dezod Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 osobne bych nikdy nekupoval slabsi auto nez jsem mel predtim. pokud mas 81kw ropaka, vezmi urcite ten dvoulitr. 77kW je na oktavku zalostne malo, proste to nejede. 4x4 je urcite supr, ale nekdo tady psal, ze ma vyssi spotrebu, kvuli o 150 kg vyssi vaze, to beru, ale pak pry i proto, ze jede na 4 kola. ale prece je tam haldex a ten prirazuje zadni az pri prokluzu prednich, takze ve standardnich situacich se prece auto chova jako predokolka. pripadne me nekdo opravte, ale myslim si, ze pocit, ze do hnusneho kopce neco tlaci ze zadu je pouze pocit... Měl jsem 81kw a teď mám 77kw O2 a musím říci že je to téměř identické.. 77kw má lepší krouťák toď vše.. ubrali 4kw ale přidaly na krouťáku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_ntb Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 Ja jen k tomu protaceni tech kol ve vzduchu, neni to nahodou tim, ze mezi predni a zadni napravou je spojka (haldex) ktera pripojuje toc.moment na zadni kola? Jsem jenom laik, tak me kdyztak opravte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_ntb Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 jo a jeste k tomu rozdilu vykonu mezi 81kw a 77kw. Ze to je skoro stejne je docela i pravda. Kdyz totiz date 77kw na brdu tak to dava vetsinou tak o 10kw vic nejakejch 86,3kw +/- (Proto se pri cipovani da jit az ke 110kw) co teda vysvetluje i ten vyssi kroutak v prospech 77verze. Jinak oznaceni 77kw zrejme z marketingovych duvodu VW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 Len si zabudol takticky dodať, že ono aj ten 81 kW motor má na brzde obvykle viacej o tých 10 kW. Inak pozerám, že si meral na nejakej extra presnej brzde, keď to máš až na 3 desatiny A len na okraj, medzi 77 a 81 kW nie je iba marketingový rozdiel. Tie motory sa líšia aj po stránke princípu vstrekovania. K tomu kolesu - ja nemám žiadny Haldex. Výrobca sa chváli super pohonom na všetky 4. Tak som len dokladoval, že ono to nie je celkom pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 (editace) mam pocit ze diamant mel na mysli 4x4, ne haldex, coz je podle me jen takovy pseudo 4x4 a este je vsemu byl rychlejsi Editováno: 5. Září 2006, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 26. Září 2006 Sdílet Vloženo 26. Září 2006 jo a jeste k tomu rozdilu vykonu mezi 81kw a 77kw. Ze to je skoro stejne je docela i pravda. Kdyz totiz date 77kw na brdu tak to dava vetsinou tak o 10kw vic nejakejch 86,3kw +/- (Proto se pri cipovani da jit az ke 110kw) co teda vysvetluje i ten vyssi kroutak v prospech 77verze. Jinak oznaceni 77kw zrejme z marketingovych duvodu VW. myslim ze oznaceni 77KW je diky tomu ze v nekterych zemich se plati pov. ruceni z vykonu ne z objemu jako v CR - to je dle meho nazoru hlavni duvod . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tcheco Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 osobne bych nikdy nekupoval slabsi auto nez jsem mel predtim. pokud mas 81kw ropaka, vezmi urcite ten dvoulitr. 77kW je na oktavku zalostne malo, proste to nejede. 4x4 je urcite supr, ale nekdo tady psal, ze ma vyssi spotrebu, kvuli o 150 kg vyssi vaze, to beru, ale pak pry i proto, ze jede na 4 kola. ale prece je tam haldex a ten prirazuje zadni az pri prokluzu prednich, takze ve standardnich situacich se prece auto chova jako predokolka. pripadne me nekdo opravte, ale myslim si, ze pocit, ze do hnusneho kopce neco tlaci ze zadu je pouze pocit... Ja jsem letos vymenil OI 81kw za OII 77kw a co se motoru tyce, tak nevidim zadny rozdil. Na normalni jezdeni, ne na zavodeni, to opravdu bohate staci. Nesouhlasim, ze je to na Octavku zalostne malo! Vyzkousel jsem oba motory a 1,9 se mi zdala pro moje potreby dostacujici. Rocne najezdim 30 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 ja naopak tvrdim, ze je to zalostne malo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 5. Duben 2007 Sdílet Vloženo 5. Duben 2007 (editace) nechci se Vám tady do toho montovat nebo dělat chytrýho, ale jsem z hor a vím, že když zahrabeš auto 4x4, tak jak to sedne na rouru (diferák, podlahu ...), tak se protočej ty kola, co maj nejmenší odpor a nastavá situace: A) auto má mezinápravovej diferák - 2 kola ve vzduchu 2 na povrchu, tak ty, co jsou ve vzduchu se točej dvakrát rychleji než normálně, jelikož síla ze zadních kol je přenesena přes mezinápravovej diferák. - 1 kolo ve vzduchu a 3 na povrchu, to jedno se točí 4x rychleji než normálně, dostává přes mezinápravovej diferák energii od 2 na opačné nápravě a od 1 na opačné straně nápravy B ) auto nemá mezinápravovej diferák nebo ho má a má uzávěrku mez. difr. na každý nápravě se bude točit jedno kolo a to 2x rychleji než normálně tyhle efekty se snaží odstranit částečně samosvornej diferenciál nebo uzávěrka diferenciálu, pokud má auto uzávěrku mezinápravovýho, předního a zadního, tak se za každé okolnosti budou točit všechny kola a nejlepší, co se dá udělat, když se ti točí jen jedno kolo je dávat tomu plnej plyn, to se pak ten diferák může roztrhnout nebo se zarvou ložiska, páč maj takový otáčky a jsou tam takový tlaky, co nevydržej. Editováno: 5. Duben 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Duben 2007 Sdílet Vloženo 5. Duben 2007 hlavně myslim, ze kdyz pichnes cokoliv na břicho, můžeš mít samosvorů třeba 10 a je ti to prd platný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 nechci se Vám tady do toho montovat nebo dělat chytrýho, ale jsem z hor a vím, že když zahrabeš auto 4x4, tak jak to sedne na rouru (diferák, podlahu ...), tak se protočej ty kola, co maj nejmenší odpor a nastavá situace:A) auto má mezinápravovej diferák - 2 kola ve vzduchu 2 na povrchu, tak ty, co jsou ve vzduchu se točej dvakrát rychleji než normálně, jelikož síla ze zadních kol je přenesena přes mezinápravovej diferák. - 1 kolo ve vzduchu a 3 na povrchu, to jedno se točí 4x rychleji než normálně, dostává přes mezinápravovej diferák energii od 2 na opačné nápravě a od 1 na opačné straně nápravy B ) auto nemá mezinápravovej diferák nebo ho má a má uzávěrku mez. difr. na každý nápravě se bude točit jedno kolo a to 2x rychleji než normálně tyhle efekty se snaží odstranit částečně samosvornej diferenciál nebo uzávěrka diferenciálu, pokud má auto uzávěrku mezinápravovýho, předního a zadního, tak se za každé okolnosti budou točit všechny kola a nejlepší, co se dá udělat, když se ti točí jen jedno kolo je dávat tomu plnej plyn, to se pak ten diferák může roztrhnout nebo se zarvou ložiska, páč maj takový otáčky a jsou tam takový tlaky, co nevydržej. Klidně se do toho montuj, když o tom něco víš. Někdy se tu plácá nazdařbůh, aniž by to mělo myšlenku. A to myslím sebekriticky i na sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vypravec Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 ja naopak tvrdim, ze je to zalostne malo Řekl bych to takto:záleží na konkrétním řidiči. Já jsem jezil s OI 96kW, te mám O2 77kW. Je slabší, těch dvacet kW je znát, ale stačí mi to, pořád to jezdí svižně, 100 koní je dost, i kyž takové kousky jako s tou předchozí s tím dělat nemůžu.... Kolega je řiič s vysokce sportovním stylem jízdy. Jezdil s O1 20V 150 koní, pak mu koupili 02 103 kW a říkal, že je to trabant. Koupili mu O2 RS 147 kW a kyž jsem s ním mluvil, tak říkal, že by to ještě 100 koní sneslo. A vo tom to je..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 Reakce na dva (!) roky starý příspěvek? Dobré ránko přeji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 a proč ne, je to k věci, tak pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.