi jasne že srovnávat tyhle dva modely se moc nedají. Ale i přesto prosím o Vaše názory. S autem budum jezdit převážně po Brně jednou týdně na chalupu ca 35 Km. Jde mi o to který model bude vhodnější, zda koupit fabii I RS s motorem 1.9 diesell nebo fabii II sport 1,2 44Kw / 51Kw Můžete mi napsat jaky maji tyto modely realnou spotrebu ? Co je napsano v technicaku me moc nezajima... A zda ta 1.2 nebude moc lina, budu v tom jezdit sam nebo s pritelkyni. Diky za rady Upraveno Srpen 21, 201114 r od lukaspaufo
Srpen 23, 201114 r Pokud budeš vědět od koho tu eresu kupuješ a jak se k ní choval není se v čem rozhodovat lae takový auto si většinou nekupuje strejda kterej s ní bude vrkat 90 po silnici a 120 po dálnici Ty motorizace jsou nesrovnatelné pokud s tim TDIčkem budeš jezdit po městě rozumě , bude Ti jezdit za polovic než srovnatelný benzín (TSI) je to starej osvědčenej motor nemá DPF odpadaj starosti s sazema Ale je to přece jen ojetina do které nevidíš což hraje pro new HTP popř TSI . To označení SPORT je jen obchodnickej trik, to důležité co dělá každý auto sportovním jaksi u HTP chybí. Věř že 16" kola, sportovní sedačky ,malej koženej paket, popř bílá střecha to nejsou . Pokud máš sportovního ducha HTP Tě neuspokojí. A včil mudruj
Srpen 23, 201114 r Vím, že Ti moc nepomůžu, ale aspoň pro porovnání mám Roomstera 1,4 16V 63 kW - motor po městě kultivovaný, mezi město cca. 6 litrů po dálnici až kolem osmičky a řve, a FABII II 1,6 16V 77kW, která je živá, ale žere zhruba to co Roomster. Dřív jsem měl Fabii I 1,4 ale mělo to něco přes 40 kW. Srovnání: Je v podstatě jedno co si vybereš, ve městě to požere co může, pokud budeš jezdit jen ve 2 meziměsto, tak to taky nepoznáš, ale pokud bys měl v autě 4 lidi a plný kufr, pak radím 1,6. U dieselu ber v úvahu, že nejde jen o případnou výměnu turba, ale i rozvodů, benzín má menší náklady na opravy...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.