milans14 Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 Zdravím, může mi prosím někdo osvětlit jaký je rozdíl mezi barvami pro ROOMSTER - TEDY KROMĚ CENY?? Metalíza-10 000 Kč, zvláštní lakování -12 300 Kč.Je rozdíl v kvalitě barvy,nebo jde jen o rozšíření palety barev.Osobně si myslím,že R v barvě BÉŽOVÁ IVORY s tón. skly a panoramatickou střechou by vůbec nemusel vypadat špatně. Díky za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 Jde jen o rozsireni palety barev. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milans14 Vloženo 28. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Zdravím, Chlapi - mám v konfig. paket ACTIVE, který mimo jiné zahrnuje i 17" KENTAUR, tak se ptám, zda někdo na 17" jezdíte a jak se auto chová na cestě, jestli není "uskákané" a podobně.Jinak celou konfiguraci dávám k posouzení. Model Roomster Výbavová verze Scout Motor 1.2 TSI 63 kW 5-stup. mech. Interiér Stříbrnošedá Barva Béžová Safari Mimořádná výbava 1. Deaktivace airbagu spolujezdce 2. Loketní opěra vpředu - 3. Paket "ACTIVE" - WBA 4. Panoramatická střecha - PK3 5. Prodloužená záruka na 4 roky, do 60 000 km - 6. Projektorové halogenové světlomety s natáčením a přední mlhové světlomety s "CORNER" funkcí - PWS 7. Rezervní kolo ocelové (neplnohodnotné), zvedák vozu, klíč na kola - PJA 8. Signalizace vzdálenosti při parkování vzadu - 9. Sportovní paket "DYNAMIC" - WBC 10. Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce Příslušenství Gumový koberec do kufru Chromovaná lišta nad SPZ Mechanické zabezpečení řazení Ochranná lišta nákladové hrany zadního nárazníku Pedály z nerezové oceli Prahové lišty černé Styling kit - Koncovka výfuku šroubovaná pro motorizace 1.2, 1.4 16V, 1.6 16V Díky za rady a připomínky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wejw Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 myslím ,že 17tkami nic nezkazíš, taky vlastním kentaury a nijak tvrdé to není, taky sem se toho bál, určitě se jich neboj, navíc mega krásně vypadají ;-) ps: vybava slusna, ale to rezervní kolo v kombinaci s 17tkama zbytečná zatez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zmizik.sk Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Servus, mam objednane nieco podobne ale diesel. Co ma ale velmi zarazilo je interier - Stříbrnošedá - no ja ti neviem, ale ta siva mi pripada velmi ale velmi lacna. Pouvazuj radsej nad ciernym interierom - minimalne neuvidis tolko spiny ako na tej sivej. Dalej: 1, deaktivacia airbagu - ratam ze pre kojenecku sedacku - to ze je to ale najnebezpecnejsie miesto v aute to podla mna nestoji za kupu 2, zaruka na 4r - a 60tkm - dovtedy sa ti tam nic vazne neposerie 3, Ochranná lišta nákladové hrany zadního nárazníku - je to scout - cize naraznik je cierny plast - zbytocne 4, Pedály z nerezové oceli - neviem ako u vas, ale u nas stoja v konfigu 80e a dodatocne montovane 35e - pekny rozdiel ze inak ostatne ok ob. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ambos Vloženo 18. Červen 2011 Sdílet Vloženo 18. Červen 2011 Dobrý den. Nastal čas koupě nového vozu a velmi se mi líbí škoda fabia v edici Monte Carlo.Na konfigurátoru na skoda-auto.cz mi s motorem 1.2 TSI 77 kw a nějakými doplňky naskočila cena takřka ke 400 000 kč což je teda opravdu dost peněz.Auto bych si bral na leasing.Jenže nedávno jsem zabrouzdal na slovenské stránky škodovky a v jejich konfigurátoru by mě fabia po přepočtu vyšla na nějakých 330 000 kč.O základní výbavě ani nemluvím.To co jsem si v českém konfiguratoru naklikal, to podle slovenského bylo již v základu (klimatron,maxidot apod) Dotaz zní: Může občan ČR si koupit auto na Slovensku na leasing ? Má někdo zkušenosti s přihlašováním nového auta dovezeného ze zahraničí ? => vyplatí se toto všechno absolvovat ? Za případné odpovědi děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 18. Červen 2011 Sdílet Vloženo 18. Červen 2011 Pokud se ti MC líbí, neváhal bych. Škoda je na Slovensku ještě pod větším tlakem než tady a proto jsou tam u Fabie lepší výbavy nebo jiné příplatky u motorů. Osobně bych si auto na leasing nekupoval a když už na dluh mimo rodinu, tak na úvěr - auto je tvoje a při problémech tě neoholí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 18. Červen 2011 Sdílet Vloženo 18. Červen 2011 To by mě zajímalo, kolik lidí si tuhle chuťovku dosud pořídilo. Dát čtyři kila za pár červenejch nití, lesklejch lemů na blatnících a černý lampy... To už je možná lepší obejít pár prodejen a naslevovat RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ambos Vloženo 18. Červen 2011 Sdílet Vloženo 18. Červen 2011 V ČR je cena opravdu vysoká a základní výbava docela slabá.Právě proto mě šokovala cena a výbava na Slovensku.MC se mi moc líbí a uvažuji o ni.No a je zase co shánět...prodejce na Slovensku, nejlépe někde v západním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Červen 2011 Sdílet Vloženo 18. Červen 2011 Mne osobně na MC hrozně udivila velikost brzd - jak přední kotouče, tak zadní bubínky (jak piksličky od vixu na boty...) - člověk by u takto pojmenované verze čekal cosi OPRAVDU NABROUŠENÉHO á la soutěžák a ono velký prd, jak už tady padlo - červený proštepování v čalounění, lesklý lemy a zatmavený lampy a zbytek jak kočárek pro panenku včetně motorku do sekačky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Prohlídni si sedadla a celý interier pořádně a pak mluv o kočárku pro panenku. Jestli ti tak přijdou sedadla Pulse nebo černej strop a jseš víc spokojenej s šitkama Style, prosím. Myslím, že i TSI má mnohem dál k sekačce než tvůj motor.. MC je designový paket, stejně tak RS není sportovním autem a Scout teréňákem. Že to lidem vůbec nevadí se ukázalo už při prodejích první Fabie RS. Mimochodem, MC se prodává nad očekávání dobře a na některých trzích je dostupné i s HTP. A teď můžeme spustit tu písničku o tom, jak jsou kupující blbí, protože to a to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ambos Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 No teď je ještě otázka zda se to na tý Slovači vyplatí objednávat, kolik mě bude stát registrace do ČR atd.Zkušenosti s tím žádné nemám.Podle českého konfigurátoru by byla cena 390 000 podle slovenského 344 000 to vše při stejné motorizaci a výbavě.Rozdíl je tedy ohromnej.Koukal jsem jentak ze zajímavosti i na oct tour tak při malé výbavě by se to vyplatilo koupit u nás ale kdo by ji chtěl mít trošku naloženou tak se to opět vyplatí na slovensku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Prohlídni si sedadla a celý interier pořádně a pak mluv o kočárku pro panenku. Jestli ti tak přijdou sedadla Pulse nebo černej strop a jseš víc spokojenej s šitkama Style, prosím. Myslím, že i TSI má mnohem dál k sekačce než tvůj motor.. MC je designový paket, stejně tak RS není sportovním autem a Scout teréňákem. Že to lidem vůbec nevadí se ukázalo už při prodejích první Fabie RS. Mimochodem, MC se prodává nad očekávání dobře a na některých trzích je dostupné i s HTP. A teď můžeme spustit tu písničku o tom, jak jsou kupující blbí, protože to a to. já jsem si interier prohlídnul dokonale. Pulse je příplatková věc - ale pouze za cca 6.000,-Kč. Černý čalounění stropu - opět doplněk v řádech stovek korun. A prodej "nad očekávání dobře" ??? Pokud já vím tak v Praze se jedná o kusy. A pokud si škodovka nazve model Monte Carlo - tak to fakt navozuje určitý emoce z rychlosti. Škodovka, resp. koncern umí rychlý motory. Za tu cenu by tam mohl být alespoň 1,4 TSI 90 nebo 92 kW ( když už ne VW 125 kW). Na druhou stranu ale musím uznat, že já jsem koupil Room Scout 2011 a hodně lidí si taky klepe na hlavu, proč jsem za pár plastů navíc a maxidot vyhodil čtyři pětky navíc. ( A sedadla Pulse jsem si nenakonfiguroval proto, že nejsou síťovaný a proto, že jsem malej, sedák mám vysoko a blízko u volantu a to tuhý boční vedení mi prostě překáží při nastupování a vystupování - mám vyzkoušeno z OCT RS. Jinak ovšem pulse paráda) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Tak registrace stojí asi 8tis za přihlášení,ale nevím přesně jak je to s dph,auto v zahraničí kupuješ bez dph a dph platíš v čr,ale fakt si nejsem jistej loni to v nějakem čisle SM detailně popisovali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 (editace) Já si taky klepu na hlavu, protože odporuješ sám sobě. Na jednu stranu říkáš, že vlastníš R Scout, který je úplně to stejné jako MC - žádný terén, žádné úpravy, žádné 4x4, jenom stupeň výbavy s dekorativními plasty a velkými koly. Zřejmě se ti taková odvozenina líbila. Ekkar na to asi řekne, že máš auto pro panenky s motorem ze sekačky. MC je úplně to stejné jako Scout a najednou řešíš kolik stojí Pulse (pro Ambiente stojí mimochodem 13200Kč a ne zmiňovanou šestku) a kolik provedení stropu v černé barvě. U podobných edic nejde o meditování nad výrobními náklady, ale nad tím, jestli je daná úprava pro zákazníky zajímavá. Pokud se celkově prodá cca 250 000 kusů Fabií všech provedení na celém světě a Monte Carla z toho cca 11 000 kusů, je to podle mě úspěšný tah. Kolik se toho prodá v Praze asi Škoda úplně neřeší. Já bych si MC nekoupil, nelíbí se mně. Přijde mně ale směšné dělat z něho vyvrhele automobilové společnosti, protože má běžně montované brzdy. Jinak k samotnému nákupu - v novinách byl detailně popsán nákup auta ze Švýcarska. Jde auto přihlásit, k dealerovi už dovézt značky, nasadit na auto a dovézt do ČR. Registrace za 8000Kč tam pokud vím vůbec nefigurovala - spíš jde o překlep a patří tam klasika 800Kč. Editováno: 19. Červen 2011, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 (editace) Bojlere, já jsem dostal R Scouta od manželky k 40. narozeninám, protože se strašně moc líbil mým dětem, když šly v Berouně z plavečáku kolem Tukase a okamžitě se do něj zamilovaly. Paket dynamic + pulse v roomsteru 6.700,-Kč. Já osobně jsem původně chtěl Golfa 1,4 TSI. Takže asi tak. Editováno: 19. Červen 2011, autor: majbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Pokud se ti MC líbí, klidně si ho pořiď na slovensku, známej to samý udělal s novou Alfou 159 s motorem 1,8tbi, ušetřil asi 60tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Bojlere, já jsem dostal R Scouta od manželky k 40. narozeninám, protože se strašně moc líbil mým dětem, když šly v Berouně z plavečáku kolem Tukase a okamžitě se do něj zamilovaly. Paket dynamic + pulse v roomsteru 6.700,-Kč. Já osobně jsem původně chtěl Golfa 1,4 TSI. Takže asi tak. 1. upřímnou soustrast, když musíš jezdit tím, co chcou děti. přežil bych to u spousty věcí, ale u auta ne 2. uvedená cena platí pro auta vybavená malým koženým paketem a ten právě Ambiente/Style nemá 3. právě proto, co říkáš, mně přijde brek nad neupravenými brzdami/pohonem/motorem divný - přece si nikdo nemyslí, že dělá Škoda sportovní auta, nebo jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Prohlídni si sedadla a celý interier pořádně a pak mluv o kočárku pro panenku. Jestli ti tak přijdou sedadla Pulse nebo černej strop a jseš víc spokojenej s šitkama Style, prosím. Myslím, že i TSI má mnohem dál k sekačce než tvůj motor.. MC je designový paket, stejně tak RS není sportovním autem a Scout teréňákem. Že to lidem vůbec nevadí se ukázalo už při prodejích první Fabie RS. Mimochodem, MC se prodává nad očekávání dobře a na některých trzích je dostupné i s HTP.... .... Na jednu stranu říkáš, že vlastníš R Scout, který je úplně to stejné jako MC - žádný terén, žádné úpravy, žádné 4x4, jenom stupeň výbavy s dekorativními plasty a velkými koly. Zřejmě se ti taková odvozenina líbila. Ekkar na to asi řekne, že máš auto pro panenky s motorem ze sekačky. ... Já bych si MC nekoupil, nelíbí se mně. Přijde mně ale směšné dělat z něho vyvrhele automobilové společnosti, protože má běžně montované brzdy. ... Říkám kočárek pro panenku, protože fábule je malý auto a já v něm mám klaustro-fábii. Černý tapec na stropě mi je ukradenej, stejně jako sedačky "Pulse", pokud (jak píšeš dál, dostupný jen na některých trzích) vidím, že to auto má 44kW motorek á la šicí stroj a opravdu miniaturní brzdy - viděl jsem takovou FII - FL MC na konci montážní linky v MB a úplně jsem se zhrozil. Prostě pokud má verze evokovat vítězství značky ve slavné soutěži, mělo by podle toho auto i vypadat A HLAVNĚ TAK I FUNGOVAT. Vyjadřuju SVŮJ názor, ne každý s ním musí souhlasit. Právě proto jsem si ani nekupoval Scouta nebo podobnou "designovou verzi" - protože to jsou doplňky jen pro vzhled a ne pro nějakou skutečnou funkci. Zastávám účelnost a funkčnost, nějaké nalepené serepetičky jen proto, "aby to vypadalo", to je přesný příklad TUZINGU - bohužel, v tomto případě továrně prováděného. Opravdu bych pod takovým pojmenováním očekával něco daleko jinačího - pokud ale někomu jde o to masově prodávat laciné pozlátko, já proti tomu můžu bojovat jen tím, že si ho sám pro sebe nekoupím... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronny Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 (editace) pred koupi moji fabie jsem taky uvazoval o MC pac se mi moc libilo,ale nakonec jsem ji nekoupil pac cena je za nic celkem premrstena.nakonec sem koupil normalni fabku TSi 63kw v zelene rally,ktera ma Rs interier tj sedadla volant,sportovni podvozek ,ESP,klimu,swinga,15ky alu a mylsim ze za hodne dobrou cenu ktera byla 306tisic.u monte carla je zaklad myslim 325tisic a to nema spoustu veci ktere mam ja ve svoji fabce takze proto sem se rozhodl,ze MC kupovat nebudu Editováno: 20. Červen 2011, autor: ronny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukaspaufo Vloženo 21. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2011 (editace) Ahoj chtěl bych poprosit o radu, tento měsíc plánuji koupit fabku I RS nebo fabku II 1.2 Sport. Je mi jasne že srovnávat tyhle dva modely se moc nedají. Ale i přesto prosím o Vaše názory. S autem budum jezdit převážně po Brně jednou týdně na chalupu ca 35 Km. Jde mi o to který model bude vhodnější, zda koupit fabii I RS s motorem 1.9 diesell nebo fabii II sport 1,2 44Kw / 51Kw Můžete mi napsat jaky maji tyto modely realnou spotrebu ? Co je napsano v technicaku me moc nezajima... A zda ta 1.2 nebude moc lina, budu v tom jezdit sam nebo s pritelkyni. Diky za rady Editováno: 21. Srpen 2011, autor: lukaspaufo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Kúp si Fabiu II s motorom 1,2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Pokud budeš vědět od koho tu eresu kupuješ a jak se k ní choval není se v čem rozhodovat lae takový auto si většinou nekupuje strejda kterej s ní bude vrkat 90 po silnici a 120 po dálnici Ty motorizace jsou nesrovnatelné pokud s tim TDIčkem budeš jezdit po městě rozumě , bude Ti jezdit za polovic než srovnatelný benzín (TSI) je to starej osvědčenej motor nemá DPF odpadaj starosti s sazema Ale je to přece jen ojetina do které nevidíš což hraje pro new HTP popř TSI . To označení SPORT je jen obchodnickej trik, to důležité co dělá každý auto sportovním jaksi u HTP chybí. Věř že 16" kola, sportovní sedačky ,malej koženej paket, popř bílá střecha to nejsou . Pokud máš sportovního ducha HTP Tě neuspokojí. A včil mudruj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy05 Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Vím, že Ti moc nepomůžu, ale aspoň pro porovnání mám Roomstera 1,4 16V 63 kW - motor po městě kultivovaný, mezi město cca. 6 litrů po dálnici až kolem osmičky a řve, a FABII II 1,6 16V 77kW, která je živá, ale žere zhruba to co Roomster. Dřív jsem měl Fabii I 1,4 ale mělo to něco přes 40 kW. Srovnání: Je v podstatě jedno co si vybereš, ve městě to požere co může, pokud budeš jezdit jen ve 2 meziměsto, tak to taky nepoznáš, ale pokud bys měl v autě 4 lidi a plný kufr, pak radím 1,6. U dieselu ber v úvahu, že nejde jen o případnou výměnu turba, ale i rozvodů, benzín má menší náklady na opravy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Kup tu F1, a nebo FII TSI, žádnou HTP !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.